تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805320226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفتگویی خواندنی با اقبال واحدی مجری تلویزیون+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: مجری برنامه «صبح بخیر ایران» از خاطرات دوران کودکی، فعالیت هنری و سفرهای ایرانی خود می‌گوید.

گفتگویی خواندنی با
 اقبال واحدی اقبال واحدی مجری برنامه‌های تلویزیونی است که اوج فعالیت‌های وی به اجرای «سفرنامه صبا» در برنامه «صبح بخیر ایران» بازمی‌گردد. برنامه‌ای که در ذهن مخاطبان ماندگار شد. مردی خوش‌رو و مهربان که همچون اجراهایش سرشار از انرژی است. سفرهای خاطره‌انگیزی را با او همراه بودیم. برای سین جیم فرهنگی گفت‌وگویی با وی داشته‌ایم که در ادامه می‌خوانید:
گفتگویی خواندنی با
 اقبال واحدیسین: بیشتر فضای کودکی شما چگونه گذشت؟جیم: در آن زمان به دلیل اینکه پدرم، برادرانم، عموما در بحث سیاسی درگیر بودند، بیشتر خاطرات آن فضا را دارم. بعد از اینکه در سقز به دنیا آمدم، در یک سالگی به نارمک نقل مکان کردیم و بیشتر کودکی من در مسجد جامع نارمک گذشت؛ چرا که پدرم امام جماعت آنجا بود. سین: کارهای هنری را چگونه آغاز کردید؟جیم: به خاطر اینکه در مدرسه‌ای مذهبی بودم، و به دلیل شرایط خانوادگی امکان فعالیت در گروه ها و کارهای هنری را نداشتم اما بعد از انقلاب اسلامی، کارهای هنری خود را شروع کردم. سین: اولین برنامه‌ای که اجرا کردید؟ جیم: گزارش‌های پزشکی و بهداشتی می‌گرفتم.
 سین: حضور در «صبح بخیر ایران» چگونه شکل گرفت؟ جیم: برنامه «صبح بخیر ایران» اولین برنامه‌ای بود که قرار بود، صبح‌ها پخش شود، با مشورت همکاران به این نتیجه رسیدیم که من اجرا را به عهده بگیرم و من اولین مجری این برنامه بودم.
سین: راز ماندگاری «صبح بخیر ایران»؟ جیم: به دلیل اینکه اولین برنامه‌ای بود که به زبان محاوره صحبت می‌شد و برنامه خارج از استودیو و حتی خارج از تهران پخش می‌شد.
سین: اولین حضور در این برنامه چطور بود؟جیم: به خاطر اینکه از قبل برنامه‌های دیگری اجرا کرده بودم، با دوربین آشنایی داشتم و زیاد سخت نبود.
 سین: خاطره خاصی از حضور در سفرها دارید؟ جیم: خاطره بسیار است، با روستا و شهرستان‌هایی آشنا شدم و اغلب خاطرات شیرین بود و با حضور در این روستاها شادمانی مضاعفی داشتیم.
سین: نظرتون درباره سفر؟جیم: به هرحال سفر لازمه ارتباط با افراد و فرهنگ‌های مختلف است؛ البته دوست دارم در سفرها آزاد باشم، خیلی به چادر زدن علاقه دارم.سین: سفر به کجاها جذاب است؟جیم: بخش روستایی جذابیت زیادی داشته است. دوست دارم در دل طبیعت باشم، حضور در فضاهای طبیعی به من ایده می‌دهد. طبیعت زیباست و زاویه دید فرد را بازتر می‌کند
گفتگویی خواندنی با
عکس  اقبال واحدی
سین: از چاپ کتاب واحدی در سفرها برایمان بگویید؟ جیم: خلاصه چند سفری را که داشتم، در کتاب «واحدی در سفرها» نوشته شده است. اگر بخواهم همه سفرها را بنویسم، چند جلد می‌شود.
سین: بهترین سفری که رفتید؟ جیم: نمی‌شود گفت بهترین سفر کجا بود؛ اما جاهایی که مردم کمتر سفر کرده بودند، برای ما جذابیت بیشتری داشت.
سین: جاهای بکر زیادی رفتید؟جیم: اینطور نیست؛ اما بعضی مکان‌ها و جاهای تفریحی که کمتر شناخته شده بود، رفتیم و مردم را آشنا کردیم. مثل غارهایی که معرفی کردیم.
 سین: حضور شما در این سفرها، به نظرتان تاثیری روی سفرهای مردم داشت؟ جیم: آمار خاصی ندارم، به احتمال زیاد تاثیر داشته است. چرا که گفته شد بعداز گزارش‌های پخش شده، مسافران بیشتری به آن مکان‌ها می‌آیند.
سین: لقبی برای خودتان بگویید؟ جیم: همسرم به من می‌گوید «مرد شیشه‌ای»؛ چرا که همش من را در تلویزیون می‌دید. سین: چقدر مطالعه می‌کنید؟ جیم: بیشتر مقاله و مطالبی که مربوط به کارم باشد را می‌خوانم. سین: سینما چطور؟ جیم: اگر وقت داشته باشم، حتما به سینما می‌روم.سین: حرف پایانی؟جیم: بابت مصاحبه خیلی خوشحال شدم، انشاءالله موفق باشید.باشگاه خبرنگاراناخبار مرتبط :اقبال واحدی مجری تلویزیون وقتی حاجی شد/ گزارش تصویری


شنبه 5 دی 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن