تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819962361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسنین هیکل: ما که با اسرائیل مذاکره کردیم چرا نباید با نظام اسد مذاکره کنیم؟!


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوری اسلامی: "محمد حسنین هیکل"، نویسنده معروف مصری با بیان این که ایران دلیل نگرانی ها درباره آینده اعراب نیست تصریح کرد: هدف اسرائیل این است که جهان عرب در بحران های داخلی و تناقض شدید به سر ببرد.
به گزارش "ایسنا"، محمد حسنین هیکل، روزنامه نگار و نویسنده معروف مصری در گفتگو با شبکه مصری "سی بی سی" ضمن ابراز نگرانی نسبت به اوضاع کنونی، از نظام عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر خواست تا با شفافیت با بحران های موجود و مردم برخورد کند.
وی افزود: خداوند یاور سیسی باشد. وی به من خبر داد که تنها دو ساعت در روز می خوابد. سیسی در زمانی آمد که کشور تنها شاهد بروکراسی بود.
وی گفت: جمال عبدالناصر، رئیس جمهور فقید مصر برای برآوردن خواسته های مردم تلاش کرد و این دلیل محبوبیت مردمی اش بود. مردم اکنون امید زیادی به سیسی دارند.
هیکل درباره تحولات منطقه خاورمیانه نیز تاکید کرد: آنچه که اکنون در جهان عرب رخ می دهد تجلی رویاها و طمع ورزی های اسرائیل است. اعراب در آینده در معرض خطرات بزرگی قرار می گیرند.وی بعید دانست که ایران دلیل نگرانی ها درباره آینده اعراب باشد.
هیکل درباره سوریه نیز گفت: جهان امروز شاهد درگیری ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه جمهوری اسلامی ]

یکشنبه ، ۶دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوری اسلامی]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن