تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819521186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار بستک: برنامه‌های هفته وحدت در بستک باشکوه برگزار شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار بستک:
برنامه‌های هفته وحدت در بستک باشکوه برگزار شود
فرماندار بستک بر هرچه باشکوه برگزار شدن برنامه‌های هفته وحدت در این شهرستان تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: برنامه‌های هفته وحدت در بستک باشکوه برگزار شود



به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، میرمرسل ایزدی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت اظهار داشت: پیام هفته وحدت این است که با اتحاد و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا، مجال از تفرقه افکنی بیگانگان بگیریم و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم (ص) وحدت و یکرنگی خود را حفظ کنیم.
وی با تاکید به برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌های هفته وحدت در شهرستان افزود: بحمدالله در شهرستان بستک جلوه باشکوه وحدت و یکپارچگی بین مردم این دیار به وضوح مشهود است و همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.
رئیس شورای اداری شهرستان بستک تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم اوامر مقام معظم رهبری در خصوص حق الناس بودن آرای مردم را محقق و بسترهای لازم برای برگزاری یک انتخابات شکوهمند و سالم را فراهم نمائیم.
وی تاکید کرد: مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان نیز باید با رعایت اصل بی‌طرفی و پرهیز از جانبداری از فرد یا گروه خاصی، بستر مشارکت آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفندماه را فراهم نمایند.
فرماندار بستک تصریح کرد: امیدواریم در سال 94 با همدلی و همزبانی همچون گذشته انتخاباتی پرشور و مثال زدنی در بستک برگزار شود و برگ زرین در این شهرستان رقم بخورد.
ایزدی‌پور با بیان اینکه با تلاش دولت جلوه‌هایی از همدلی در حوزه‌هایی همچون دیپلماسی و مذکرات هسته‌ای محقق شده است، افزود: مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه امسال نیز می‌تواند جلوه‌ای دیگر از این مهم را به اثبات برساند.
وی با بیان اینکه اقشار مختلف جامعه حق دارند از سلامت انتخابات و سرنوشت آینده خود مطمئن باشند، اظهار داشت: سیاست دولت یازدهم در فرایند انتخابات حفظ و صیانت از حقوق و آراء ملت است که مجریان و دست اندرکاران انتخابات در شهرستان بستک نیز با رعایت قانون و اصل بی طرفی از آرای مردم صیانت کنند. انتهای پیام/88001

http://fna.ir/NC4TJO





94/09/30 - 14:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن