تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820603000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار منطقه ۷ مطرح کرد ایجاد ارتباط میان کارآفرینان و جوانان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار منطقه ۷ مطرح کرد
ایجاد ارتباط میان کارآفرینان و جوانان
شهردار منطقه 7 نقش ایجاد ارتباط میان کارآفرینان و جوانان جویای نام و کار را بسیار مهم ارزیابی کرد.

خبرگزاری فارس: ایجاد ارتباط میان کارآفرینان و جوانان



به گزارش خبرگزاری فارس، نگهبان در همایش  کارآفرینی گفت :با توجه به شرایط روز جامعه و ورود سیل فارغ التحصیلان به عرصه کار و بازار ، نیاز استفاده از تجارب بزرگان عرصه کار و اشتغال بومی بیش از پیش احساس می شود .
وی با بیان این که جوان ایرانی باید از کارآفرین ایرانی نقشه راه بیاموزد تاکید کرد :این همایش ها کمک به ترسیم نقشه راه حرکت و پویایی جوانان خواهد کرد و واسطه ای است برای نزدیکی قشر جوان و تحصیل کرده با آنانی که از نزدیک شرایط کار ، بازار و تولید را لمس کردند .
شهردار منطقه 7 نقش ایجاد ارتباط میان کارآفرینان و جوانان جویای نام و کار را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود :مسئولان شهری در هر مقامی باید از ظرفیت های موجود برای آشتی علم و صنعت استفاده کنند و برگزاری همایش های رایگان کارآفرینی از این دست دغدغه های اصلی شهرداری منطقه 7 است.
شهردار منطقه 7 افزود : این منطقه سعی می کند در تمام عرصه ها حتی دستورات ابلاغی اداری ؛‌نگاهی کارآفرینانه به موضوعات داشته باشد که از آن جمله می توان به حرکت خیرین فرهنگی در طرح هبه کتاب ،روش ها و برنامه های مناسب برای مبارزه جهادی با فقر ،حذف مراسلات کاغذی و ارتباطات هفتگی شهروندان با شهردار منطقه از طریق سامانه 1888 اشاره کرد .
در پایان این نشست و کارگاه تخصصی – علمی جمع حاضر با بیان دیدگاه های خود در جلسه پرسش و پاسخ با کارآفرینان برتر و نمونه کشوری شرکت کردند .
انتهای پیام/

http://fna.ir/AKHNR2





94/09/30 - 11:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن