تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820403620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه شرق:کاندیداتوری فرزندان هاشمی رفسنجانی به سود اصلاح طلبان نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: روزنامه شرق:کاندیداتوری فرزندان هاشمی رفسنجانی به سود اصلاح طلبان نیست سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - روزنامه شرق در یادداشتی نوشت:نکته مهمی که اصولگراها می‏توانند با مانور رسانه‌‏ای خود از پتانسیل آن در مبارزه انتخابی، بهره ببرند، تقابل اشراف‏گرایی و ساده‌‏زیستی است! پدیده‌ای که در سال‏های ٨٤ و ٨٨ به‌خوبی پی به قدرتش برده‏‌اند.

آنها با توجه به حجم رسانه‌های رسمی و غیررسمی خود از رسانه‏‌های مکتوب و رسانه ملی تا هیأت‌ها، مسجدها و منبرها این توانایی را دارند که برخی از افراد برخوردار درون یا حاشیه دولت را با بدنه دولت و احزاب اصلاح‏طلب مرتبط بدانند و این‌گونه تلقین کنند که ویروس اشرافی‏گری تمام پیکره اصلاح‏طلبی و دولت را بیمار کرده است. 
در همین راستا  یکی از افرادی که اصولگراها در فرصت باقی‌مانده بر ایشان تمرکز ویژه ‏تری خواهند کرد آقای «هاشمی‌رفسنجانی» است. افراد دیگری هم هستند، اما در این سال‏ها بارها شاهد بوده‏ایم برخی جریان‏ها برای رسیدن به اهداف سیاسی‏شان بارها پای آقای هاشمی‌رفسنجانی و خانواده ایشان را به میدان‏های تبلیغی- تخریبی‏شان کشانده‌‏اند. بااین‌همه به نظر می‏رسد حضور آقای رفسنجانی در انتخابات خبرگان برای پیشبرد اهداف اصلاح ‏طلبانه نه‏‌تنها لازم بلکه یک ستون قابل اتکاست؛ بنابراین حضور و نام‏نویسی اطرافیان و فرزندان آقای هاشمی را چندان نمی‌‏توان به نفع اصلاح‌طلبان دانست.
17302


کلید واژه ها: اصلاح طلبان - اکبر هاشمی رفسنجانی -




پنجشنبه 3 دی 1394 - 07:07:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن