تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820097267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر صنعت: حرکتی نو در روابط ایران و روسیه آغاز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: وزیر صنعت: حرکتی نو در روابط ایران و روسیه آغاز می شود
وزیر صنعت معدن و تجارت در گفتمان تجاری صنعتی روسیه – ایران گفت: یقین دارم دو طرف سال های گذشته را جبران و حرکتی نو در روابط خود آغاز می کنند.


به گزارش ایرنا، «محمدرضا نعمت زاده» عصر امروز ( دوشنبه) در این نشست که در محل نمایشگاه های بین المللی دائمی تهران برگزار شد، افزود: شرایط امروز کشور ما در زمینه های علمی، پژوهشی و صنعتی با شرایط 12 سال گذشته متفاوت است و دانشمندان ما به دلیل اجباری که وجود داشت تلاش های خود را بیشتر کردند تا افزون بر تامین نیازهای خود به توانایی های صادراتی دست پیدا کنند. 


بر پایه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) که بیست و سوم تیرماه بین جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 (انگلیس، فرانسه، آمریکا، روسیه و چین به همراه آلمان) با حضور اتحادیه اروپا نهایی شد، در ازای کاهش برخی فعالیت های اتمی تهران، تحریم های هسته ای علیه این کشور لغو خواهد شد.


نمایشگاه ملی روسیه از امروز تا دوم دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی دائمی تهران برپا شده و در آن آخرین فناوری های این کشور در بخش صنایع ماشینی، خودروسازی، حمل و نقل، صنایع هوایی، کشاورزی و... در سالنی به مساحت چهار هزار مترمربع معرفی شده است.


هواپیماهای مشهور سوخو، سوپر جت 100 و مدل تجاری آن، آخرین فناوری کامپوزیت، واگن های راه آهن، رادارهای غیرنظامی، ماشین های برداشت محصول (کمباین)، لودرهای صنعتی و تجهیزات الکتریکی و روشنایی در بیش از 40 غرفه به نمایش درآمده است.


تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - 21 December 2015





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن