تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820876828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضایت مردم مهم ترین شاخص ارزیابی عملکرد شهرداران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس در همایش شهرداران استان: رضایت مردم مهم ترین شاخص ارزیابی عملکرد شهرداران است استاندار فارس با بیان این که شهرداران باید بتوانند اعتماد مردم را جلب کنند، گفت: تنها در این صورت است که موفقیت های بعدی حاصل می شود؛ زیرا بشر با تجربه دریافته است که هرچه میزان مشارکت مردم بالاتر باشد، رشد و توسعه بیشتر خواهد بود.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۵ آذر ساعت 10:41

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از فارس، سید محمد علی افشانی در همایش شهرداران استان با بیان این كه نگاه مثبت به موضوعات، امكان موفقیت را افزایش می دهد، اظهار داشت: در حوزه كاری شهرداری ها، مزیت ها و منابع فراوانی وجود دارد كه باید مورد توجه شهرداران قرار داشته باشد و با تكیه بر آن ها وضعیت بهتری را نسبت به شرایط فعلی رقم بزنند. وی با اشاره به این كه سال های متمادی در كشور شعار اقتصاد بدون وابستگی به منابع نفتی به صورت شعاری مطرح و تكرار شده است، ادامه داد: متاسفانه همه اركان دولت و بخش خصوصی همچنان انتظار دارند با تكیه بر منابع و اعتبارات نفتی مشكلات حوزه خود را رفع كنند و تا این نگاه بر كشور حاكم است عمران و آبادی و جایگزینی نیروهای كارآمد و توانمند با نیروهای ناكارآمد صورت نخواهد گرفت.
استاندار فارس با تاكید بر این كه اولین نیاز ما تغییر فكر و ذهن مدیران در حوزه مدیریت شهری است، تصریح كرد: نهاد اجتماعی و غیر دولتی شورا در واقع با هدف سپردن اداره امور شهرها به شهروندان ایجاد شده است و شهروندان به معنای كسانی است كه حق حكومت داشته و می توانند برای مسائل پیرامون خود تصمیم گیری كنند.
مهندس افشانی با بیان این كه تقویت شوراها باید اولین اولویت شهرداری ها باشد، گفت: وظیفه اساسی مجموعه شهرداری های استان تلاش برای تقویت شوراها و رفع اشكالات موجود است به گونه ای كه شوراها چنان جایگاهی پیدا كنند كه تصمیم گیرنده نهایی در سطح مسائل شهری و استانی نهادهای برخواسته از رای مردم باشند.
وی با تاكید بر این كه همه نهادهای اجتماعی غیردولتی باید تقویت شوند، تصریح كرد: تنها راه توسعه كشور تقویت این نهادها است و كسانی كه مانع از تقویت این نهادها می شوند در مسیر توسعه كشور مانع تراشی می كنند.
استاندار فارس با بیان این كه باید باور كنیم متوسط مردم اشتباه نمی كنند، ادامه داد: كسانی كه مردم را محكوم می كنند در واقع مشكلات خود را می پوشانند.
مهندس افشانی با توصیه به شهرداران به منظور اولویت دهی به بحث گردشگری و ارزیابی ماهانه این موضوع، افزود: ساختن كتابخانه مهم ترین اقدام فرهنگی شهرداری ها است كه می توانند با هزینه ای اندك و به منظور گسترش شرایط مطالعه كتاب، صورت گیرد.
وی با اعلام این كه وضعیت آب در اثر خشكسالی های پیاپی سال های اخیر دیگر به وضعیت گذشته باز نخواهد گشت، اظهار داشت: در این شرایط پساب شهری حكم كیمیا را دارد و باید برای استفاده مناسب از آن در توسعه شهرها به خوبی برنامه ریزی صورت گرد.
استاندار فارس با تاكید بر مصرف بهینه منابع شهرداری ها با مطالعه، طراحی مناسب و تعیین دقیق اولویت ها، گفت: منابع را باید در جایی هزینه كرد كه درآمدزایی بیشتری برای شهر به دنبال داشته باشد.
مهندس افشانی با بیان این كه انتخابات به عنوان یك وظیفه ملی دینی و استانی باید مورد توجه همگان قرار داشته باشد، افزود: باید به گونه ای اقدام كنیم كه استان فارس بتواند بالاترین میزان مشاركت در انتخابات را در سطح كشور داشته باشد كه این موضوع موجب جلب نگاه احترام آمیز به این استان و تسریع در روند توسعه آن خواهد شد.
وی با تاكید بر این كه منابع مردم جز در زمینه عمران و توسعه شهر نباید هزینه شود، تصریح كرد: مردم به خوبی عملكرد ما را مشاهده و نظارت می كنند و در خصوص ما ارزیابی خواهند داشت.
استاندار فارس با بیان این كه رضایت مردم مهم ترین شاخص ارزیابی عملكرد شهرداران است، گفت: رضایت مردم در چهره آنان قابل مشاهده است و از قضاوت در خصوص عملكرد واقعی مدیران سرچشمه می گیرد.
گفتنی است در این دیدار چند تن از شهرداران استان فارس نیز به بیان دیدگاه های خود در زمینه عملكرد شهرداری ها در سطح استان پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن