تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820097591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران، در رده نخست پوشش تلفن همراه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ایران، در رده نخست پوشش تلفن همراه


ایران در پوشش تلفن همراه در منطقه خاورمیانه رتبه نخست را دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران گفت: ایران در پوشش تلفن همراه رتبه نخست در منطقه خاورمیانه و در شاخص تلفن ثابت نیز رتبه 22 دنیا را دارد.
بابک تراکمه در آیین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان شمالی با بیان اینکه در تلفن خانگی 94 درصد کشور پوشش داده می شود، افزود: هم اکنون همراه اول/ 64 میلیون مشترک و تلفن ثابت نیز 30 میلیون مشترک دارد.
او با اشاره به اینکه در خصوص اینترنت ضعف هایی وجود دارد که باید در این زمینه گام های مثبتی برداشته شود، گفت: هم اکنون پنج میلیون مشترک خدمات ( اینترنت ADSL اینترنت پرسرعت) داریم.
مدیرعامل پیشین شرکت مخابرات خراسان شمالی هم در این مراسم گفت: 290 هزار مشترک تلفن ثابت در این استان وجود دارد که از مجموع این تعداد 250 هزار مشترک فعال است.
محمد سالاری افزود: ضریب پوشش تلفن ثابت در این استان بیش از 99 درصد است.
او با بیان اینکه تمامی اعتبار سفر رهبری به این استان نیز در حوزه مخابرات جذب شده است، گفت: در این سفر هفت طرح با 720 میلیارد ریال اعتبار به این شرکت اختصاص داده شد که بخشی از این طرح ها با 500 میلیارد ریال/ پارسال به بهره برداری رسید.
در پایان این مراسم از زحمات چهار ساله محمد سالاری تقدیر و علیرضا هاشمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات خراسان شمالی معرفی شد.
 
 


چهار شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن