تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816851594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مارتن ثبت‌ نام برای بهارستان در خط پايان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مارتن ثبت‌ نام برای بهارستان در خط پايان




ستاد انتخابات وزارت کشور چهارشنبه شلوغ‌تر از سه‌شنبه بود؛ بیشتر میهمانان ستاد هم از نمایندگان فعلي مجلس بودند.





روزنامه شرق: ستاد انتخابات وزارت کشور چهارشنبه شلوغ‌تر از سه‌شنبه بود؛ بیشتر میهمانان ستاد هم از نمایندگان فعلي مجلس بودند. اما به غیر از آنها، میهمانان، تلاقی‌های جالبی هنگام ثبت‌نام داشتند؛ دو نفری که چند ماه است مشغول شکایت از یکدیگر هستند، با هم در ستاد برای ثبت‌نام حضور داشتند؛ «حمید رسایی» و «محمد اشرفی‌اصفهانی»؛ نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری. اما با توجه به اینکه روز آخر ثبت‌نام برای مجلس خبرگان رهبری بود، روز گذشته آمار ثبت‌نامی‌ها برای این مجلس در این دوره رکورد زد؛ بیش از ١٢٠ نفر در یک روز. داوطلبان مجلس هم فقط امروز و فردا را براي ثبت‌نام فرصت دارند.

علی مطهری: رد صلاحیت شوم اعتراض مي‌كنم، اما التماس نمی‌کنم

پیش از ظهر، «علی مطهری» نماینده فعلی تهران در مجلس برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد ستاد انتخابات کشور شد. او پس از ورود، مورد استقبال عکاسان و خبرنگاران قرار گرفت. پس از آن به میز کنترل مدارک مراجعه کرد که با عبور از این مرحله، به میزهای نام‌نویسی رفت. هم‌زمان که مطهری در حال ثبت‌نام بود، یک نماینده دیگر مجلس وارد ستاد شد؛ نماینده‌ای که شب یلدا در شبکه سه فال حافظ می‌گرفت؛ «غلامعلی حدادعادل». «حدادعادل» پس از ورود به ستاد به میزهای کنترل مدارک نرفت چراکه از قبل مدارک او به ستاد آورده و کنترل شده بود.

او مستقیما به میز ثبت‌نام، رفت. هنگامی‌ که «حدادعادل» مشغول ثبت بود، ثبت‌نام مطهری تمام شد و او به سالن ٦٠٠ نفری جنب محل ستاد آمد تا در جمع خبرنگاران صحبت کند. او سخنانش را این‌گونه آغاز کرد: «با خودم کلنجار رفتم و بارها ارزیابی کردم که آیا در این دوره شرکت داشته باشیم یا نه! احساس کردم شرایط کشور به‌گونه‌ای است که هنوز به کسانی در شرایط بنده نیاز دارد. گرچه حقیقتا بعد از هشت سال نمایندگی خسته شده بودم و انگیزه کمتری پیدا کردم اما با ارزیابی شرایط کشور در نهایت به این نتیجه رسیدم که در انتخابات مجلس شرکت کنم».

او در توضیح این قسمت از سخنانش گفت: «شرایط کشور ما هنوز به حالت عادی بازنگشته است. هم سیاست خارجی و موقعیت آن در دنیا و منطقه، و همین‌طور سیاست داخلی‌مان به شرایط عادی بازنگشته است؛ لذا لازم است تلاش کنیم تا این شرایط عادی شود».

او افزود: «اگر مجلسی به‌صورت واقعی تشکیل شود و نماینده واقعی ملت در آن حضور یابد خیلی کارها مطابق قانون اساسی انجام می‌گیرد. باید تلاش کنیم تا نمایندگان خوش‌فکر و غیروابسته که وامدار شخص یا گروهی نیستند به مجلس راه یابند و به دو وظیفه اصلی خود یعنی قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون به‌درستی رسیدگی کنند». «مطهری» گفت: «لازم است تحولاتی هم در آیین‌نامه داخلی مجلس و هم در مدیریت آن صورت گیرد». پس از اتمام سخنانش چند نفر از خبرنگاران، سؤالاتی از او مطرح کردند. مطهری در پاسخ به سؤال «شرق» درباره احتمال ردصلاحیتش و واکنش احتمالی او درصورت وقوع این اتفاق، گفت: «من خودم دلیلی برای رد صلاحیتم نمی‌بینم. آنچه گفتم و آنچه نوشتم مطابق قانون بوده است حالا اینکه رد صلاحیتم کنند یا نه، نمی‌دانم. قاعدتا در صورت رد صلاحیت، هر کسی اعتراض می‌کند.

اگر رد صلاحیت شوم اعتراض خواهم کرد، اما التماس نمی‌کنم. اگر این اتفاق بیفتد حجت بر من تمام می‌شود و پاسخی به مردم خواهد بود که اصرار می‌کنند در انتخابات حضور داشته باشم». او همچنین در پاسخ به سؤالی درباره حمایت‌شدن از سوی جناح‌ها و گروه‌های سیاسی، نیز گفت: «صحبت‌هایی درباره ائتلاف شده است. خیلی‌ها می‌خواستند اسم من در لیست‌شان باشند. من هم اصراری ندارم که در لیستی نباشم، چراکه اعتقاد دارم دسته‌بندی‌ها بیش از آنکه در مبانی فکری ریشه داشته باشند در روابط آدم‌ها ریشه دارد و این‌گونه دسته‌بندی‌ها اصالتی ندارد.

هر گروهی که بخواهد اسم من در لیست‌شان باشد من مانع نخواهم شد». او افزود: «خودمان لیستی به نام صدای ملت ارائه خواهیم داد و در گروه دیگری به نام ائتلاف مستقلان و معتدلان از من خواسته‌اند که نام من در فهرست آنها باشد». به گزارش «تسنیم» او در پاسخ به سؤالی درباره مسئله نظارت خبرگان بر رهبری نیز گفت: «در نامه‌ای به آیت‌الله صادق لاریجانی بیان کردم آن‌گونه که از قانون اساسی فهمیده می‌شود نظارت بر رهبری و مجموعه‌های نهاد رهبری از وظایف مجلس خبرگان است». او همچنین گفت: «ترکیب شورای نگهبان به نسبت قبل بهتر است. افرادی خوش‌فکرتر وارد شورای نگهبان شدند. برهمین‌اساس فکر می‌کنم اتفاقات بهتری رخ خواهد داد. همچنین با توجه به افرادی که تاکنون در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند و قرار است ثبت‌نام کنند فکر می‌کنم مجلس آینده مجلس بهتری خواهد بود و طبیعی است که با حضور آنها کارهای بهتری انجام خواهد شد و تک‌صدایی وجود نخواهد داشت».

مطهری در پاسخ به این سؤال که چقدر احتمال می‌دهید افرادی هم‌فکر با شما در این دوره از انتخابات مجلس بیشتر از قبل باشند؟ گفت: «با توجه به افرادی که تاکنون در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده و قرار است ثبت‌نام کنند، فکر می‌کنم مجلس آینده مجلس بهتری خواهد بود و شاهد افراد مستقل، خوش‌فکر و آزاده در مجلس باشیم، لذا چنین ترکیبی می‌تواند به فعالیت‌های مختلف به غیر از فعالیت‌های سیاسی نیز بپردازد».

مطهری پس از پایان سخنرانی‌اش محل ستاد انتخابات را با پژوی پارس سفیدرنگش ترک کرد. در همین حین که مطهری در جمع خبرنگاران مشغول سخنرانی بود، «حدادعادل» هم با اتمام مراحل ثبت‌نام، از ستاد انتخابات خارج شد.

مصباحی‌مقدم: این پیش‌بینی را ندارم که در خبرگان فتنه‌ای پدید بیاید

پس از آن، «غلامرضا مصباحی‌مقدم»، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، هم برای مجلس شورای اسلامی و هم برای مجلس خبرگان کاندیدا شد؛ برای هر دو مجلس هم از حوزه انتخابیه تهران.

او در پاسخ به این سؤال «شرق» که «با توجه به اظهارات برخی سیاسیون، شما چقدر به احتمال وقوع فتنه در مجلس خبرگان آینده معتقدید؟»، گفت: «من این پیش‌بینی را ندارم که در خبرگان فتنه‌ای پدید بیاید، زیرا جایگاه و شخصیت‌های خبرگان طوری نیستند که دچار فتنه شوند و کسانی هم که بخواهند از فضای خبرگان استفاده کنند حتما شکست می‌خورند».

رسایی: برنامه ٩٠ برای ما یک‌بار هم سرفه نکرده است

ساعاتی بعد از این رفت و آمدها، «حمید رسایی» برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس، وارد ستاد شد. او برای کنترل مدارک، در صفی ایستاد که دو نفر عقب‌تر از او، «جهانبخش محبی‌نیا»، عضو هیأت رئیسه مجلس هشتم، ایستاده بود. «رسایی» پس از انجام مراحل ثبت‌نامش، در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سؤالی درباره عضویتش در جبهه پایداری، گفت: «من عضو جبهه پایداری نیستم، اما از جهت فکری به آنها نزدیکم و به آن دوستان ارادت دارم». او افزود: «فهرست‌های مختلفی درحال‌حاضر مطرح است، اما چون من به طور رسمی عضو هیچ حزب و تشکل سیاسی‌ای نیستم، می‌خواهم مستقل ثبت‌نام کنم، اما طبیعتا در آینده فهرست‌هایی مطرح می‌شود که اگر با مبانی آنها مشکلی نداشتم، حضور در فهرست‌ها را انکار نمی‌کنم».یکی از افرادی که در جمع خبرنگاران حضور داشت، سؤالی مطرح کرد که به قول خودش با موضوع جمع مرتبط نبود: «نظرتان درباره برنامه ویژه‌ای که آقای فردوسی‌پور برای شب یلدا تهیه کرد و با آقای ظریف دیدار داشتند و از سوی صداوسیما پخش نشد، چیست؟»

 بعد از مطرح‌شدن این سؤال، برخی خبرنگاران هم موضوع حضور «حدادعادل» در برنامه زنده و پیش از پخش برنامه ٩٠ را به رسایی یادآوری کردند که وزیر خارجه، نماینده مجلس نیست و نمی‌خواهد ثبت‌نام کند، ولی «حدادعادل» سخنگوی ائتلاف اصولگرایان است که برای انتخابات مجلس نامزد شده و در زمان پخش هم نامزد بالقوه بوده است. «رسایی» دراین‌باره، گفت: «طبیعتا تا الان که کاندیداها به طور کامل ثبت‌نام نکرده‌اند، آقای روحانی هم نماینده خبرگان است، اما تلویزیون سخنان ایشان را به طور مستقیم پخش می‌کند، ولی چون رئیس‌جمهوری است و هویت دیگری دارد، تا زمان آغاز تبلیغات، تبلیغ محسوب نمی‌شود». او در ادامه از دلیل حضور «حدادعادل» در برنامه تلویزیونی اظهار بی‌اطلاعی کرد و پس از آن خبرنگاران به او توضیح دادند که شب یلدا «حدادعادل» در تلویزیون میهمان یک برنامه زنده بوده و «حافظ»خوانی انجام داده است.

«رسایی» افزود: «از نظر من، اشکالی ندارد آقای ظریف در برنامه ٩٠، ١٠٠، ٨٠، ١٠، ٢٠، ٣٠، ٤٠، ٥٠، ٦٠ هم حضور پیدا کند و خیلی هم خوب است، ولی برای من سؤال اینجاست که در برنامه ۹۰ با اینکه یک‌سال‌ونیم است پرونده فساد در فوتبال در دست من در کمیسیون اصل ۹۰ در جریان است، این برنامه برای ما یک‌بار هم سرفه نکرده است با اینکه فردوسی‌پور دو بار به کمیسیون اصل ۹۰ دعوت و در این موضوع با او صحبت شده است».

او افزود: «با اینکه مدیر شبکه سه، یک ‌بار از طرف کمیسیون اصل ۹۰ وقتی که بحث معافیت‌های جعلی مطرح بود، به کمیسیون گفت مستنداتی را دراین‌باره دارد و شبکه سه هم اعلام کرد که یکی از اعضای کمیسیون روی آنتن بیاید و توضیح بدهد، ولی فردوسی‌پور در «برنامه ۹۰» موضوع پایان خدمت‌های جعلی را با اینکه از قبل اعلام کرده بود، از برنامه حذف کرد و حاضر نشد که کمیسیون روی آنتن بیاید و دراین‌باره صحبت کند».

در ادامه خبرنگاران به «رسایی» یادآوری کردند که «موضوع درباره نظر شما در خصوص عدم اجازه پخش مصاحبه فردوسی‌پور با ظریف بود». او در ادامه گفت: «توضیحات روابط عمومی صداوسیما این بود که برنامه از طرف آقای فردوسی‌پور بدون هماهنگی بوده و این دیگر نکته‌ای است که ایشان باید پاسخ دهد که آیا توضیحات صداوسیما درست است یا خیر. طبیعتا اگر بدون هماهنگی بوده، صداوسیما برای دفاع از هویت خودش شاید تصمیم گرفته با تهیه‌کننده برنامه‌ای که بدون هماهنگی عمل کرد، این کار را بکند، اگر نه با هماهنگی بوده که مسئله دیگری است». به گزارش «ایسنا»، او در پاسخ به این سؤال که چقدر احتمال می‌دهید از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شوید، گفت: «من دلیلی برای رد صلاحیت خودم نمی‌بینم. البته آقای اشرفی‌اصفهانی برنامه‌ریزی کرده بود و گفت با پرونده‌ای که درست کرده‌ایم، فلانی را رد صلاحیت خواهیم کرد، اما آن پرونده مربوط به مدیریت من در ارشاد قم می‌شود که قبلا طبق قانون به دادگاه ارجاع داده شده بود و بنده هم تبرئه شده بودم و حکم «تخلفات اداری» را هم دیوان عدالت اداری نقض کرده بود».

اشرفی‌اصفهانی: ارسال ١١٠٠ پرونده  از نهاد ریاست جمهوری به قوه قضائیه

هم‌زمان که رسایی در محل مصاحبه‌ها در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، حجت‌الاسلام «اشرفی‌اصفهانی» هم در سالن ٦٠٠ نفری جنب محل ستاد، مشغول صحبت بود. او که رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری است، برای مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه کرمانشاه و برای مجلس شورای اسلامی، از حوزه انتخابیه تهران نامزد شده است. او گفت: «تاکنون هزارو ١٠٠  پرونده از نهاد ریاست‌جمهوری به قوه قضائیه فرستاده شده است که تمام آنها مربوط به سال ٨٩، ٩٠، ٩١ است». «اشرفی اصفهانی» ادامه داد: «هنوز پرونده‌ای از دولت کنونی به قوه قضائیه ارسال نشده است. تاکنون به ٣٠٠ پرونده از هزار و ١٠٠ پرونده ارجاع داده شده رسیدگی شده است و پرونده آنها بسته شده است».

او همچنین درباره ثبت‌نام خود در انتخابات خبرگان رهبری گفت: «برای بار دوم است که در انتخابات خبرگان رهبری شرکت کرده‌ام یک بار نیز در زمان حیات حضرت امام(ره) از حوزه کرمانشاه شرکت کرده بودم که البته به مجلس خبرگان راه نیافتم زیرا فقط دو نفر از استان کرمانشاه می‌خواستند که من نفر سوم شدم در این دوره نیز با اصرار علمای شیعه و سنی استان کرمانشاه که از من خواستند در انتخابات شرکت کنم من هم این کار را کردم و هم‌اکنون منتظر نتیجه هستم و البته ملاک رأی مردم است». اشرفی اصفهانی در پاسخ به این سؤال که آیا برای ثبت‌نام در انتخابات از سمت خود استعفا داده‌اید ‌گفت: «بنده در حکمی که داشته‌ام، سمت مشاور و رئیس هیأت تخلفات اداری عنوان شده بود که از سمت مشاور خود انصراف داده و همچنین طبق قانون نیازی نبوده که از سمت خود تحت عنوان رئیس هیأت تخلفات اداری استعفا دهم. در انتخابات این دوره مجلس نیز شرکت کرده‌ام. البته قبلا نیز در انتخابات مجلس شرکت کرده بودم». او افزود: «بی‌کاری، تورم و اشتغال جوانان از اهم مسائلی است که مجلس دهم باید به آنها توجه داشته باشد».

مجید انصاری:‌ حصول اطمینان از شرایط رهبری نوعی نظارت لازم دارد

عصر دیروز در میان ازدحام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس که صفی طولانی در ستاد کشیده بودند، «مجید انصاری» معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری نیز برای نامزدی در مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه تهران وارد ستاد انتخابات کشور شد. او پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران که در سالن
٦٠٠ نفری بودند، گفت: «یکی از وظایف مجلس خبرگان تأیید استمرار شرایط رهبر در وجود رهبر است و قانون دراین‌زمینه حدود را مشخص کرده است».

او با بیان اینکه حصول اطمینان از شرایط رهبری نوعی نظارت را لازم دارد، افزود: «امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب همواره به این نظارت اشاره کرده‌اند و رهبری هم در جمع دانشجویان گفته‌اند که این نظارت اعمال می‌شود. کمیسیون تحقیق خبرگان که از دور اول این مجلس تشکیل شده نظارت لازم را در چارچوب خبرگان انجام می‌دهد».

انصاری در پاسخ به این پرسش که چرا پس از ثبت‌نام سیدحسن خمینی برخی رسانه‌ها به او حمله کرده‌اند؟ گفت: «فضای رسانه‌ای باید اخلاقی و قانونی باشد. همه بزرگان که احساس تکلیف کرده‌اند به انتخابات ورود کرده‌اند که باید از همه آنها تشکر کرد. باید حرمت همه اشخاص و به‌ویژه بزرگان انقلاب و نظام رعایت شود و جریان‌های سیاسی به ارائه برنامه‌های خود بپردازند و نگاه تخریبی نداشته باشند».

او در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما در دور قبلی رد صلاحیت شده‌اید، بنابراین چقدر احتمال می‌دهید در این دوره تأیید صلاحیت شوید؟ گفت:‌ «من نماینده دوره سوم مردم تهران در مجلس خبرگان بودم که در آن مقطع در آزمون شورای نگهبان هم موفق شدم. امیدوارم در این دوره هرچه صلاح باشد انجام شود». انصاری درباره نقش شورای نگهبان برای انتخابات گفت: «امیدوارم همان‌طور که سخنگوی شورای نگهبان تأیید کرده‌اند که نظارت براساس قانون است، همین مسئله اجرائی شود. شورای نگهبان نهایت وسواس و دقت را به عمل می‌آورد تا هیچ شائبه‌ای به وجود نیاید. دولت هم امانت‌دار مردم است».

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری با اشاره به اینکه دولت همه تمهیدات لازم را برای اجرای انتخابات سالم، قانونی، همراه با آرامش و امنیت فراهم کرده است، افزود: «هماهنگی خوبی بین مجریان و ناظران برقرار است امیدواریم با داوری دقیق شورای نگهبان شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم که نتیجه آن تقویت اقتدار ملی و اتحاد ملی است».

انصاری در رابطه با اهمیت جایگاه مجلس خبرگان رهبری، گفت: «جایگاه این مجلس بسیار رفیع بوده و خبرگان لنگرگاه اطمینان مردم و مهم‌ترین حلقه اتصال مردم‌سالاری دینی است. اگرچه دعای همگان این است که رهبر بزرگوار انقلاب از توفیق و سلامت مستمری برخوردار باشد اما به‌هرحال خبرگان جایگاه اطمینان‌بخشی است».

عضو دیگر شورای نگهبان در راه خبرگان

اما یکی دیگر از اعضای شورای نگهبان هم برای عضویت در مجلس خبرگان ثبت‌نام کرد؛ عضوی که حقوقدان است و روحانی نیست؛ «محسن اسماعیلی». او پس از ثبت‌نام، در جمع خبرنگاران گفت: «مجلس خبرگان باید فراهم‌آورنده کسانی باشد که پایبندی خود را در عقلانیت به ثبات رسانده‌اند. من فکر می‌کنم مجلس خبرگان رهبری یکی از ظرفیت‌های نظام است، لذا به‌عنوان کسی که خود را مدیون نظام می‌داند با پیشنهاد دوستان از استان تهران در انتخابات خبرگان ثبت‌نام کردم». اسماعیلی در سال ١٣٨٠ با رأی مجلس به‌عنوان جوان‌ترین عضو حقوقدان شورای نگهبان برگزیده شد. او که استاد حوزه و دانشگاه است، در سال١٣٩٢ نیز با رأی ٩١درصدی نمایندگان مجلس، برای بار سوم به عضویت این شورا انتخاب شد.

دیگر ثبت‌نامی‌ها

از دیگر افرادی که دیروز در تهران یا شهرستان‌ها ثبت‌نام کردند، می‌توان به «ابراهیم اصغرزاده» اشاره کرد که با حضور در فرمانداری مشهد، از این حوزه انتخابیه برای انتخابات مجلس نامزد شد. او در سومین دوره از مجلس شورای اسلامی عضویت داشت. او همچنین جزء دانشجویان پیرو خط امام بود که ١٣ آبان سفارت آمریکا را تسخیر کرده بودند.

از دیگر چهره‌هایی که دیروز برای مجلس ثبت‌نام کردند، «رسول منتجب‌نیا»، «نصرت‌الله تاجیک» و «جواد حق‌شناس» از اعضای حزب اعتماد ملی با حضور در ستاد انتخابات از حوزه انتخابیه تهران نامزد شدند. «حسن رسولی» برای حوزه انتخابیه مشهد، «مرتضی الویری» شهردار سابق تهران، «فیاض زاهد» و حسین دهباشی کارگردان فیلم تبلیغاتی آقای روحانی، رئیس‌جمهور، برای حوزه انتخابیه تهران نیز کاندیدا شدند. «اسماعیل کوثری»، «حسین طلا» و «بیژن نوباوه‌ وطن» با حضور در فرمانداری تهران، برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند. آیت‌الله «سیبویه» نماینده ولی‌فقیه در سوریه برای کاندیداتوری در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری مشهد ثبت‌نام کرد. اما عصر دیروز، چهره‌ای به ستاد آمد که کسی انتظارش را نداشت؛ «بهنام محمودی» عضو سابق تیم ملی والیبال ایران با حضور در ستاد، برای حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرد.







تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن