تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819867461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کار ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری درکرمانشاه آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: همزمان با سراسر کشور کار ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در کرمانشاه از امروز (پنجشنبه 26 آذر) آغاز شد.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کار ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری به مدت یک هفته و تا پایان ساعت اداری روز دوم دی ماه ادامه می یابد.
امیر شاه آبادی خاطرنشان کرد: در این مدت داوطلبین می توانند از ساعت 7:45 دقیقه صبح تا 14:45 دقیقه بعد ازظهر با حضور در فرمانداری کرمانشاه یا وزارت کشور و یا اعزام نماینده خود با معرفی نامه کتبی و قانونی، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: ارائه اصل شناسنامه عکس دار به علاوه چهار نسخه تصویر از کلیه صفحات شناسنامه و 12 قطعه عکس 4*6 و همچنین تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی در هنگام ثبت نام ضروری است.
شاه آبادی یادآور شد: پس از اتمام کار ثبت نام مدارک تمام داوطلبینی که ثبت نام کرده اند برای تایید صلاحیت به مراجع ذیربط تحویل داده خواهد شد تا از پنجم دی ماه به بررسی های لازم بپردازند.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

پنجشنبه ، ۲۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن