تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820355444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتنه‌های بازی‌های غربی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 فتنه‌های بازی‌های غربی
فتنه‌های بازی‌های غربی بنا به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا و اسرائیل در همه دنیای اسلام در حال فتنه انگیزی هستند.


به گزارش فرهنگ نیوز،مهدی حق وردی طاقانکی با اشاره به اینکه عموم بازی‌های ساخت غرب ضد ایرانی، ضد شیعه و ضد اسلام است، اظهار کرد: این بازی‌ها در قسمت‌های عقیدتی، سیاسی، آخرالزمانی و اسلامی دسته بندی می‌شوند.

وی اضافه کرد: در حوزه عقیدتی و آخرالزمانی این بازی‌ها، با انسان‌های شیطان صفت روبرو می‌شویم که نسل بشر به دست ایادی شیطان به خطر افتاده و باید از بین بروند.

حق وردی با بیان اینکه غرب در ابتدا با فاشیسم‌ها مشکل داشت و تمام ایادی شیطان را فاشیست معرفی می‌کرد، خاطرنشان کرد: پس از اینکه مشکل غرب با فاشیست حل شد، به سراغ کمونیست‌ها رفت و آنان را در بازی‌ها دیوهای شیطانی معرفی می‌کند.

این کارشناس، آژیر و رنگ قرمز، داس و چکش را نماد انسان‌های تروریست و شیطان صفت در بازی‌های چند دهه گذشته خواند، گفت: این علائم، نشانه‌های تروریستی کمونیست‌ها بود که پس از حل اختلاف آن‌ها با کمونیست‌ها این بازی‌ها نیز منسوخ شد و اکنون اسلام هدف تیررس غرب در این بازی‌ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به مضمون برخی از این بازی‌ها تصریح کرد: در برخی از این بازی‌ها مخاطب برای مبارزه با ایادی شیطان باید در سه مرحله به ایران حمله کند و خاک ایران را اشغال کرده و کشتار به راه اندازد.

حق وردی با بیان اینکه در بازی دیگری پس از حمله، بازی کننده وارد فضایی با معماری اسلامی شده که در آنجا صدای اذان، صلوات و قرآن شنیده می‌شود و روی دیوارها نام خدا، رسول اکرم(ص) و آیات را مشاهده می‌کنیم، افزود: نهایتا وقتی به مکان بعدی راه می‌یابد و باید گروگان هسته‌ای را آزاد کند، صدای رادیو فارسی ایران را می‌شنویم که تمام این‌ها نمی‌تواند اتفاقی بوده باشد و قطعا پیام‌های غرب را در ناخودآگاه جوانان وارد می‌کند.

وی با اشاره به اعتیادآور بودن این بازی‌ها ادامه داد: در کشورهایی چون چین و کره مراکز ترک اعتیاد بازی‌های رایانه‌ای راه‌اندازی شده و انتظار می‌رود که تا چند سال آینده این مراکز در کشور ایران نیز راه بیفتد.

این کارشناس در خاتمه با اشاره به لزوم نظارت بر ساخت، تولید و انتشار این بازی‌ها اظهار کرد: این بازی‌ها با قیمت نازل و به وفور در بازار وجود دارد و نسل کودک، نوجوان و جوان کشور را به خطر می‌اندازد.

منبع: ایسنا


94/9/26 - 12:30 - 2015-12-17 12:30:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن