تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستاورد جدید ارتش در حمص و انهدام تونل تروریست‌ها در حومه دمشق


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دستاورد جدید ارتش در حمص و انهدام تونل تروریست‌ها در حومه دمشق
نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در حومه دمشق، تونلی به طول ۲۰۰ متر را که تروریست‌ها حفر کرده بودند، کشف و منهدم کردند.
کد خبر: ۵۵۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ - 27 December 2015


نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در حومه دمشق، تونلی به طول ۲۰۰ متر را که تروریست‌ها حفر کرده بودند، کشف و منهدم کردند.


خبرنگار خبرگزاری تسنیم از دمشق گزارش داد ارتش سوریه تونلی را در حومه دمشق منفجر کرد و جبل مهین(کوه مهین) در حومه حمص را هم از سیطره تروریست‌ها آزاد کرد.


بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه در جریان عملیات نظامی مستمر خود در غوطه شرقی دمشق، تونلی را که تروریست‌ها در مزارع نزدیک به شهر دوما حفر کرده بودند، منفجر کردند.


یک منبع نظامی در این باره گفت این تونل به طول حدود 200 متر و عمق چهار متر بین مناطق حوش الفاره و حوش نصری در مزارع دوما امتداد داشت، حفر شده بود و به جریان برق و سیستم روشنایی مجهز بود و تروریست‌‌ها از آن برای دور زدن یگان‌های ارتش در منطقه حوش الفاره استفاده می‌کردند.


این منبع افزود یگان‌های مهندسی ارتش سوریه با بمب‌گذاری این تونل، آن را منفجر کردند که به انهدام کامل آن منجر شد.


از سوی دیگر ارتش سوریه در یک عملیات منحصر به فرد در اطراف شهرک کفرشمس در حومه درعا در جنوب سوریه، دو منزلی را که تروریست‌های وابسته به گروه‌‌های موسوم به حرکه المثنی و الویه  الفرقان به آن رفت و آمد می‌کردند، هدف قرار دادند و این ساختمان‌ها را هنگام ورود تروریست‌‌ها و برگزاری نشست در آن منفجر کردند که به هلاکت تمام تروریست‌ها منجر شد.


در حمص واقع در منطقه میانی سوریه،‌نیروهای ارتش سوریه با همکاری گروه‌های دفاع مردمی به طور کامل بر جبل مهین و انبارهای آن در حومه شرقی شهر حمص پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌های گروه وهابی داعش مسلط شدند.


منبع سوری تاکید کرد نیروهای ارتش سوریه به پیشروی خود به سمت حوارین ادامه می‌دهند و دو دستگاه خودروی بمب‌گذاری شده را هم منفجر کردند، همزمان جنگنده‌های ارتش، ستونی از خودروهای تروریست‌ها را که در حال پیشروی از سمت منطقه المسحه به سمت شهرک مهین بودند، هدف قرار داده و به طور کامل منهدم کردند که به هلاکت ده‌ها تروریست منجر شد.


از سوی دیگر باند تروریستی موسوم به جیش الفتح در بیانیه‌ای به تمام اعضای خود در داخل سوریه آماده باش داد که این دستور در پی پیشروی گسترده نیروهای ارتش سوریه در محورهای مختلف به ویژه در منطقه شمالی صورت گرفته است.


این بیانیه طایفه‌ای خواستار پیوستن جوانان به باند تروریستی جیش الفتح شده است تا به زعم خود از رسیدن ارتش سوریه و همپیمانانش به اهداف خود جلوگیری کنند.




تسنیم























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن