تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820901677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف اصلی دشمن از نفوذ تغییر در باورها و الگوی رفتاری جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: هدف اصلی دشمن از نفوذ ضربه زدن به آرمان ها و تغییر در الگوی رفتاری جامعه است و در این زمینه از دو محور فساد فکری و فساد اخلاقی واردعمل شده و مسائل مجازی را جایگزین مسائل اعتقادی می کند.
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) در نشست هم اندیشی با اشاره به مسائل روز و عوامل نفوذ و محورهای آن اظهار داشت: نفوذ یک واژه نظامی است و گستره وسیعی دارد که دشمن وارد عمل شده و تلاش می کند تا پایه های مستحکم نظام فرو ریزد.
وی افزود: اهداف اصلی دشمن در نفوذ ضربه زدن به اعتقادات و باورهای دینی جامعه است تا باورهای دینی مردم را سست کند و وظیفه پاسداران روشنگری و بیداری امت اسلامی است.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: این باورهای دینی و اعتقادات و تفکرات رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت است که هر روز مصمم تر از گذشته در برابر هجمه تبلیغات پوچ دشمن ایستاده و تا پای جان خویش از اسلام و انقلاب دفاع کرده اند و شهدای مدافع حرم ناظر و شاهد بر این هستند.
وی به محورهای نفوذ و کالبدشکافی آن از قبیل نفوذ، اهداف، ابعاد، شیوه، عوامل و نتایج آن پرداخت و گفت: هدف اصلی دشمن ضربه زدن به آرمان ها و تغییر در الگوی رفتاری جامعه است و در این زمینه از دو محور فساد فکری و فساد اخلاقی واردعمل شده و مسائل مجازی را جایگزین مسائل ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]
هدف اصلی دشمن از نفوذ تغییر در باورها و الگوی رفتاری جامعه است






سه شنبه ، ۲۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن