تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820019743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان از پاسخ‌های فانی در جلسه کمیسیون آموزش قانع نشدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: نمایندگان از پاسخ‌های فانی در جلسه کمیسیون آموزش قانع نشدند نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی سوال تعدادی نمایندگان از فانی در این کمیسیون خبر داد و گفت: اغلب نمایندگان سوال کننده از پاسخ های وزیر آموزش و پرورش قانع نشدند و این سوالات در صحن علنی مطرح خواهد شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ آذر ساعت 18:09

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، جبار کوچکی نژاد در تشریح دستور کار امروز دوشنبه (30 آذرماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات، افزود: سوال 15نماینده از علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش تنها دستور کار کمیسیون به شمار می رفت.

  موارد مورد سوال از وزیر نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: برخی از این سوالات پیرامون انتصابات درحوزه آموزش و پرورش کشور بود؛ همچنین در مورد دانش آموزان بازمانده از تحصیل، عدالت آموزشی و اجرایی نشدن رتبه بندی معلمان دیگر سوالاتی مطرح شد.

  تشکیل کمیته ای ویژه با حضور وزیر در مورد طرح رتبه بندی این نماینده مردم درمجلس نهم، تصریح کرد: در مورد قانون رتبه بندی معلمان، نمایندگان تاکید داشتند که این قانون اجرایی نشده درحالی که عنوان می شود این وزارتخانه در حال اجرای این قانون است که در نهایت قرار شد جلسه ویژه ای در کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار تا این قانون و نحوه اجرای آن تعیین تکلیف شود.

  سوالات دوباره در صحن مطرح می شود نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: اغلب نمایندگان سوال کننده از پاسخ های وزیر آموزش و پرورش قانع نشدند و این سوالات در صحن علنی مطرح خواهد شد.   به گزارش پانا، حجت الاسلام ناصری زنجانی، معاون حقوقی، حمیدرضا کفاش،معاون پرورشی، علی زرافشان، معاون آموزش متوسطه، سید محمد بطحایی، معاون پشتیبانی وزیر نیز در این کمیسیون علی اصغر فانی را همراهی می کردند.چندین مدیرکل این وزارتخانه نیز در مجلس حضور یافته بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن