تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820920554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام فارغ‌التحصیلان به سربازی؛اول دی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اعزام فارغ‌التحصیلان به سربازی؛اول دی
روابط عمومی ناجا زمان اعزام فازغ التحصیلان دانشگاهها را اعلام کرد.
به گزارشنامه نیوز، کاربری در بیان مشکل خود آورده است:" تیرماه امسال بعد از اتمام دانشگاه و انجام کارهای فارغ التحصیلی دفترچه اعزام گرفتم تا زودتر خدمت سربازی را تمام کنم اما هنوز زمان اعزام من مشخص نشده. در تمام این چند ماه بلاتکلیف بودم و کاری نتوانستم شروع کنم. چرا زمان های اعزام اینقدر طولانی هستند. بهتر نیست این مدت جزو خدمت ما حساب شود."
 
در همین زمینه پايگاه خبري پليس ، سازمان وظيفه عمومي ناجا خبر داد: تمام مشمولان فارغ التحصيل دوره های کاردانی ، کارشناسی و بالاتر و همچنين مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت از سازمان وظيفه عمومی ناجا به تاريخ يکم دی ماه 1394 دريافت داشته اند به خدمت عازم می شوند.

این افراد موظف هستند که روز سه شنبه مورخ اول دی ماه 94 در محل و ساعتی که توسط اين سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهای مسلح اعلام شده، حضور يابند.
 
تمام مشمولان اوراق مربوط به اعزام از قبيل برگ آماده به خدمت ، برگ واکسيناسيون و برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهای مسلح و ساير مدارک مورد نياز،از جمله شناسنامه و ... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

همچنین مشمولاني که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفی نامه به مراکز آموزش نيروهای مسلح نشده اند، می توانند به يکی از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) مراجعه کنند.
عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود.




منبع: خبرآنلاین


۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن