تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805819959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توپ پنیری جواهرنشان! یک پیش غذا یا عصرانه‌ی عالی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: Jewelled cheese ball
توپ پنیری جواهرنشان! یک پیش غذا یا عصرانه‌ی عالی




بعضی عصرها (دقیقا همان عصرهای روز تعطیل که در خانه مانده اید) خوردن یک عصرانه عالی می تواند به داد آدم برسد و غروب غم انگیز یک روز تعطیل را برایمان دل انگیز کند. برای این لحظات شما یک دسر یا پیش غذای عالی را پیشنهاد می کنیم.





وب سایت سوران: بعضی عصرها (دقیقا همان عصرهای روز تعطیل که در خانه مانده اید) خوردن یک عصرانه عالی می تواند به داد آدم برسد و غروب غم انگیز یک روز تعطیل را برایمان دل انگیز کند. برای این لحظات شما یک دسر یا پیش غذای عالی را پیشنهاد می کنیم.

مواد اولیه:

کره ۲ قاشق غذاخوریسبزی معطر دلخواه (مریم گلی، مرزه، جعفری، نعنا یا پونه) ۱۰ برگپنیر خامه ای نرم شده ۲۲۵ گرمپنیر ماسکارپونه (پنیر بز یا پنیر سوئیسی می تواند جایگزین ماسکارپونه شود) ۱۱۵گرمپنیر چدار سفید و تازه رنده شده ۱۷۰ گرمبادام پرک شده و تفت داده شده یک دوم پیمانهنمک یک چهارم قاشق چایخوریفلفل یک چهارم قاشق چایخوریانار دانه شده یک پیمانهکراکر یا نان برای سِرو

طرز تهیه توپ پنیری جواهرنشان Jewelled cheese ball



طرز تهیه:

1- یک تابه را روی حرارت متوسط گرم کنید و کره را در آن ذوب کنید. هنگامی که کره شروع کردن به حباب زدن، برگهای سبزی دلخواهتان را بدون خرد کردن در کره ریخته و هم بزنید. سپس برگها را زیر و رو کنید و اجازه دهید حدود یک دقیقه در کره ترد شوند. پس از اتمام یک دقیقه برگها را از کره در آورده و روی یک حوله ی کاغذی قرار دهید.

2- تابه ی حاوی کره را نیز کنار بگذارید. در کاسه ای پنیر خامه ای، ماسکارپونه و چدار را با همزن مخلوط کنید. سپس برگهای سبزی تفت داده شده را خرد کرده و به همراه بادام پرک تفت داده شده و باقیمانده ی کره ی تابه، نمک و فلفل به مخلوط پنیرها اضافه کنید. این مخلوط را با سرعت کُندِ همزن برقی در حدود یک دقیقه هم بزنید.

3- مخلوط پنیری را از کاسه خارج کرده روی یک کیسه ی نایلون قرار دهید و با کمک کیسه و دست آنرا به شکل توپ درآورید. می توانید از این مخلوط یک توپ تهیه کنید و یا آن را به دو یا سه قسمت کرده و توپهای کوچکتری تهیه کنید. سپس با همان کیسه که اطراف توپ یا توپها را کامل پوشانده است برای نیم ساعت در یخچال قرار دهید. در این حین، دانه های انار را روی حوله ای کاغذی پهن و بطور کامل خشک کنید. اگر برای سرو آن عجله ای ندارید می توانید توپ پنیری را به همین صورت با پوشش پلاستیکیِ دور آن، تا دو روز نیز در یخچال نگهداری کنید.

4- اما اگر برای سرو آن عجله دارید بعد از اتمام ۳۰ دقیقه دانه های انار را در یک سینی یا بشقاب بزرگ یا روی کاغذ روغنی کنار هم پخش کنید. سپس پنیر را از یخچال درآورده از روی کیسه نایلون دور آنرا دست بکشید تا سطحش صافتر شود. کیسه نایلونی را از دور آن باز کرده و توپ پنیری را با کمک دست در دانه های انار بغلطانید تا جایی که تمام سطح توپ و تَرَکها و شکافهای آن با انار پوشانده شود.

5- در حین حرکت دادن توپ پنیری روی انارها کمی به دانه های انار فشار وارد کنید تا انارها تا حدودی وارد بافت پنیری توپ شوند و بطور کامل به سطح توپ بچسبند. در این زمان شما می توانید توپ پنیری جواهرنشان را سرو کنید و یا اینکه آنرا در ظرف در بسته ای قرار داده تا زمان سرو در یخچال قرار دهید.

6- اگر قبل از چسباندن انار به توپ پنیری آنرا برای زمان بیشتری بطور مثال یک تا دو روز در یخچال قرار دادید وقتی که از یخچال درآوردید چند دقیقه به آن زمان دهید تا از سرمای آن کاسته و به دمای اتاق نزدیک شود سپس دانه های انار را به سطح آن بچسبانید. توپ اناری را می توانید با انواع نان یا کراکر میل نمایید.


طرز تهیه توپ پنیری جواهرنشان Jewelled cheese ball



طرز تهیه توپ پنیری جواهرنشان Jewelled cheese ball



طرز تهیه توپ پنیری جواهرنشان Jewelled cheese ball



طرز تهیه توپ پنیری جواهرنشان Jewelled cheese ball









تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن