تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820773169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب بررسی شاخص بهای کالا در ارومیه منتشر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرکل اقتصاد و دارایی استان آذربایجان غربی گفت: کتاب بررسی تطبیقی شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی و نرخ تورم در مناطق شهری کشور و استان آذربایجان غربی توسط این اداره کل منتشر می شود.
داوود غفارپور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه ، با اشاره به انتشار کتاب بررسی تطبیقی شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی و نرخ تورم در مناطق شهری کشور و استان اظهار داشت: در سال های اخیر، تورم همواره به عنوان یکی از معضلات اساسی اقتصاد کشورهای مختلف از جمله ایران، برای سیاستگذاران و اقتصاددانان دارای اهمیت بوده که بروز آن آثار نامطلوبی از قبیل افزایش نابرابری در توزیع درآمد، عدم ثبات اقتصادی، افت نرخ رشد اقتصادی و کاهش قدرت رقابت تولیدات ملی در بازارهای داخلی و جهانی را به همراه داشته است.
وی افزود: از این رو شناسایی علل، آثار و راهکارهای کاهش تورم به منظور تنظیم برنامه های مهار تورم و دستیابی به ثبات قیمت ها، امری ضروری به نظر می رسد که این کتاب سعی در انجام این مهم دارد.
غفارپور با اشاره به محتوای این کتاب در رابطه با نرخ تورم موجود در کشور، گفت: نرخ تورم کشور در سال 93 برابر با 15.5 درصد بوده که نسبت به سال ماقبل، 19.3 درصد کاهش داشته و این در حالی است که نرخ تورم استان آذربایجان¬غربی در همین سال برابر 15.8 درصد بوده که نسبت به سال 92 به میزان 21 درصد کاهش داشته است.
... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
کتاب بررسی شاخص بهای کالا در ارومیه منتشر می شود






یکشنبه ، ۶دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن