تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802508837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه: چشم فتنه درآمده اما ریشه‌ آن کنده نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه:
چشم فتنه درآمده اما ریشه‌ آن کنده نشده است
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: چشم فتنه درآمد اما ریشه‌ آن کنده نشده است.

خبرگزاری فارس: چشم فتنه درآمده اما ریشه‌ آن کنده نشده است



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدباقر الفت عصر امروز در پنجمین گردهمایی حقوقدانان بسیجی سراسر کشور که در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل می‌فرمایند بسیج عرصه فعالیت هر انسان دلسوز اسلام‌خواه است لذا انعطاف‌پذیر بودن بسیج قابل توجه است.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه افزود: در خاطر ما است که بسیج شجاعانه پاسخ دشمن را در تجاوز به کشورمان در حماسه هشت سال دفاع مقدس داد و امروز به رهبری مقام معظم رهبری هیچ کدام از یک قدرت‌های دنیا در سرشان هوای تجاوز و پنجه در پنجه انداختن علیه ما را نمی‌پرورانند.
 
الفت با اهمیت نقش بسیج در خنثی‌سازی فتنه‌ها عنوان کرد: در چند سال گذشته در برخی از نقاط کشور با آشوب‌ها و بحران‌ها در قالب رفتارهای ضد امنیتی بودیم مواجه بودیم، هنر مدیریت کشور این بود که برای خنثی‌کردن توطئه‌ها از ظرفیت بسیج استفاده کرده لذا بعد از پایان جنگ برای بسیج ماموریت‌های متنوعی تعریف شد و هم اکنون در حوزه سازندگی این ماموریت‌ها تداوم دارد.
 
وی تاکید کرد: البته باید به این حقیقت تلخ اذعان کرد که در این حوزه ساز و کار لازم برای موثر بودن ظرفیت بسیج فراهم نشده، شاید ضررهایی که امروز متوجه کشور است ناشی از نبود بهره‌گیری مفید از توان بسیج در حوزه اقتصاد کشور است،‌در آینده نزدیک امیدوارم از این تجربه تلخ درس بگیریم و برای ارائه تئوری اقتصاد مقاومتی از ظرفیت بسیج استفاده کنیم، بر این اساس روزهای سخت را با مردان بسیجی می‌توانیم سپری کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: بعد از تهاجم فیزیکی، دشمن متوسل به تهاجم فرهنگی شد و ابزار جنگی خود را تغییر داد و در قالب نبردی خود را به داخل منازل و محافل ما کشاندند و به این ترتیب تیرهای زهرآگین خود را به بدن عزیزان ما فرو کردند که باید گفت امروز آسیب‌های اجتماعی متوجه همین تهاجم است.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با بیان اینکه آمار بالای اعتیاد، فراوانی اعتیاد در اقشار کم سن، توزیع اعتیاد بین بانوان، آلوده‌کردن جوانان و میانسالان به انواع موادهای روان گردان، رویه طلاق، بد حجابی موضوعاتی است که در قالب آسیب‌های اجتماعی مردم ما را امروز عذاب می‌دهد، تصریح کرد: اگر فعالیت‌های بسیج در راستای مقابله با این موضوعات نبود اوضاع کشور به مراتب بدتر می‌بود.
 
وی تصریح کرد: سربازان فرهنگی بسیج در این عرصه باید به اخلاق خوب، قدرت جذب و با تاثیرگذاری که می‌توانند داشته باشند، وارد عرصه شوند، شورای اجتماعی کشور ماموریت جدی پیدا کرده که به جنگ آسیب‌های اجتماعی برود.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه عنوان کرد: اگر توجه ما به نیروی فرهیخته بسیج نباشد بعید است از ساز و کارهای دولتی در این عرصه اقدامی برآید، در موضوعات سیاسی بسیج بیدار و ژرف اندیش در کنار رهبری بوده و خنثی‌کننده رفتارهای سیاسی دشمنان در داخل و خارج از کشور بوده است.
 
الفت با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی و نقش آن در آینده نظام اسلامی، یادآور شد: فردا سالروز 9 دی ماه است که با بصیرت مردم فتنه خنثی شد در حالی که عده‌ای برای براندازی نظام اسلامی نقشه داشتند،‌ دشمن با یک عقبه منسجم و برنامه‌ریزی خارج از کشور وارد این معرکه شد و از رنگ‌های لطیف آرام بخش کار خود را شروع کرد و در روز عاشورا کار را به یک جنگ تمام عیار خیابانی کشاند. وی ادامه داد: در این راستا با توجه به اینکه بسیجیان گوش به فرمان رهبری و آماده ورود به صحنه بودند، خیلی از افراد با وجود داشتن دانش در مقابله با آن وضعیت دچار غفلت شدند، اما بسیجی با سن کم و روحی بزرگ خود را با فرمان رهبر انقلاب با بصیرت مثال‌زدنی همراه کرد. 
 
الفت تبیین کرد: بسیجیان شاهکاری را انجام دادند و انقلاب و نظام اسلامی را در کشور بیمه کردند، امیدواریم بسیج اقتدار خود را حفظ کند و آماده هر گونه فرمان صادره از ناحیه رهبری باشد، چشم فتنه  درآمد اما ریشه‌ آن کنده نشده است.
 
وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج به گونه‌ای تعریف شده است که پایانی بر ظرفیت‌های آن تصور نمی‌شود چرا که افراد بسیجی نو به نو در این عرصه حاضر می‌شوند، با این رویکرد امام راحل فرمودند بسیجی مقصدش بر پایه حکومت الهی است، بنابر این بسیجی پایان نخواهد داشت. الفت اظهار کرد: یکی از خواص انعطاف‌پذیر بودن بسیج، عرصه علم است، همچنین در تمام رشته‌ها بسیجیان امروز حضور دارند و در قالب جهاد دانشگاهی فعالیت می‌کنند که امروز رشد دانش را در کشور شاهد هستیم و همه از ناحیه بسیجیان است. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با تاکید بر اینکه تعداد دانشجویان رشته حقوق از بسیجیان قابل توجه است، ادامه داد: در عرصه حقوق اگر بخواهیم در یک پیمان بین‌المللی عضویت پیدا کنیم آیا حقوقدان بسیجی وجود دارد که در این عرصه کمکی کند؟ تعداد آنها از انگشت‌های دست تجاوز نمی‌کند به عنوان مثال کسانی بودند که اتحادیه اروپا می‌رفتند اما به جای اینکه از حقوق کشور دفاع کنند، همراه دشمن می‌شدند لذا لزوم فکر کردن و ورود بسیج به سازمان‌های بین‌المللی امروز احساس می‌شود. وی خطاب به مدیران و مسئولان کشور گفت: ما از مدیران و دولتمردان می‌خواهیم در عمل به بسیج توجه و اعتماد بیشتری کنند و در سختی کارهایشان بسیج را فراموش نکنند.


94/10/08 - 17:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن