تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820305467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه: تجربه‌نگاری یک ضرورت و تکریم صاحبان تجربه یک معروف است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه:
تجربه‌نگاری یک ضرورت و تکریم صاحبان تجربه یک معروف است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: تجربه از علم بالاتر است و یکی از رموز موفقیت در زندگی انسان‌های موفق، بهره‌گیری از تجربیات است.

خبرگزاری فارس: تجربه‌نگاری یک ضرورت و تکریم صاحبان تجربه یک معروف است



به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالنبی صداقت اظهار داشت: تجربه از علم بالاتر است و یکی از رموز موفقیت در زندگی انسان‌های موفق، بهره‌گیری از تجربیات است. وی ضمن اشاره به کارکردها و نتایج تجربه‌نگاری افزود: تجربه‌نگاری یک ضرورت و تکریم صاحبان تجربه یک معروف است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با استناد به آیات و روایات، گفت: گاهی ارزش ثبت و نگارش تجربه اگر از اصل تجربه بیشتر نباشد، کمتر از آن نیست چرا که به این وسیله، زمینه بهره‌برداری از آن توسعه یافته و تثبیت می‌شود. وی افزود: صاحبان تجربه باید تجارب خود را به هر نحو ممکن ثبت کنند ولی در عین حال مجموعه‌هایی نیز موظف و مأمور باشند که به سراغ افراد مجرب رفته و تجربیات آنان را ثبت کنند.

این مسئول تأکید کرد: بسیاری از آیات قرآن کریم مشتمل بر قصص و داستان‌هایی است که شأن نزول بسیاری از آنها برای تجربه‌اندوزی و عبرت گرفتن است. صداقت اظهار داشت: نبی مکرم اسلام (ص) با استناد به آیات قرآن کریم از جمله داستان حضرت نوح (ع)، اهل بیت را به کشتی نوح تشبیه می‌کند و به این وسیله می‌خواهد تذکر دهد که در طول تاریخ باید همیشه این گونه باشد. وی افزود: اگر نجات و رستگاری می‌خواهیم باید بر کشتی نوح سوار شویم؛ بر کشتی اهل بیت علیهم السلام سوار شویم که البته سرنوشت پسر حضرت نوح (ع) و هلاکت او نیز یک عبرت و تجربه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: همه ما در روند اجرای برنامه‌ها تجارب تلخ و شیرینی داریم که اگر ثبت و مدون شود و به بهره‌برداری برسد، خیلی می‌تواند برای اصلاح امور سازمانی مؤثر باشد. وی افزود: باید همت و تلاش خود را بیشتر کنیم و ضمن تکریم افراد صاحب تجربه و پیشکسوت و بهره‌گیری از تجارب آنان، برای تجربه نگاری حساب ویژه‌ای باز کنیم. انتهای پیام/88001/غ

http://fna.ir/XBH2W9





94/10/02 - 12:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن