تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803919497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روش کور کردن دید همسایه به خانه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
روش کور کردن دید همسایه به خانه




شاید شما هم بعد از گذشت مدت کوتاهی از سکونت در خانه جدید، متوجه شده باشید که با توجه به موقعیت قرارگیری ساختمان ها، همسایه شما به یکی از پنجره ها و در نتیجه به فضای داخلی منزل تان دید دارد.





وب سایت چیدانه - لاله داور پناه: در زندگی شهرنشینی امروزی، با افزایش جمعیت، فشردگی و همجواری بین ساختمان ها زیاد شده و ساختمان ها ارتفاع گرفته اند. شاید شما هم بعد از گذشت مدت کوتاهی از سکونت در خانه جدید، متوجه شده باشید که با توجه به موقعیت قرارگیری ساختمان ها، همسایه شما به یکی از پنجره ها و در نتیجه به فضای داخلی منزل تان دید دارد.

همه ما خانه را فضایی خصوصی برای خود و خانواده مان می دانیم و قطعا در چنین موقعیتی برای حفظ حریم شخصی خود دنبال راه حل خواهیم گشت. اگر دچار چنین مشکلی هستید، دیگر جایی برای نگرانی نیست.

برچسب شیشه مات کن برای حفظ حریم خصوصی خانه


روش کور کردن دید همسایه به خانه



قبل از هر چیزی باید به سراغ شیشه ها برویم و قطعا در چنین موقعیتی برچسب شیشه مات کن، راه حلی آسانی برای حفظ حریم خصوصی خانه شما خواهد بود.


هنر ویترای و نقاشی روی شیشه در پنجره ها


روش کور کردن دید همسایه به خانه



در گذشته با شما از هنر ویترای، نقاشی روی شیشه در دکوراسیون داخلی خانه صحبت کرده ایم. با یک تیر دو نشان بزنید!  با کمک رنگ آمیزی شیشه ها به این روش شما به راحتی می توانید دید همسایه را به فضای داخلی خانه از بین ببرید و در عین حال بر زیبایی فضای داخلی خانه تان بیافزاید.

 اگر چیدمان فضای داخلی منزل شما به سبک دکوراسیون ایرانی باشد، هنر ویترای می تواند به پنجره ها حال و هوای ارسی های رنگارنگ خانه های قدیمی ایرانی را با ظاهری مدرن و امروزی ببخشد.


استفاده از شیشه های مشجر در قاب پنجره


روش کور کردن دید همسایه به خانه



شیشه مشجر از طریق عبور ماده مذاب شیشه از بین غلطک های فلزی طرح دار تولید می شود. این غلطک های فولادی ضخامت های مختلفی را ایجاد کرده و طرح درخواستی را بر روی یک یا هر دو سطح شیشه حک می کنند.

 از شیشه های مشجر یا شیشه های طرحدار در محلی استفاده می شود که ما نیاز به عبور نور از بیرون به داخل را داشته ولی نخواهیم داخل ساختمان دیده شود.

 این نوع شیشه ها فضای داخلی منزل را کوچک نشان می دهند و موجب حذف کامل دید بیرون می شوند. انواع طرح و نقش های این شیشه ها را می توانید از بازار تهیه کنید.


حکاکی لیزر روی شیشه های درب و پنجره ها


روش کور کردن دید همسایه به خانه



اگر فکر می کنید که شیشه های مشجر موجود در بازار متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما نیستند و یا طرح و نقش آنها مورد علاقه شما نیست، روش دیگری هم برای حل این موضوع وجود دارد.

 طرح و نقش مورد نظر خود را سفارش بدهید تا به کمک دستگاه لیزر بر روی شیشه با ابعاد مناسب حکاکی شود. حکاکی لیزر روی شیشه امروزه به راحتی و بدون محدودیت در طرح قابل اجراست.


انتخاب پرده مناسب پنجره برای کور کردن دید همسایه


روش کور کردن دید همسایه به خانه



از بین بردن دید خارجی به فضای داخلی خانه به وسیله پرده ها ارتباط مستقیمی با جنس، ضخامت، تعداد لایه ها و مدل پرده دارد. موقعیت فضای مورد نظر و زاویه دید همسایه را در نظر بگیرید و پس از آن اقدام به انتخاب و خرید پرده بکنید. شاید در برخی از مواقع تنها یک لایه پرده نیز بتواند کارایی لازم را برای چنین هدفی داشته باشد.


گلدان ها و گیاهان رونده پشت پنجره و داخل بالکن


روش کور کردن دید همسایه به خانه



انتخاب هر کدام از این گزینه ها برای رفع مشکل مورد نظر می تواند بسته به موقعیت و شرایط فضاها متفاوت باشد. در برخی از مواقع قرار دادن گیاهان آپارتمانی پشت پنجره ها هم گزینه مناسبی است.

اگر پشت پنجره مورد نظرتان بالکن دارید به راحتی با قرار دادن گلدان ها، پیچک ها و گیاهان رونده و شاخ برگ های زیبایشان می توان دید بیرون به درون را کنترل کنید. با این انتخاب، این بار هم دو هدف را دنبال کرده اید و طراوت و تازگی گیاهان را نیز به فضای خانه آورده اید.


شید های داخلی و خارجی برای ایجاد محدود دید به پنجره ها


روش کور کردن دید همسایه به خانه



اگر فکر می کنید که دید همسایه شما به فضای داخلی منزل تان تحت زاویه ای خاص است و به صورت عمود و کاملا واضح رو به پنجره نیست، به شما پیشنهاد می کنم که خودتان را با روش هایی که دید کامل شما را نیز به فضای بیرون از بین می برد درگیر نکنید.

شید ها صفحات موازی و متحرکی هستند که با قابلیت تنظیم زاویه می توانند تنها در جهتی قرار بگیرند که همسایه شما قرار دارد و از زاویه دیگر اجازه عبور نور و روشنایی روز را به خانه بدهند. این ابزار با تنوع در تولید، قابلیت نصب در فضایی داخلی و خارجی را دارند.






تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن