تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801560913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنوز یک کارت اعتباری خرید کالا هم به دست مردم نرسیده است


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
وام کالا. لوازم خانگی هنوز یک کارت اعتباری خرید کالا هم به دست مردم نرسیده است

نایب رئیس فروشندگان لوازم خانگی:
هنوز یک کارت اعتباری خرید کالا هم به دست مردم نرسیده است
پس از گذشت بیش از دو ماه از طرح دولت روحانی برای خرید اعتباری کالا، نایب رئیس فروشندگان لوازم خانگی اعلام کرد هنوز یک کارت اعتباری خرید کالا هم به دست مردم نرسیده است.



به گزارش سرویس اقتصادی "جام نیـوز"، میری، در گفت‌وگو با «نسیم» در رابطه با اجرایی شدن کارت اعتباری 10 میلیونی خرید کالای ایرانی بیان داشت: به نظر می‌رسد که روند کلی این طرح تغییر کرده و آن چه که از نحوه عملیاتی شدن این طرح برمی‌آید این است که کل این طرح شکست خورده است.
وی ادامه داد: برای اجرایی شدن این طرح هیچ یک از فروشگاه‌های لوازم خانگی را شرکت نداده‌اند، بنابراین نباید هم توقع داشته باشند که بازار لوازم خانگی ایرانی از رکود خارج شود.
نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اظهار داشت: تاکنون هیچ فردی با در دست داشتن کارت اعتباری به ما مراجعه نکرده است، البته اشخاص زیادی با اتحادیه تماس گرفته و تمایل خود را برای شرکت و استفاده از این طرح بیان کرده‌اند اما این افراد هیچ اطلاعی از چگونگی ثبت‌‌نام در این طرح نداشته و هنوز هم متقاضیان نسبت به نحوه اجرای این طرح سرگردان هستند.
وی تصریح کرد: صنف لوازم خانگی را در این طرح بازی نداده و بدون هیچ گونه مشورتی با ما اقدام کردند، و ما نیز دیگر در رابطه با این طرح هیچ‌گونه دخالتی نکرده و خودمان را کنار می‌کشیم.
وی افزود: به نظر می‌رسد تصمیم بر این گرفته شده تا فروش این لوازم خانگی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای صورت بگیرد، که در این صورت اجحافی در حق فروشندگان لوازم خانگی خواهد شد.
میری گفت: در صورت چنین اتفاقی چنان چه اختلاف قیمتی در رابطه با کالاهای موجود در این فروشگاه‌ها با بازار باشد بدون شک ما مردم را در جریان قرار خواهیم داد و خواهیم گفت که قیمت واقعی کالا در بازار چه قدر است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بهتر است الان آقای طیب‌نیا جوابگوی صنف ما باشند که در چنین وضعیت و شرایطی آیا چنین طرحی توان خارج کردن بازار از رکود را داشت؟ اگر کالاها در فروشگاه‌ها عرضه شوند پس وزارت دارایی نیز از همین فروشگاه‌ها مالیات را دریافت کند.
گفتنی است دولت روحانی سه ماه پیش با هیاهوی بسیار  ادعا کرد که بسته خروج از رکود را به مدت شش ماه اجرا خواهد کرد. یکی از اجزای این بسته طرح خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی بود که به جای شش ماه در شش روز به پایان رسید. بخش دیگر این طرح هم کارت اعتباری خرید کالا با وام 10 میلیون تومانی بود که الان پس از گذشت 2 ماه هنوز صورت اجرایی پیدا نکرده است.
بسیاری از کارشناسان اقتصادی دولت روحانی را دولت رکود شدید و خمودگی می‌دانند./110



۰۳/۱۰/۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن