تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819852999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرایی شدن اصلاحات قانون انتخابات به این دوره نمی رسد/ انتخابات الکترونیکی به صورت پایلوت انجام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس: نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایرادهایی که به اصلاح قانون انتخابات وارد شده و مشکلات قانونی در انتخابات الکترونیکی گفت: بعید است این دوره از انتخابات بر اساس اصلاحات مدنظر برگزار شود، البته به صورت نمونه ای انتخابات الکترونیکی برگزار می شود.
محمدجواد کولیوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص ایرادهای شورای نگهبان به اصلاح قانون انتخابات گفت: شورای نگهبان به اصلاح قانون انتخابات هشت ایراد گرفته است که این ایرادات در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور بر طرف شد و هفته آینده در دستور کار صحن علنی قرار می گیرد. اگر تصویب شود و شورای نگهبان ایرادی نگیرد ممکن است به انتخابات این دوره برسد.
نماینده مردم کرج در مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد: اما با توجه به شرایط به نظر می رسد که اجرای اصلاحات قانون انتخابات به این دوره نخواهد رسید. چرا که در اصلاح قانون انتخابات تاکید شده بود تا یک هیات اجرایی برای دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تعیین شود اما هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان تعیین شده و عملا این بخش از قانون قابلیت اجرا ندارد.
وی توضیح داد: اگر هیات اجرایی دو انتخابات یکسان نباشد اختلافاتی در زمینه چیدمان معتمدین و نظارت بر صندوق ها ایجاد می شود. در اصلاحیه قانون انتخابات مجموعه یکسانی برای اجرای انتخابات در نظر گرفته شده بود اما امسال اجرایی نمی شود.
کولیوند ادامه داد: از سوی دیگر شورای نگهبان ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]

جمعه ، ۲۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن