تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804665875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست رد بازیگر ایرانی به پیشنهاد شبکه ماهواره‌ای+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
معمای شاه دست رد بازیگر ایرانی به پیشنهاد شبکه ماهواره‌ای+تصاویر

در گفتگو با بازیگر سریال معمای شاه مطرح شد؛
دست رد بازیگر ایرانی به پیشنهاد شبکه ماهواره‌ای+تصاویر
محمدرضا ژاله گفت: از طرف شبکه جم به من گفتند ماهیانه به تو 17هزار پوند معادل 86میلیون تومان برای کارت به تو می دهیم اعتراف می کنم که انتخاب سختی بود زیرا در شرایطی بودم که بر اثر ریاضت اقتصادی فشار مالی زیادی به من وارد شده بود.



محمدرضا ژاله بازیگر درباره سریال «معمای شاه» گفت: من دراین سریال نقش شهید عبدالحسین واحدی را ایفا می کنم، این فرد رهبر دوم گروه فدائیان اسلام به لحاظ تصمیمات استراتژیک بود.
  وی افزود: هنگامی که آیت الله رفسنجانی برای بازدید از پشت صحنه این سریال آمده بود گفت: شهید عبدالحسین واحدی نقش موثری در تاریخ داشت و هم بند و دوست او پیش از انقلاب در زندان بود و با سعه صدر بسیار کارها را انجام می داد.
 
 

   
ژاله عنوان کرد: هنگامی که این نقش به من پیشنهاد شد هیچ ذهنیتی نسبت به عبدالحسین واحدی نداشتم ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که بگویم من سه سال پیش وارد این پروژه شدم و به واقع تجربه خوبی برای من بود و خودم را خیلی خوش شانس می دانم زیرا پیش از این نقش‌های تاریخی را ایفا کرده‌آم که شباهتی به یکدیگر نداشتند.
  وی با اشاره به نقدهایی که به سریال «معمای شاه» می شود گفت: بازیگران و تمام عوامل معمای شاه نقدها اصولی و بدون حب و بغض را می‌پذیرند اما باید بگویم نقل اتفاقات معمای شاه دلیلی برای سلطنت طلب بودن محمد رضا ورزی به عنوان کارگردان این اثر نیست،یک وحدت کلمه ای در این زمینه وجود دراد که ما به آن اعتقاد داریم و به رعایت آن ملزم هستیم اینکه بخواهیم انتقام تاریخ را از محمد رضا ورزی بگیریم به نظر من کار منصفانه ای نیست.
 
 

 
وی ادامه داد: محمدرضا ورزی برای ساخت این اثر 5600 سند را مورد مطالعه قرار داده و تمام تلاش خود را کرده که آن چیزی را که دوست دارد با کمترین تغییر و برپایه قوانین جمهوری اسلامی ایران به سمع و نظر مردم برساند یادم است در یکی از سکانس ها یوسف صیادی را به حمام می بردند و به دلیل اینکه او برهنه بود، سازمان خرده گرفت اما محمدرضا ورزی پافشاری کرد تا این صحنه گرفته شود این تنها یکی از مسائلی است که ورزی برای ساخت آن مقاومت کرد مخاطبان «معمای شاه» به زودی متوجه می شوند که ورزی چه تابوشکنی‌هایی کرده و به مرور ذهنیتها نسبت به این اثر تغییر می‌کند.
  این بازیگر با اشاره به سختیهای «معمای شاه» تصریح کرد: شرایط پروژه به گونه ای بود که نمی شد برای چند ماه آینده تصمیم گیری کرد و همین منفذ مشکلات من شد زیرا من باید موهایم را از ته می زدم و باید ریشم خالی می شد گریم به گونه ای بود که نمی توانستم سر پروژه دیگری بروم اما باید بگویم در این مدت هر نقشی را که بازی کردم یا شهید شدم یا مقطع جوانی یک حکیم بود.
 

  ژاله درباره این مطلب که پیش از این از یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای به وی پیشنهاد همکاری داده بود و همچنین یکی از برند های صاحب نام در انگلیس از وی برای مدلینگ دعوت کرده بود گفت: از طریق یکی از واسطه ها ، شبکه جم به من پیشنهاد بازیگری و مجری گری داد به من گفتند با ماهی فلان قدر  می توانی در مالزی یک خانه دوبلکس اجاره کنی و بقیه کارهایش را ما انجام می دهیم پیشنهادات آنها به گونه ای بود که من وسوسه می شدم به من گفتند ماهیانه به تو 17 هزار پوند معادل 86 میلیون تومان برای کارت به تو می دهیم اعتراف می کنم که انتخاب سختی بود زیرا در شرایطی بودم که بر اثر ریاضت اقتصادی فشار مالی زیادی به من وارد شده بود مضاف بر اینکه من از معمای شاه هم هیچ پولی نگرفته بودم و نگرفته ام اما به دلیل اینکه بازیگری من در ایران به خطر می افتاد و فارغ از همه اینها من یک شهروند ایرانی هستم،چنین پیشنهادی را نپذیرفتم.  البته پیشنهاداتی هم درارتباط با مدلینگ داشتم که علاقه ای به صحبت در این زمینه ندارم.
   وی خاطر نشان کرد: من با معمای شاه 3 سال بزرگ شدم یعنی در واقع این سریال 3 سال مرا درگیر خود کرده یک سکانس از نقش من در این سریال باقی مانده که امیدوارم تا پایان سال فیلمبرداری شود./ میزان 115  



۳۰/۰۹/۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن