تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805293576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سودآوری یک هزار و ۸۰۰ میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان در دوسال گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سودآوری یک هزار و ۸۰۰ میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان در دوسال گذشته یرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه شورای معاونین گفت : این که صندوق ذخیره فرهنگیان در ۱۷ سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ میلیارد و در طول دو سال گذشته حدود یک هزار و ۸۰۰ میلیارد سودآوری داشته نشان از عملکرد مطلوب این بخش دارد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۹ آذر ساعت 08:45

خبرگزاری پانا+

به گزارش  خبرنگار پانا از خراسان رضوی،  سیدجواد حسینی ظهر امروز در جلسه شورای معاونین بااشاره به این که شورای آموزش و پرورش استان و شهرستان ها پارلمان این بخش هستند و باید اهمیت ویژه ای برای آن قائل بود اظهار کرد: توجه به اجرای دقیق تقویم‌برگزاری این جلسات ، اجرای دقیق مصوباتی که در این شورا به تصویب مسئولین استانی و شهرستان می رسد ، توجه به ارائه دستور جلسات از طریق کارگروه های تخصصی با برنامه ریزی از سوی دبیرخانه شورای آموزش و پرورش و فعال کردن بیش از پیش این دبیرخانه ها در استان و شهرستان ها برای بهبود کمی و کیفی جلسات این‌شورا و همچنین پیگیری حضور اعضا اصلی شورا در جلسات از مواردی ست که در این زمینه باید موردنظر قرار گیرد.
وی‌در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان این که آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به عنوان پیشتاز در پشت سر گذاشتن بحران هایی مانند استخدام معلمین پیش دبستانی، اجرای طرح رتبه بندی عملکرد خوبی در این بخش ها داشته است.
حسینی تاکید کرد :براساس توافقات صورت گرفته در سال آتی هم ۲۵ میلیارد تومان از طریق بانک ملی تسهیلات به فرهنگیان استان پرداخت می‌شود ، ضمن این که با بودجه ای که برای سال آتی درنظر گرفته شده مشکلی از بابت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان نخواهیم داشت.
وی در خصوص فعالیت صندوق توسعه عدالت آموزشی هم گفت: این صندوق مشابه فعالیت مجمع خیرین مدرسه یار که در استان فعالیت می کند است و می تواند موجب بهبود فعالیت مدارس خرید خدمات آموزشی ، دانش آموزان نیازهای ویژه، گسترش حوزه مدارس شبانه روزی و نمونه دولتی ، فعالیت های نهضت سوادآموزی و همچنین استفاده بهینه از سه درصد بودجه دولتی شود.
حسینی با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در زمینه برنامه های صندوق ذخیره فرهنگیان به افزایش ضریب نفوذ این صندوق در استان از ۹۲ به ۱۰۰ درصد تاکید کرد و گفت: این که صندوق ذخیره در ۱۷ سال گذشته یکهزار و ۵۰۰ میلیارد و در طول دو سال گذشته حدود یک هزار و ۸۰۰ میلیارد سودآوری داشته نشان از عملکرد مطلوب این بخش دارد.
وی راه اندازی اولین شرکت توسعه رفاه فرهنگیان در استان را از مهمترین برنامه های این بخش ذکر کرد و گفت: اختصاص ۱۸ میلیارد تومان برای اتمام پروژه هتل فرهنگیان در مشهد خبر بسیار خوبی بود که در این بخش اعلام شد.
وی همچنین در خصوص طرح ایجاد کانون پژوهشگران جوان در آموزش و پرورش استان هم‌گفت: باید بررسی های لازم برای این‌که ضرورت ایجاد این کانون انجام گیرد.
حسینی همچنین از برنامه های صورت ‌گرفته در ‌حوزه آموزش ابتدایی این‌سازمان و رشد ۳۳ درصدی ‌پوشش طرح‌دانش آموزی در محضر قرآن و همچنین اقدامات مطلوب در حوزه دبیرخانه کشوری کیفیت بخشی به کلاس های چندپایه تقدیر کرد.
وی با اشاره ‌به این‌که لازم است در زمینه اجرای طرح ‌جام(جمع آوری ایده های مطلوب) و نفوذ بیشتر این طرح به مدارس تاکید کرد.
حسینی بااشاره به این‌که دو انتخابات بسیارمهم را پیش رو داریم گفت: قطعا در این دو انتخابات شاهد حضور باشکوه مردم در این عرصه خواهیم بود ولی مطلبی که ‌موردتاکیدمان قرار دارد این است که خط قرمزمان مداخله سیاسی مدیران حوزه تعلیم و تربیت در بحث حمایت از جریان های سیاسی و استفاده از امکانات دولتی در راستای اهداف یک گروه و ‌جریان سیاسی خاص است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن