تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806668039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار خطیب جمعه تهران به حکومت نیجریه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هشدار خطیب جمعه تهران به حکومت نیجریه


خطیب جمعه تهران گفت: دولت نیجریه بداند که با این جنایتش آب به آسیاب وهابی های تکفیری پرور ، داعشی های بوکوحرام و رژیم جلاد صهیونیستی ریخته و با این جنایت های فجیع در گرداب افتاده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدخاتمی درخطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران به جنایت ارتش نیجریه اشاره کرد و گفت: آمارها دقیق نیست اما این گونه تعبیر می کنم که صدها شیعه را به خاک و خون کشیدند و ساده اندیشانه است که دولت نیجریه بگوید اینها جلوی کاروان ارتش ما را گرفته اند و ما هم آنها را زدیم و ساده اندیش تر از دولت نیجریه ، آنهایی هستند که این دروغ را باور می کنند.
امام جمعه موقت تهران افزود: فرض کنیم که آنها جلوی کاروان شما را گرفتند، خب ارتش پیاده می شد و آنها را متفرق می کرد.
وی گفت: صدها نفر را در گورهای دسته جمعی دفن کردند و پیکرهایشان را به بازماندگان ندادند؛ همه جنایاتی صهیونیستی است.
خطیب جمعه تهران افزود: به دولت نیجریه از زبان شما مردم می گویم که ملک با کفر می ماند اما با ظلم نمی ماند و قطره قطره خون این شهیدان، شما را به زوال تان نزدیک تر می کند؛ از این شیطنت و جنایت دست بردارید.
وی گفت: مدام شیعه کشی می کنند و در روز قدس سال گذشته سه پسر شیخ ابراهیم زکزاکی را به شهادت رساندند و اخیرا نیز تنها پسر و همسرش را شهید و خود او را هم مجروح کردند.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: شما با دنیای اسلامی بازی می کنید و پرونده شما با پرونده صهیونیست ها گره خورده است و اگر دست برندارید خداوند عواقب وخیمی برای شما مدنظر دارد.
خطیب جمعه تهران از همه مراجع عظام تقلید و مسئولان که این جنایت را محکوم کرده اند قدردانی کرد و از مردم خواست در راهپیمایی باشکوه امروز پس از نماز جمعه شرکت کنند.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت های پیش رو اشاره  کرد و گفت : باید از شب های طولانی زمستان در شب زنده داری و عبادت خداوند استفاده کرد.
وی گفت: یکشنبه آینده 29 آذر ، هشتم ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) است و این امام دومین امام جوان شهید محسوب می شود و در همه مدت 28 سال عمر شریفش تحت نظر زبده ترین ارتش های بنی عباس بود و زندگی بسیار مشقت باری داشتند.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: تلاش های زیادی کردند تا جلوی ظهور ، بروز و نمو موعود امم حضرت بقیه الله الاعظم را بگیرند اما اینها خدا را نشناخته بودند .
وی از عموم مردم ایران خواست سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) را با شکوه خاصی برگزار کنند.
خطیب جمعه تهران همچنین نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) را نیز تبریک گفت.   غوغاسالاران نمی توانند کاری در مقابل حق مداران انجام دهند   خطیب نماز جمعه تهران در خطبه نخست با اشاره به مباحث مربوط به ابعاد حق مداری گفت: یکی از ابعاد حق مداری صبوری بر حق است که ملت ایران تفسیر صبوری برحق مداری هستند.
 حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی افزود: تفسیری بزرگتر از ملت ایران برای صبوری بر حق مداری نمی دانم، چرا که 36 سال است که انواع تحریم ها را بر ملت ایران تحمیل کرده  اما آنها قهرمانانه ایستادگی کرده اند و خسته هم نمی شوند.
امام جمعه موقت تهران گفت: بعضی ها می خواهند ملت ایران را خسته نشان دهند اما این ملت خستگی ناپذیراست و دشمن را خسته خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به ابعاد مختلف حق مداری افزود: حق مداری هزینه دارد و در طول تاریخ به اثبات رسیده است که برای حمایت از حق باید هزینه داد و بر آن صبور بود.
خطیب نماز جمعه تهران یکی دیگر از ابعاد حق مداری را کمک به اقامه حق دانست و گفت: باید با هر توانی که داریم به کمک حق و کسانی که تلاش دارند حق را ادا کنند برخاست.
او یکی از نمونه های کمک به اقامه حق را حمایت از مسئولان حق مدار دانست و افزود: مثلا مسئولی در جایی منصوب شده و حق مدار است ، حزب، رانت و دوست و آشنا نمی شناسد و به مر قانون عمل می کند مافوق وی نباید تحت تاثیر جوسازی ها و شانتاژها قرار بگیرد؛  مردم نیز نباید این مسئول قانونمدار را تنها بگذارند.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی از مردم خواست از مسئولانی که حق مدار هستند حمایت کنند تا این اقدام تبدیل به فرهنگ شود و خداوند نیز به آنها کمک کند.
امام جمعه موقت تهران گفت: باید فضایی ایجاد شود که غوغاسالاران بدانند که نمی توانند کاری در مقابل حق مداران انجام دهند.
خطیب نماز جمعه تهران دیگر ابعاد حق مداری را حق گویی و پذیرش حق بیان کرد که در خطبه های هفته های گذشته نماز جمعه تهران درباره آنها سخن گفته بود.  
 


جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن