تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820433365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هوشياري زن جوان مرد آدم‌ربا را گرفتار پليس كرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: هوشياري زن جوان مرد آدم‌ربا را گرفتار پليس كرد
زن جوان كه در دام مرد آدم‌ربا گرفتار شده بود، موفق شد با طرح نقشه‌اي پليسي، مرد شيطان صفت را گرفتار كند.


به گزارش خبرنگار ما، عصر روز دوشنبه 11 آبان ماه، زن جواني وحشت‌زده به اداره پليس رفت و از مرد جواني به اتهام آدم‌ربايي و زورگيري شكايت كرد. شاكي در توضيح ماجرا گفت: من كارمند يك شركت خصوصي در شرق تهران هستم. ساعتي قبل مبلغ 2 ميليون تومان حقوق عقب افتاده‌ام را از شركت گرفتم و عازم خانه‌ام شدم. در خيابان يك خودروي پژو 405 نقره‌اي مسافربر را به عنوان دربست براي رفتن به خانه‌ام كرايه كردم تا به خانه‌ام در حوالي ميدان هفت تير بروم. وقتي سوار شدم تلفن همراهم زنگ خورد. آن طرف خط، يكي از فرزندانم بود و به او گفتم كه حقوقم را گرفته‌ام و منتظر باشد تا با هم براي خريد به بازار برويم. دقايقي بعد متوجه شدم راننده كه مردي جوان بود از مسير اصلي به طرف بزرگراهي تغيير مسير داد، به همين دليل اعتراض كردم اما راننده ناگهان چاقويي از زير صندلي‌اش بيرون آورد و به طرف من گرفت و تهديد كرد حرفي نزنم. خيلي ترسيده بودم به طوري كه يك لحظه شوكه شدم و توان حرف زدن نداشتم.
 دست و پايم از ترس مي‌لرزيد و راننده همچنان به راهش در مسير نامشخصي ادامه مي‌داد تا اينكه در مكان خلوتي خودرواش را متوقف كرد. او با زور و تهديد چاقو، تمام پول‌هايم را از من گرفت، اما اين پايان ماجرا نبود تا اينكه فهميدم نيت شومي دارد.
مرد آدم‌ربا قصد داشت به زور به من تجاوز كند و من هم در آن تاريكي و تنهايي چاره‌اي نداشتم جز اينكه يا با او درگير شوم يا تن به خواسته او بدهم، اما ناگهان فكري به ذهنم رسيد و فهميدم كه درگيري با شيطان چاقو به دست فايده‌اي ندارد و امكان دارد جانم را از دست بدهم به همين دليل تصميم گرفتم از راه دوستي او را فريب دهم. به او گفتم كه امشب من و خانواده‌ام در خانه يكي از بستگانم شام دعوت هستيم چنانچه دير برسم خانواده‌ام شك و براي يافتن من به پليس شكايت مي‌كنند بنابراين بهتر است زمان ديگري يكديگر را ببينيم. پس از اين شماره تلفن همراهم را به او دادم تا به من اطمينان كند. سپس مرد آدم‌ربا با شماره خودش شماره مرا گرفت و وقتي زنگ خورد، به من اعتماد كرد و مرا در خياباني حوالي ميدان هفت تير رها كرد و قرار شد من در فرصتي مناسب با او تماس بگيرم و قرار ملاقات بگذارم. آن مرد پس از سرقت پول‌هايم من را رها كرد و رفت.
پس از طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي سهرابي بازپرس شعبه 9 دادسراي جنايي پايتخت براي رسيدگي در اختيار تيم زبده‌اي از كارآگاهان اداره مبارزه با آدم‌ربايي پليس آگاهي قرار گرفت.
مأموران در نخستين گام، شماره متهم را مورد بررسي قرار دادند و دريافتند شماره متعلق به مرد 25 ساله‌اي به نام آيدين است. تحقيقات بعدي و بررسي پرونده مجرمان سابقه‌دار نشان داد آيدين از متهمان سابقه‌داري است كه در پرونده‌اش سابقه آدم‌ربايي ثبت شده است.
پس از اين مأموران براي دستگيري متهم به مخفيگاه وي رفتند، اما مشخص شد وي مخفيگاهش را به مكان نامشخصي منتقل كرده است.
در حالي كه مأموران در تحقيقات ميداني براي دستگيري متهم به نتيجه‌اي نرسيده بودند، شاكي را آموزش دادند تا در قراري صوري وي را دستگير كنند، اما مرد آدم‌ربا وقتي در يكي از ميدان‌هاي مركزي شهر براي ملاقات با زن جوان حاضر شد با ديدن مأموران پليس، خودرو خود را رها كرد و موفق به فرار شد.
پس از اين مأموران تحقيقات گسترده‌اي را براي دستگيري متهم فراري آغاز كردند تا اينكه چند روز قبل وي را در يكي از مخفيگاهايش دستگير كردند.
متهم پس از دستگيري در بازجويي‌هاي اوليه جرم خود را انكار كرد، اما وقتي در دادسرا با شاكي روبه‌رو شد، لب به اعتراف گشود و در ادعايي گفت: من با خودروام مسافركشي مي‌كنم. روز حادثه وقتي شاكي را به عنوان مسافر سوار خودروام كردم، متوجه شدم پول زيادي همراه دارد به همين خاطر وسوسه شدم و به زور پول‌هاي او را گرفتم. پس از اين شاكي شماره تلفن همراهش را به من داد و خواست با او ارتباط داشته باشم تا اينكه چند روز قبل با من تماس گرفت و قرار ملاقات گذاشت. وقتي سر قرار حاضر شدم، فهميدم مأموران پليس مرا تحت‌نظر دارند. از شلوغي ميدان استفاده كردم و با رها كردن خودروام از دام آنها فرار كردم، اما خيلي زود دوباره در دام پليس گرفتار شدم. وي در پايان گفت: من هيچ نيت ديگري غير سرقت اموال زن جوان نداشتم.
از آنجايي كه احتمال دارد زنان ديگري هم به اين شيوه در دام اين متهم قرار گرفتار شده باشند، وي به دستور قاضي سهرابي براي تحقيقات بيشتر و شناسايي شاكيان احتمالي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.



منبع : روزنامه جوان















تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن