تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820927093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرزوهای کودکان کم توان ذهنی قزوین بر روی دیوار نقش بست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آرزوهای کودکان کم توان ذهنی قزوین بر روی دیوار نقش بست
47 نقاشی کودکان سندروم داون با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین و انجمن حمایت از کم توانان ذهنی بر روی دیوار مدرسه کودکان باغچه بان نقش بست.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛ معاون هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: این طرح در حمایت از اقشار آسیب پذیر شهر به ویژه کودکان سندروم داون در دستور کار سازمان قرار گرفت.
صادق آریان افزود: در این طرح کودکان سندروم داون قزوین به صورت نمادین آرزوها، دردها و دنیای ذهنی خود را بر روی دیوار مدرسه نقاشی کردند.
رییس مرکز حمایت از کم توانان ذهنی استان قزوین نیز در خصوص اهداف این کار اظهارکرد: اهمیت این نقاشی های دیواری زمانی بیشتر نمایان می شود که بدانیم بچه های مبتلا به سندروم داون نمی توانند دردهایشان را بازگو کنند و بیشتر تصویری فکر می کنند.
مهناز حاجی علیلو افزود: این طرح نقش بسزایی در تغییر نگرش های اجتماعی به کودکان سندروم داون و سایر مبتلایان به کم توانی های ذهنی دارد و بستر مناسبی را در راستای احقاق حقوق بیماران کم توان ذهنی در سطح شهر قزوین ایجاد می کند، چرا که این قشر به حداقل حقوق شهروندی، امنیت اجتماعی و اقتصادی نیاز دارد که این مهم از طریق آگاه سازی محقق می شود.


انتهاي پيام/ش






اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

داوطلبان مجلس شورای اسلامی در قزوین به 19 نفر رسید
پسر آهنربایی در قزوین+تصاویر
برگزاری نخستین همایش ویلچررانی جانبازان و معلولان در قزوین
انجام بیش‌از 200 مأموریت امدادی در قزوین
34.1 درصد از اشتغال قزوین مربوط به بخش صنعت است





۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن