تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819713466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همدان یکی از قطب های مهم کشاورزی در کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: همدان یکی از قطب های مهم کشاورزی درکشور است وحدود 4 ونیم درصد از تولیدات کشاورزی کشور را به خود اختصاص داده است.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از همدان ؛ رضوانی جلال در جلسه شورای هماهنگی جهاد کشاورزی استان همدان افزود:امنیت غذایی برای انسان بسیار مهم وقابل اهمیت است و نشان دهنده این است که کشاورزی جایگاه خاص و ویژه دارد.
90 درصد نیاز غذایی جامعه دربخش کشاورزی است که در این باره باید نگاه ویژ ه ای به اهمیت در این بخش داشت.
رضوانی جلال با اشاره به اینکه کشاورزی همدان از اصلی ترین قطب های تولید در کشورمحسوب می شود اظهار داشت: استان همدان 1 میلیون و95 هزار وسعت را دارا است که 46 درصد آن به منابع طبیعی و3 درصد در حوزه زراعت,1/13درصد در حالت ایی و26 درصد از اشتغال را در بخش کشاورزی را برعهده دارد؛ همچنین 23 درصد از ارزش افزوده را به خود اختصاص داده است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان ادامه داد: بیشترین بهره برداری بخش کشاورزی استان مربوط به حوزه زراعت وعشایرشهرستان همدان است.
رضوانی جلال به اهمیت دروضعیت وسعت اراضی کشاورزی اشاره کرد وافزود: یکپارچگی لازمی که باید دراین زمینه وجود داشته باشد را تاکنون بدست نیاورده ایم واین امر موجب به وجود امدن مشکلاتی در این زمینه شده ... [ مشاهده متن کامل خبر در باشگاه خبرنگاران ]
همدان یکی از قطب های مهم کشاورزی در کشور است






پنجشنبه ، ۳دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن