تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820881195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحصیل حدود 400 هزار نفر در هنرستانهای کاردانش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آذرکیش اعلام کرد؛ تحصیل حدود 400 هزار نفر در هنرستانهای کاردانش مدیر کل دفتر آموزش کار دانش وزارت آموزش و پرورش گفت : متناسب سازی آموزش های مهارتی با نیاز بازار کار از برنامه های اولویت دار آموزش و پرورش است.
۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ آذر ساعت 09:52

خبرگزاری پانا+

به گزارش  سرویس آموزش و پرورش پانا، مصطفی آذرکیش اظهارکرد : آنچه که در هنرستان های کاردانش دارای اولویت است توسعه مهارت های آموزشی ،تناسب آموزش ها با نیاز بازار کار و افزایش کارآفرینی است .   وی با بیان این که در شاخه کار دانش، بیش از 400هزار هنرجو در سراسر کشور تحصیل می کنند، تصریح کرد : دانش آموزان درحدود 4هزار و چهارصد هنرستان و 264رشته مهارتی در حال تحصیل هستند.
 
 
مدیر کل دفتر آموزش کار دانش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر این که سیاست های وزارت آموزش و پرورش، ارتقای کیفیت آموزشی است، افزود: ارتقای کیفیت آموزشی بر اساس ساماندهی نیروی انسانی از طریق توسعه مشارکت ها ، تمرکز زدایی و عملیاتی کردن بودجه مدارس محقق خواهد شد.
 
 
وی اظهار کرد : آنچه که در هنرستان های کاردانش دارای اولویت است توسعه مهارت های آموزشی ، تناسب آموزش ها با نیاز بازار کار و افزایش کارآفرینی است .
 
 
آذر کیش ادامه داد: آموزش و توانمند سازی مدیران و هنرآموزان ، برگزاری مسابقات و جشنواره ها، متناسب سازی آموزش های مهارتی با نیاز بازار کار، اجرای نظام آراستگی محیط های آموزشی و کارگاهی ، آموزش همراه با تولید و توسعه ، آموزش های مهارتی در مناطق محروم و افزایش سهم هنرجویان دختر در آموزش های کاردانش را از برنامه های دفتر آموزش کار دانش وزارت آموزش و پرورش می باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن