تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805421786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موفقیت در امور اجرایی بدون پژوهش امکانپذیر نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: موفقیت در امور اجرایی بدون پژوهش امکانپذیر نیست رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان به نقش و اهمیت پژوهش از دیدگاه سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان اشاره کرد و گفت: موفقیت در امور اجرایی بدون پژوهش امکانپذیر نیست.
۱۳۹۴ دوشنبه ۷ دي ساعت 12:48

خبرگزاری پانا+موفقیت

به گزارش پانا از گیلان، محمد علی محمدی بنای فعالیت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی را برمبنای علم و پژوهش دانست و افزود: معتقدیم همانطور که بدون آب و اکسیژن امکان ادامه حیات وجود ندارد، بدون پژوهش امکان موفقیت در امور اجرایی میسر نیست.
وی یکی از علت های اساسی عدم موفقیت های اقتصادی در کشور را نبود پیوند مناسب پژوهش ها با عرصه اجرا عنوان و اضافه کرد: به همین دلیل با وجود امکانات خوب و صرف میلیاردها تومان هزینه تاکنون به آنچه که مردم استحقاق آن را داشته اند نرسیده ایم.
وی خاطرنشان کرد: درحالی که اگر همه کارها را برمبنای پژوهش استوار کنیم قطعا نتیجه بهتری خواهیم گرفت و دچار هزینه های هنگفت آزمایش و خطا نخواهیم شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه یکی از تعاریف توسعه این است که با حداقل امکانات بتوانیم حداکثر امتیازات و رفاه را برای جامعه ایجاد کنیم، افزود: توسعه با مطالعه و پژوهش امکان پذیر است.
محمدی گفت: در همین راستا، سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان در خصوص تنطیم و ارزیابی جدول داده و ستانده و نیز طرح آمایش استان با همکاری اساتید دانشگاه و صاحبنظران اقدام به مطالعه کارهای پیشین کرده است تا نتایج حاصل از آن به ما بگویید باتوجه به ظرفیت های انسانی، مادی و فرهنگی، استعداد چه فعالیت هایی در گیلان وجود دارد.
وی به مفهوم توسعه متوازن اشاره و تصریح کرد: برخی معتقدند توسعه متوازن در گیلان یعنی باید همه زمینه های کشاورزی، صنعت، گردشگری، پتروشیمی را یکجا محور قرار دهیم؛ در حالی که مطابق با الگوی جهانی منظور از توسعه متوازن این است که باید آنها را در چند گرایش الویت بندی و بر اساس آن سرمایه گذاری و مابقی را در حد خاصی حفظ کرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان اظهار امیدواری کرد که با مطالعات و تحقیقاتی که در خصوص برش استانی برنامه ششم در حال انجام است تا آذر یا دی سال آینده به طور قاطع اعلام نماییم توسعه گیلان برمبنای چه محورهایی باشد و اگر کشاورزی است کدام محصولات؟ و اگر صنعت است کدام صنایع؟ اگر گردشگری است در کدام زمینه؟
وی با بیان اینکه نگاه ما در همه زمینه ها از جمله تدوین برنامه ششم توسعه مشارکتی است، گفت: بر این اساس در 13 کارگروه و 30 انجمن تخصصی که توسط مدیریت مرکز آموزش و پژوهش سازمان ایجاد شده، قطعاً نه تنها از نظرات و پژوهش های افراد دانشگاهی بلکه از نظرات و پژوهش های رسانه ها، کارشناسان دستگاه ها و حتی بازنشستگان که دارای تجارب فراوان هستند نیز در امر برنامه ریزی، بودجه ریزی و نظارت بهره خواهیم برد تا بهترین تصمیم ها و الویت بندی ها را برای برنامه ششم توسعه در گیلان در شورای برنامه ریزی استان به ریاست استاندار داشته باشیم و برمبنای آن عمل کنیم.
محمدی تصریح کرد: در همین راستا، آماده دریافت پیشنهادات و نظرات به صورت کتبی و نیز اینترنتی از طریق باکس درنظرگرفته شده در سایت سازمان در خصوص برنامه ششم هستیم.
محمدی در ادامه با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ پژوهش در بین آحاد مختلف به اختصاص بودجه کشورها به امر پژوهش اشاره و بیان کرد: در کشورهای توسعه یافته با اختصاص سه تا چهار درصد از بودجه کل به امر پژوهش، در نهایت آن را تبدیل به ثروت و رفاه برای مردم می کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن