تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815164745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خشمِ «فیسبوک» از سِلفیِ «حاج قاسم» +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
سردار سلیمانی و شهید جهاد مغنیه خشمِ «فیسبوک» از سِلفیِ «حاج قاسم» +عکس

در اقدامی عجیب و غیرحرفه ای؛
خشمِ «فیسبوک» از سِلفیِ «حاج قاسم» +عکس
شبکه اجتماعی فیسبوک در اقدامی عجیب و غیر حرفه‌ای، تصویر منتشر شده از شهید جهاد مغنیه در کنار سردار قاسم سلیمانی در صفحه فیسبوک شبکه خبری العالم را حذف کرد.



به گزارش سرویس مقاومت جام نیـوز، شبکه اجتماعی فیسبوک در اقدامی عجیب و غیر حرفه‌ای، تصویر منتشر شده از شهید جهاد مغنیه در کنار سردار قاسم سلیمانی در صفحه فیسبوک شبکه خبری العالم را حذف کرد.    

    فیسبوک با ارسال نامه هشدار دهنده به صفحه فیسبوک العالم عنوان کرد که تصویر سلفی جهاد مغنیه در کنار سردار قاسم سلیمانی به دلیل اینکه با سیاست ها و قوانین فیسبوک در تعارض می باشد، حذف شده است.
در قوانین فیسبوک آمده که انتشار تصاویر مربوط به «گروه های تروریستی» ممنوع است و بدین ترتیب شهید جهاد مغنیه و سردار قاسم سلیمانی از دیدگاه فیسبوک به عنوان تروریست معرفی شده اند.
این اقدام در حالی صورت می گیرد که پیش از این نیز تصاویر مربوط به رهبران گروه های مقاومت فلسطین و لبنان که در صفحات فیسبوک العالم قرار داشت، از سوی مدیریت فیسبوک حذف شده بود.
مدیریت فیسبوک گروه‌هایی را که علیه رژیم غاصب صهیونیستی فعالیت می کنند، تروریست دانسته و انتشار هرگونه تصاویر مرتبط با این گروه‌ها را ممنوع می داند.    

نامه فیسبوک پس از حذف تصویر      



۰۳/۱۰/۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن