تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820431690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پدر بی‌رحم نوزاد 3 ماهه اش را خفه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
پدر بی‌رحم نوزاد 3 ماهه اش را خفه کرد
پدر بی‌رحم نوزاد 3 ماهه اش را خفه کرد یک پدر جوان اهل استرالیا به قتل دختر نوزاد خود متهم شد.


به گزارش فرهنگ نیوز ، آقای " جوبی آنتونی رو " 23 ساله اهل " ملبورن " به اتهام قتل دختر 3 ماهه خود " آلانا  رو " در دادگاه " بند یگو " حاضر شد .
 
براساس گزارش پلیس ،ماموران پس از دریافت تماس خود را به محل حادثه که خانه قربانی واقع در " هیث کوت " بود، رساندند و با نوزاد دختری رو به رو شدند که به سختی نفس می کشد و خفگی به او دست داده بود و بلافاصله کودک به بیمارستان انتقال داده شد .
 
پلیس در ادامه افزود این کودک یک روز بعد در بیمارستان جان خود را ازدست داد و پزشکان مرگ او را خفگی اعلام کردند که بدنبال آن پلیس پدر این قربانی را به اتهام قتل بازداشت و به حبس برد .
 
آقای " رو " بدون هیچ گونه جریمه نقدی تا دادگاه بعدی او که در 20 ژانویه سال آینده برگزار می شود در حبس به سر خواهد برد .
 
پلیس همچنین افزود ، " آنالا " که یک نوزاد نارس بود، پس از اینکه در روز حادثه 29 آگوست مادر او خانم " استفن کنیب " در هنگام شیر دادن به کودک بوسیله بطری متوجه شدکه او سرفه های شدید می کند و بدنبال آن خون از بینی و دهان کودک خارج شد و والدین آلانا " بلافاصله با اوژانس تماس گرفتند و پس از انتقال او به بیمارستان کودکان " رویال ملبورن " هیچ کمکی از دست پزشکان بر نیامد و او یک روز بعد جان باخت .
 
پلیس که به مرگ کودک مشکوک شد  در حال بررسی بیشتر ماجرا و تحقیق از طریق شواهد پزشکی می باشد تا مشخص شود این کودک چگونه دخار خفگی شده است .


منبع: باشگاه خبرنگاران


94/10/2 - 08:55 - 2015-12-23 08:55:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن