تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819917559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین بار طرح کتابت قرآن با حضور سوادآموزان در حال اجراست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نخستین بار طرح کتابت قرآن با حضور سوادآموزان در حال اجراست
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین بار طرح کتابت قرآن کریم از سوی سوادآموزان دوره انتقال این استان و همزمان باسراسر کشور در بویراحمد و دنا و منطقه چاروسا در حال اجراست.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید مسعود ارجمند بدون اشاره به زمان آغاز و پایان این طرح، افزود: 30 نفر از سوادآموزان کهگیلویه و بویراحمد در این طرح شرکت کرده اند و از بین آثار تولیدی آنان پنج اثر برتر انتخاب و به تهران ارسال می شود.


وی بیان کرد: سهمیه تعیین شده برای کهگیلویه و بویراحمد در این طرح از آیه 21 سوره فصلت تا آیه 15 سوره شوری است.

ارجمند اظهار کرد: نهم دی ماه امسال و در پنجمین روز از هفته سوادآموزی جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از این طرح در شهرستان های بویراحمد و دنا و منطقه چاروسا بازدید کرده و از نزدیک با روند انجام کار آشنا می شوند.

وی عنوان کرد: پس از بررسی و ارزیابی های لازم در تهران پنج جلد قرآن کریم کتابت شده از سوی سوادآموزان سراسر کشور تهیه و به ترتیب به رهبر معظم انقلاب و حرم امام حسین (ع)، حرم حضرت علی (ع)، حرم امام رضا (ع) و حرم امام خمینی (ره) اهدا خواهد شد.

ارجمند ابراز داشت: نهضت سوادآموزی کشور در هفتم دی ماه 58 و به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل و راه اندازی شد و هفته سوادآموزی نیز از پنج تا 11 دی ماه است.

وی افزود: روزشمار هفته سوادآموزی امسال شامل پنجم دی سوادآموزی و تبلیغ و رسانه های جمعی، ششم دی سوادآموزی و مشارکت همه جانبه، هفتم دی سوادآموزی و پیوند با ولایت، هشتم دی سوادآموزی و تحکیم بنیان خانواده، نهم دی سوادآموزی و آموزش قرآن مجید، دهم دی سوادآموزی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و 11 دی سوادآموزی و ترویج نماز است.

انتهای پیام /گ














اشتراک گذاری









مطالب مرتبط

قاريان قزوينی در مسابقات سراسری قرآن كريم خوش درخشيدند
مسلمانان در لوای وحدت به سعادت می رسند










۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن