تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799123413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتوای شیطانی داعش/ واکنش معاون رئیس جمهور به ممنوع التصویری/ انتقاد شدید مطهری از سردار نقدی/ برخی به فکر حمد و سوره پوتین هستند!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فتوای شیطانی داعش/ واکنش معاون رئیس جمهور به ممنوع التصویری/ انتقاد شدید مطهری از سردار نقدی/ برخی به فکر حمد و سوره پوتین هستند!
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «در خواست هاشمی از کارگزاران»،«ادعایی درباره مشاور رسانه‌ای روحانی»،«دلیل دفاع نکردن کوچک‌زاده از خودش»،«روحانی نباید تشریفاتی باشد»،«اصولگرایان قابل مصادره شدن نیستند» و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۵۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰ - 15 December 2015


تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید. در خواست هاشمی از کارگزاران مثلث آنلاین نوشت؛ هاشمی رفسنجانی در جلسه با کارگزاران از آنها خواست که با سرلیستی و اجماع بر سر ریاست عارف بر مجلس آینده توافق کنند.
واکنش معاون رئیس جمهور به ممنوع التصویری سخنگوی دولت یازدهم درباره ممنوع‌التصویری رئیس‌ دوره اصلاحات گفت: از دبیر شورای عالی امنیت ملی می‌خواهم که آنچه در این باره هست را به عنوان دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اطلاع‌رسانی کند و واقعیت را بیان کند، هر چند چون من هم عضو شورا هستم باید بگویم که چنین مصوبه‌ای در دوره‌ای که من عضو بودم، نبوده است.نوبخت همچنین در پاسخ به این سوال که یک روزنامه از حضور شما در جلسه چهار نفره آقایان ناطق‌نوری، ولایتی، مقتدایی و لاریجانی خبر داده است، تاکید کرد: این خبر از بن بی اساس است.
افشای پشت پرده آموزه های دانشگاه ها توسط سردار نقدی سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش ملی «گذر از علوم سیاسی غربی به علوم سیاسی اسلامی» که در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: جوان ما با این فرض به دانشگاه می آید که به مرکزی منسوب به حکومت اسلامی وارد شده است و پدر و مادر نیز به امید تربیت شدن در یک دانشگاه وابسته به نظام اسلامی او را رهسپار می کنند. اما ما اینجا به او آموزه های سکولاریستی را آموزش می دهیم.
دولت از موضع گیری سخت در برابر آمریکا نترسد حجت الاسلام مجتبی ذوالنور مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: آنچه تا به حال از دولت دیدیم منش اول است و اینکه دولت تصمیم گرفته به هر قیمت و آسیبی که به جمهوری اسلامی وارد می‌شود برجام را بپذیرد و این خلاف است. دولت جمهوری اسلامی باید منافع اصلی جمهوری اسلامی مدنظرش باشد. نباید از موضع گیری سخت بترسد و برای آنها حریم قائل شود.وی با تاکید بر اینکه تیم سیاست خارجی باید در چارچوب منافع اسلامی اقدام عملی مناسبی داشته باشد گفت: متاسفانه امروز عدم شجاعت را در دیپلماسی‌مان مشهود است، در دیپلماسی باید شجاعت جدی داشته باشیم و به موقع برای حفظ منافع ملی حرکت کنیم. نباید به یک موضع سست و آبکی بسنده کنیم.خود آقایان می‌گویند مذاکره داد و ستد است بنابراین اگر جایی سیلی زدند باید سیلی بزنیم و اگر نه صورتمان را برای سیلی‌های بعدی آماده کنیم. باید با عکس‌العمل مناسب امیدی برای مانورهای اینچنینی در دشمنان باقی نگذاریم و امیدوارم دولت و وزارت امور خارجه به طور جدی برای حفظ منافع ملی و عزت و شأن و اقتدار جمهوری اسلامی تصمیم بگیرند.
تشکیل جمعیت رهروان ولایت منتفی شد؟ خبرنگار مثلث آنلاین از منابع نزدیک به علی لاریجانی مطلع شده است که تصمیم انصراف از تشکیل جمعیت رهوران قطعی شده است و قرار نیست رهروان ولایت ایفاگر نقش انتخاباتی در اسفندماه باشد . خبرنگار مثلث آنلاین مطلع شده است که برخی تغییرات به وجود آمده در تحولات اصولگرایان موجبات این تصمیم را پدید آورده است . اخبار دیگری حکایت از آن دارد که آغاز دور جدید تلاش ها برای وحدت حداکثری اصولگرایان و به وجود آمدن ساز و کار جدید برای رسیدن به فهرست واحد در جناح احتمالا علت اصلی انصراف علی لاریجانی از تشکیل حزب رهروان ولایت است.
مردم مانع ورود افراد انحصارطلب به مجلس شوند اسدالله بادامچیان قائم مقام دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مردم باید با هوشیاری مانع ورود افراد انحصارطلب به مجلس شوند، افرادی که قصد دارند مجلس، قدرت و تمام امکانات در اختیار آنها و در خدمت منافع آنها باشد لیاقت نمایندگی مردم را ندارند.وی اظهار کرد: مردم باید مراقب انتخاب خود باشند، به هر کسی رأی ندهند و درگیر جناح بندی‌های سیاسی نشوند، از ابتدای انقلاب تاکنون ولی فقیه زمان، از برگزیدگان ملت حمایت کرده است، زیرا ملاک اصلی در انتخابات رأی مردم و خواست آنها است.بادامچیان اظهار کرد: اصولگرایی و اصلاح‌طلبی دو جریان فکری و سیاسی است، این گروه‌ها باید به جای دعواهای سیاسی در فضایی آرام و مؤدبانه مذاکره و مناظره کنند، دعواهای سیاسی یکی از مشکلات کشور است.
ادعایی درباره مشاور رسانه‌ای روحانی یک سایت خبری با طرح این ادعا که مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور مدتی است در انزوا قرار دارد، از انتصاب وی به عنوان سفیر ایران در کرواسی خبر داد.«پایش» نوشت: «محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای حسن روحانی که در ایام انتخابات و در زمان انتخاب کابینه جدید، از نزدیک‌ترین دستیاران روحانی قلمداد می‌شد، مدت‌هاست که از حلقه اطرافیان روحانی کنار گذاشته شده است و به زودی به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در کرواسی جایگزین محمدابراهیم طاهریان‌فرد خواهد شد.
استخدام بانوان برای کار در پمپ بنزین اقتصادنیوز نوشته است: در میان انبوهی از آگهی‌های استخدام منتشر شده روزهای اخیر، یک آگهی‌ خاص به چشم می‌خورد.بر این اساس، گویا یک مجتمع خدمات رفاهی در تقاطع اتوبان قم و جاده واوان از خانم‌ها برای کار در سکوی جایگاه بنزین دعوت به همکاری کرده است.مدیر این مجموعه در پاسخ به اقتصادنیوز می‌گوید: این جایگاه سوخت بنزینی، از امنیت کامل برخوردار است و ساعت کاری برای خانم‌ها از ساعت هشت صبح تا سه بعدازظهر است. حقوق این افراد طبق قانون وزارت کار پرداخت می‌شود و کارمندان این جایگاه سوخت از مزایای بیمه نیز برخوردار هستند.وی تاکید کرد: می‌خواهیم اولین جایگاه سوختی باشیم که با خانم‌ها همکاری می‌کند و اگر خانم‌ها بتوانند توانایی خود را در این کار به اثبات برسانند، شاید در سال‌های آینده فقط خانم‌ها را استخدام کنیم.
انتقاد شدید مطهری از سردار نقدی علی مطهری در گفتگو با ایلنا٬ با انتقاد از عدم قرائت تذکرش در صحن علنی مجلس اظهار داشت: امروز تذکری به وزیر دفاع و نیروهای مسلح در خصوص صحبت‌های اخیر سردار نقدی درباره رئیس دولت اصلاحات تقدیم هیات رئیسه کردیم که متاسفانه آقای دهقان از اعضای هیات رئیسه با اعمال نظر شخصی خود از قرائت آن در صحن خودداری کرد.وی افزود: سردار نقدی اخیرا در یکی از سخنرانی‌های خود رئیس جمهور اسبق را متهم کرده‌ که در سال 88 در ملاقات با ملک عبدالله٬ یک میلیارد دلار پول دریافت کرده و در جای دیگری از سخنان خود ایشان را فردی غیر شیعه و غیر سیاسی خوانده بود.








احمدی‌نژادی‌ها در دقیقه ۹۰ چه کاری می کنند؟ غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایلنا با انتقاد از شیوه فعالیت‌های انتخاباتی اعضای فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: نمایندگانی که در ۴سال گذشته تحت عنوان فراکسیون رهروان ولایت در مجلس فعالیت کردند، قدرت لازم برای ورود به انتخابات مجلس را ندارد. جعفرزاده ایمن‌آبادی با مقایسه اصولگرایان نزدیک به احمدی‌نژاد و رهروان ولایت تصریح کرد: باوجود زمان اندکی که تا انتخابات باقی مانده، قطعاً حامیان احمدی‌نژاد قادر به برقراری انسجام میان خود هستند ولی این اتفاق برای رهروان نخواهد افتاد که البته دلیل این برتری ظاهری تیم احمدی‌نژاد این است که آن‌ها مقید به رعایت چارچوب‌ها نیستند.نماینده مردم رشت در مجلس تشریح کرد: بداخلاقی‌های فعالان سیاسی نزدیک به احمدی‌نژاد در عدم رعایت چارچوب‌ها باعث می‌شود که بتوانند حتی در دقیقه ۹۰ نیز تاثیرگذار باشند و موج ایجاد کنند.
اصلاح‌طلبی به معنی کفر پیشگی نیست حسین مظفر در نشست علنی امروز سه شنبه (24 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن خواندن فرازی از خطبه 16 نهج‌البلاغه گفت: مفهوم اصول‌گرایی به معنای بنیادگرایی ، جزم اندیشی وتحجرگرایی نیست، مفهوم اصلاح‌طلبی نیز به معنای تجدد گرایی ،انحراف و کفر پیشگی نیست.آنچه که به وجود آمده ، برداشت های غلط ورفتارهای نسنجیده برخی از هواداران افراطی دو طیف است که طلقی اشتباه و غلط در جامعه راالقاء نموده است. به گزارش خانه ملت، این نماینده مجلس نهم با تاکید بر گفتمان سازی در جامعه گفت: اگر مفهوم اصول‌گرایی را به معنای اعتقاد به اصول و مبانی ارزش‌های اسلام ناب ، انقلاب ، شهیدان ،امام(ره) و رهبری عزیزمان در حوزه اندیشه و رفتار بدانیم. اگر مفهوم اصلاح‌طلبی راتوجه به شرایط زمان ومکان با نوآوری واعمال شیوه های نوین برای اداره بهتر کشور در چارچوب اصول و ارزش ها و آرمان‌های اسلام ، انقلاب ،شهیدان ،امام (ره) و مقام معظم رهبری تعریف نمائیم. وی تصریح کرد:بسیاری از اصول‌گرایان ویژگی اصلاح طلبی دارند و بسیاری از اصول‌گرایان نیز از ویژگی های اصول‌گرایی برخوردار هستند؛ بارهنمودمقام معظم رهبری که فرمودند:"هراصول‌گرایی باید اصلاح‌طلب باشد و هر اصلاح طلبی باید اصول‌گرا باشد." اگرچنین تعریف صحیحی را ارائه دهیم ، واژه اصول‌گرایان واقعی متجلی خواهند شد و با این تعریف است که مرزبندی دقیق و خط کشی شده و غیر منعطف را نمی توان بین این دو مفهوم و طرفداران این دو طیف ترسیم کرد.
لحظه دستگیری رهبر جنبش شیعیان نیجریه پایگاه خبری شبکه العالم به تصویری از ابراهیم یعقوب الزکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه ( جنبش شیعیان ) دست یافت که نشان دهنده وحشیگری نظامیان نیجریه ای درحق این روحانی است
سه شنبه

توقیف خودروی ۴۰ هزار بدحجاب رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به آمار ۸ ماهه امسال در برخورد با بدحجابی پرداخت و گفت: در این مدت بالغ بر ۴۰ هزار مورد برخورد با بدحجابی داشتیم که برخوردها به شکل توقیف وسیله نقلیه و معرفی به دستگاه قضایی بوده است. به گزارش فارس، سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ادامه نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: در مورد برخورد پلیس راهور با بدپوششی و بی‌حجابی در خودروها اظهار داشت: پلیس راهور براساس تکلیف قانونی و دستوری که از فرمانده ناجا دارد، با هرگونه مظاهر علنی فساد در پوشش بدحجابی، آلودگی صوتی، مزاحمت نوامیس و استفاده از شیشه دودی با غلظت بیش از 40 درصد برخورد خواهد کرد.رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: استفاده از شیشه دودی با غلظت بیش از 40 درصد به گونه‌ای که از بیرون از خودرو، داخل آن مشخص نباشد تخلف محسوب شده و جریمه 50 هزار تومانی دارد.
صفحه ویدئوهای سیدحسن خمینی هک شد صفحه رسمی ویدئوهای مربوط به سیدحسن خمینی در اینستاگرام هک شد. «شبکه مجازی آستان» با اعلام این خبر، نوشت: صفحه اینستاگرام ویدئویی آیت‌الله سیدحسن خمینی برای دقایقی هک و از دسترس خارج شد. در همین راستا، گردانندگان این صفحه با انتشار اطلاعیه‌ای، از پیگیری قضایی این حادثه خبر دادند. در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع مخاطبان محترم می‌رساند که این صفحه در ساعات گذشته برای دقایقی توسط افرادی ناشناس هک شده و از دسترس خارج گشت. این اقدام خلاف اخلاق بی‌شک از ناحیه دوستداران امام و انقلاب رخ نداده است و نباید پای نیروهای دلسوز و انقلابی نوشته شود. در اینجا اعلام می‌داریم که مسئولین این صفحه که صرفاً بواسطه محبت و عشق به یادگار امام اقدام به ساخت کلیپ‌هایی مطابق با آرمان‌های امام می‌نمایند، از طریق راه‌های قانونی پیگیر شکایت از عاملان این اقدام خواهند شد. ما البته این اقدام را نشانی از تأثیرگذاری مثبت این صفحه در فضای مجازی می‌دانیم و به تلاش خود در این مسیر ادامه خواهیم داد. در پایان، از همه دوستداران بیت امام تشکر می‌کنیم و دست یاری به سمت همه آنها دراز می‌کنیم.»
برخی به فکر حمد و سوره پوتین هستند! سیدصادق خرازی دوشنبه شب در جمع حامیان دولت در یزد با اشاره به اینکه ایران در مقایسه با سده‌های اخیر نسبت به امروز تا این حد دارای قدرت ویژه و بازدارنده نبوده است، بیان داشت: این مهم در حالی رخ داده است که امنیت منطقه بخاطر عراق و سوریه شکننده است و حدود ۶۰ کشور در جنگ سوریه دخیل هستند. به گزارش روز نو، وی افزود: این مهم و همچنین جایگاه ژئوپولیتیک ایران در منطقه موجب شد تا سران ۶ کشور قدرتمند جهان بر سر میز مذاکره با ایران حاضر شوند. این کار‌شناس سیاست خارجی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نسبی بودن فضای سیاست خارجی گفت: دیده می‌شود برخی به فکر درست کردن حمد و سوره پوتین هستند ولی نباید فراموش کرد که پوتین همانی است که چچن را صاف کرد! و اگر دستش برسد پاکستان و افغانستان را می‌بلعد. وی در این ارتباط، راه روحانی را در سیاست خارجی، راه منطقی و معقول توصیف کرد و گفت: هدفگذاری درستی در عرصه سیاست خارجه انجام شده است.
روحانی جمهوری اسلامی را نجات داد مرعشی شامگاه دوشنبه درهمایشی که برای بزرگداشت روزدانشجو در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد،افزود:اتفاق 24خرداد 92 و انتخاب حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در شرایطی که تقریبا فضای یاس و ناامیدی در کشور حاکم بود برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است. وی با بیان اینکه به همت مردم و راهنمایی بزرگان سیاسی کشور انتخابی شایسته انجام شد، تصریح کرد : امروز آثار این انتخاب درعرصه های بین المللی ایران آشکار شده است. به گزارش تدبیر 24، مرعشی گفت : دانشجویان به عنوان مراجع مورد اطمینان مردم درعرصه های سیاسی باید با عمق این اتفاقات آشنا و نیازهای آینده مملکت را ضمن شناسایی به مردم معرفی کنند. وی ادامه داد:روحانی توانست جمهوری اسلامی ایران را از پرونده جهنمی هسته ای نجات و با گام های بلند گفت و گوهای هسته ای، پرونده های گذشته را خاتمه دهد. این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت : با قطعنامه ای که در دو روز آینده در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی تصویب خواهد شد برخلاف میل اسرائیل و دوستان ظاهری ایران در داخل، پرونده هسته ای ایران بسته می شود. مرعشی افزود: اگر کسی تعصب ملی ، دینی و مذهبی داشته باشد باید قدردان اقدامات شایسته رییس جمهوری باشد. وی با بیان اینکه روحانی برای همیشه نقش خود را در سیاست و تاریخ ایران ایفا کرد، افزود : این رییس جمهوری برای همیشه باید مورد احترام ایرانیان باشد.
اصلا‌ح‌طلبان با یکدیگر رقابت‌ نکنند رای می‌آورند حجت‌الاسلام والمسلمین هادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام و عضو عالی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور گفت: 65 تا 70 درصد رای مردم به طیف اصلاحات است به شرطی که بین اصلاح‌طلبان رقابت نشود و موانعی مانند تایید صلاحیت نداشته باشند. وی خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان به کوشش خود ادامه می‌دهند و اگر جایی مانع شدند آن‌ها تلاش خود را خواهند داشت. به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: وقتی طیف اصلاحات در چارچوب شورای فرهنگی خود عمل کنند از روی کار آمدن افراطی‌ها در مجلس جلوگیری خواهد شد.
نسل اول و دوم انقلاب تجربیات خود را منتقل کنند حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی اشراقی، نوه امام(ره) با تاکید بر لزوم استفاده از جوانان در عرصه مدیریتی کشور گفت: نمی‌شود انقلاب و جنگ را با جوانان به ثمر نشاند، اما در دوران تثبیت به جوانان گفت شما بی تجربه و خام هستید. به گزارش ایسنا، وی در دیدار با اعضای شاخه جوانان حزب اراده ملت ایران(حاما) با اشاره به انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وظیفه‌ اصلی مجلس آینده این است که حاشیه‌های سیاسی دولت را کم کند تا دولت در آرامش کامل به رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی بپردازد.
تندروها با رفتار خودسرانه در پی قدرت‌نمایی هستند نماینده مجلس ششم شورای اسلامی گفت: تندروها در بر هم زدن سخنرانی چهره های مختلف سیاسی در ارائه گفتمان و اثبات منطق از خود ضعف دارند. احمد شیرزاد در گفت‌وگو با ایلنا٬ درباره اقدام‌های اخیر نیروهای خودسر و تندرو در ممانعت از سخنرانی چهره‌های سیاسی در شهرهای مختلف اظهار داشت: در سال‌‌های گذشته انجام چنین اقداماتی از سوی تندروها بارها تجربه شده و نه تنها نتیجه خوبی برای آنها نداشته٬ بلکه برای کشور هم مشکلاتی را به وجود آورده‌اند. وی ادامه داد: جناح و گروهی که مدعی رفتار انقلابی در کشور و اداره و زمام امور به دست خود هستند٬ قطعا اگر منطقی در کلام و گفتار خود داشته باشند به گونه‌ای دیگر رفتار می‌کنند. شیرزاد با اشاره به ممانعت و حملات روانی و فیزیکی به چهره‌های مختلفی همچون مرعشی٬ مطهری٬ منتجب‌نیا و آذر منصوری و موسوی‌لاری از سوی تندروها گفت: مگر این چهره‌ها تریبون و برنامه‌ای در رسانه ملی در دست خود دارند که تندروها تاب شنیدن سخنان آنها را هم ندارند؛ این در حالی است که جریان مخالف با در دست داشتن بخش‌های مختلف خبری و تحلیلی بیست‌و‌چهار ساعته٬ بر برنامه‌های صدا‌و‌سیما تسلط و نفوذ دارند.
37سال زندان برای توهین به سگ پادشاه دادگاه نظامی تایلند روز سه شنبه یک کاربر اینترنتی را به اتهام عدم رعایت حریم پادشاهی تایلند و دشنام به سگ او در فضای مجازی محکوم و روانه زندان کرد.پیش بینی می شود که این مرد با این اتهامات به 37سال زندان محکوم شود. به گزارش خبرگزاری فرانسه، "تاناکورن سیریپایبون" که یک کارگر 27 ساله صنعت خودروسازی تایلند است ، در واقع به دلیل اظهارنظری که در شبکه اجتماعی فیسبوک کرده و از آن توهین به سگ مورد علاقه پادشاه برداشت شده است ، از روز سه شنبه گذشته تحت تعقیب قرار گرفت و در "ساموت پرکان" در نزدیکی بانکوک بازداشت شد.
فتوای شیطانی داعش برای کودکان بیمار قاضی عربستانی گروه تروریستی داعش با صدور یک فتوای شیطانی دیگر، این‌بار خواستار کشتار کودکان مبتلا به «سندروم داون» شده است. روزنامه جمهوری اسلامی در ادامه نوشت: طبق اسناد منتشر شده جدید که مرگ و میر مشکوک کودکان مبتلا به سندروم داون و ناهنجاری‌های مادرزادی را نشان می‌دهد، صدور فتوای شفاهی جدید از سوی هیأت شرعی گروه تروریستی داعش مبنی بر قتل کودکان با معلولیت ذهنی تأیید شده است.بر اساس گزارش تارنمای «چشم موصل»، این فتوا را یکی از قضات شناخته‌شده داعشی بنام «ابوسعید الجزراوی» که اصلیتی عربستانی دارد صادر کرده است.در ادامه این گزارش آمده است: این داده‌ها نشان می‌دهد که بیشتر کودکان معلول از پدری خارجی و مادری عراقی یا سوریه‌ای بوده‌اند. تاکنون بیش از 38 مورد از مرگ کودکان سه‌ماهه و کمتر ثبت شده است. طبق شواهد، این نوزادان بر اثر خفگی یا تزریق آمپول هوا در موصل و نقاطی از سوریه به قتل رسیده‌اند.
یک سوم انتخابات به صورت الکترونیکی می شود مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه اخذ یک سوم از آرای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به صورت الکترونیک است، گفت: لازم است پس از آماده شدن نرم‌افزار آن را به تایید شورای نگهبان برسانیم و علاوه بر آن باید تا دو هفته آینده حوزه انتخاباتی که آرای آنها به شیوه الکترونیک اخذ می‌شود نیز به تایید این شورا برسد. به گزارش ایسنا، وی درباره سن رای‌دهندگان گفت: افرادی که هفتم اسفند ماه سال جاری 18 سال آنها به اتمام برسد مجاز به شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند.
کسانی که سه دوره در مجلس بوده‌اند، دیگر کاندیدا نشوند دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی گفت: باید برخی افراد که شش تا هفت دوره در مجلس حضور داشته‌اند از مجلس بیرون بیایند و راه را برای جوانان باز کنند. البته من معتقدم انسان‌هایی باید وارد مجلس شوند که از تجربه و تخصص کافی برخوردار باشند و از طرفی هم کسانی که بیش از سه دوره در مجلس بوده‌اند در انتخابات مجلس دهم ثبت نام نکنند تا فضا برای کاندیداهای تازه باز شود چرا که این نمایندگان هر کاری که می‌خواستند در سه دوره حضورشان در مجلس انجام داده‌اند.بیادی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان اظهار کرد: همانطور که جوانان در مجلس شورای اسلامی تاثیر گذار بوده اند در مجلس خبرگان نمی توانند کارایی بیشتری داشته باشند چراکه این مجلس برای نظارت های بزرگ و گرفتن تصمیم های تاریخ‌ساز تشکیل می‌شود و در نتیجه باید از کسانی که تشکیل شود که تجربه کافی را در این زمینه داشته باشند.وی با بیان اینکه برخی افراد بسترهای بدی را برای شروع انتخابات مجلس خبرگان آماده می‌کنند، اظهار کرد: مسائل مربوط به این مجلس به گونه‌ای نیست که هر کس برای آن کاندیدا و انتخاب شود و در این زمینه باید توجه لازم صورت گیرد.
زنان‌اصلاح‌طلب دنبال حضور 50درصدی باشند مصطفی معین گفت: براساس گزارشات جهانی به طور متوسط 22 درصد اعضای پارلمان‌ها را زنان تشکیل می‌دهند اما در ایران این شاخص 4 درصد است که همین میزان نیز 4 درصد خاموش و یا مخالف حقوق زنان هستند.معین با بیان اینکه حضور زنان در دولت در کشورهای همسایه بسیار بیشتر از ایران است، گفت: زنان اصلاح‌طلب به جای سهمیه‌بندی باید اعتقاد به حضور 50 درصدی زنان داشته باشند.
آگهي جالب براي گاف هاي سحر قريشي! در حاشيه انتشار گسترده گاف هاي سحر قريشي در برنامه رضا رشيد پور، احمدرضا کاظمي در روزنامه قانون اين آگهي طنز را منتشر کرد.
سه شنبه

معاونت در جرم برای تبلیغات صداوسیما نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت مالباختگان پدیده شاندیز گفت: صداوسیما پول زیادی از بابت تبلیغات پدیده شاندیز اخذ کرده که باید با رسیدگی زمینه بازگشت این پول‌ها به مردم فراهم شود.ایرج عبدی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 24 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: باید به وضعیت مالباختگان موسسه پدیده شاندیز رسیدگی شود چراکه در حدود یک‌هزار و 200 نفر از شهرستان خرم‌آباد در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند و باید به وضعیت آنان رسیدگی شود.نماینده مردم خرم‌آباد و چگینی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از خانوارهای محرومی که در پروژه پدیده شاندیز سرمایه‌گذاری کرده است، مادر چند یتیم است که پول رهن خانه اجاره‌ای‌اش را در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده، بنابراین باید هرچه سریعتر به وضعیت مالباختگان رسیدگی شود.عبدی افزود: صداوسیما پول زیادی از بابت تبلیغات پدیده شاندیز اخذ کرده که باید با رسیدگی، زمینه بازگشت این پول‌ها به مردم فراهم شود.وی ادامه داد: تبلیغات صداوسیما درخصوص پدیده شاندیز به نوعی معاونت در جرم محسوب می‌شود که باید با آن برخورد شود.
اصولگرایان قابل مصادره شدن نیستند محسن رفیق دوست وزیر سابق سپاه و فعال اصولگرا در گفت و گو با افکارخبر درباره وحدت اصولگرایان و ایجاد اختلاف در میان این جریان توسط اصلاح طلبان مبنی بر اینکه آقایان لاریجانی و ناطق همراه با جریان اصولگرایی نیستند اظهار داشت: اگر در جامعه امروز بحث می شود مشخصه ای که ما برای اصولگرا و اصولگرایی قائلیم بهترین مشخصه تبعیت از ولایت فقیه است. هر کس که تابع ولی فقیه است حتی اگر خودش برای خودش نامی دیگر می نهد او اصولگرا است.وی افزود: ما ولایت فقیه را دنباله ولایت می دانیم و برای شیعه ولایت از اصول دین است لذا اصولگرا یعنی شیعه معتقد به خدا و پیامبر(ص) و امامان(ع) و ولی فقیه.وزیر سابق سپاه تصریح کرد: تلاش هایی که می شود برخی شخصیت ها را جدا کنند انها را پیرو ولی فقیه می بینیم و هیچ کدام از بزرگان ما این شخصیت های اصولگرا قابل مصادره نیست و آنهایی که محاسشان را در انقلاب و راه سپید کردند راه خود را گم نمی کنند و پیرو ولی فقیه می مانند و در بزنگاهها هم خود را نشان خواهند داد.رفیق دوست در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان به وحدت می رسند تاکید کرد: قطعا اصولگرایان به وحدت می رسند و انهایی که در این مسیر حرف تفرقه می زنند در اصولگرایی خود شک کنند. در جمع هایی که امروز به نام اصولگرایی می خواهند وحدت کنند هر کسی که نغمه جدایی ساز کرد باید در اصولگرایی او شک کرد و واقعا هم باید در اصولگرایی برخی ها شک کرد. وی همچنین با اشاره به اختلافات میان اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان ادعا می کنند که اختلاف ندارند اما هرگز با هم توافق نخواهند کرد.
واگذاری آلومینیوم المهدی غیرقانونی اعلام شد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس گزارش سازمان بازرسی کل کشور واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی غیرقانونی است، گفت: امیدوارم با توجه به این گزارش غیرقانونی بودن این واگذاری در جلسه این هفته هیأت داوری مورد تأیید قرار گیرد.احمد توکلی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه دو شکایت برای مخالفت با واگذاری مجتمع المهدی به دیوان عدالت اداری ارسال شده است، اظهار داشت: یکی از این شکایت‌ها را دیوان عدالت اداری به‌دلیل عدم صلاحیت خود به هیأت داوری سازمان خصوصی سازی ارسال کرده است.وی با بیان اینکه هیأت داوری قرار است پنج‌شنبه این هفته جلسه‌ای را برگزار کند و این پرونده را مورد بررسی قرار دهد، افزود: سازمان بازرسی کل کشور یک ماه گذشته گزارش مفصلی در مورد واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی تهیه و برای رئیس جمهور ارسال کرد که در آن گزارش، بازرسی کل کشور با مستندات صحت گفته‌های شاکیان واگذاری این شرکت را تأیید کرده است.این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: رئیس جمهور بعد از مطالعه این گزارش دستور رسیدگی واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی را به معاون اول صادر کرده است.توکلی با اشاره به اینکه براساس گزارش سازمان بازرسی کل کشور واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی غیرقانونی است، گفت: امیدوارم با توجه به این گزارش و بررسی مستندات؛ غیرقانونی بودن این واگذاری در جلسه این هفته هیأت داوری مورد تأیید قرار گیرد.وی تصریح کرد: واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی غیرقانونی و خلاف منافع ملی است و باید با لغو آن، با متخلفینی که ثابت شده جهتگیری به‌سمت خریداری داشته‌اند برخورد لازم انجام شود.توکلی گفت: اگر غیرقانونی بودن واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی به تأیید هیأت داوری برسد باید فوراً روند واگذاری آن لغو شود.
انتقاد سخنگوی شورای نگهبان از نبود مجلس سنا در ایران سخنگوی شورای نگهبان گفت: مساله پژوهش باید ضمانت‌های اجرایی حقوقی پیدا کند. نجات‌الله ابراهیمیان در چهارمین همایش نقش پژوهش بر فرآیند قانونگذاری که امروز در تالار مدرس مجلس برگزار شد در رابطه با بحث پژوهش در نظام تقنینی گفت: اول باید تفکر باشد، سپس کلام و عمل. وی افزود: در کشور ما مجلس دوم یعنی همان مجلس سنا و تلفیق دو مجلس که ابتکار تقنینی را زیاد می‌کند وجود ندارد و شاید نبود برخی سازوکارها و فرهنگ‌ها مانع ورود نخبگان در مجلس اول ما شده است که این را در مقام ارزیابی می‌گویم. ابراهیمیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پژوهش و پژوهشگران باید کار یک مجلس دوم را به دوش بکشند. افرادی را که در سمت پژوهش در امر تقنین قرار می دهیم باید افرادی توانمند با هر گرایش سیاسی باشند. سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: باید سهم قابل توجهی به مخالفان و اقلیت‌های سیاسی در کشور اختصاص دهیم تا بار کند کردن نقش برخی از گرایش‌های سیاسی و لابی‌گری ها را به دوش بکشند و ضعف در این رابطه را جبران کنند.
کاندیداهای پست ریاست فدراسیون فوتبال مشخص شدند امیر عابدینی در گفت‌و گویی با مهر درباره کاندیدای انتخابات تاکید کرد: تا الان که علی کفاشیان، عزیزالله محمدی و علیرضا اسدی برای انتخابات برنامه دارند و جلو می‌آیند. همچنین شهاب‌الدین عزیزی خادم هم دارد شرایط را برای حضور در انتخابات بررسی می‌کند ولی محمود اسلامییان برنامه‌ای ندارد. وی در پایان درباره احتمال حضور محمد دادکان در انتخابات هم گفت: دادکان تا این لحظه برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نداشته و چیزی اعلام نکرده است.
هشت بخشدار زن خوزستانی می‌مانند پس از اعتراضات تند محلی به انتصاب هشت بخشدار زن در خوزستان و انتشار شایعه تعلیق و لغو حکم آنها، مقتدایی استاندار خوزستان گفته: «من به تمامی نظرات دلسوزانه ای که در خصوص انتصاب بخشداران زن وجود دارد، احترام می گذارم و قانون، شرع و دیدگاه مقام معظم رهبری را در کارها لحاظ می کنم. همین جا خیال تمام بزرگان را راحت می کنم که من بیش تر از هر کسی مراقب هستم و شک نداشته باشید که اگر ابلاغی صادر شده است، با تعامل و رایزنی، سوء برداشت ها برطرف خواهد شد.»یک منبع آگاه در وزارت کشور هم به خبرگزاری فارس گفته: «انتشار خبری در برخی از سایت‌ها مبنی بر لغو حکم بخشداران زن به دستور وزیر کشور هیچ اساس و مبنایی ندارد و روند معارفه و ابلاغ احکام آنان به شکل طبیعی در حال انجام است. تاکنون سه نفر از بخشداران احکام خود را دریافت کرده اند و مراسم معارفه آن ها به‌ صورت رسمی انجام شده و مابقی بخشداران نیز طی روزهای آینده معارفه خواهند شد.»
ادبیات هاشمی نشانه کم‌ظرفیتی است حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در خصوص اظهارات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در تشبیه منتقدان تندروی خود به کلاغ گفته: بنده واقعا نمی دانم منظور و روی سخن آقای هاشمی با چه کسانی بوده است اما بدون شک این رفتارها در تناقض جدی با ادعای نقدپذیری است که از سوی آقای هاشمی و اطرافیانش مطرح می شود.وی با اشاره به اینکه متاسفانه این نوع از رفتار با منتقدان در میان برخی چهره های دولتی نیز نهادینه شده است، گفته: پرواضح است که این نوع کم ظرفیتی ها نشانه فقدان سعه صدر و تحمل منتقدین است. بنده واقعا از ادبیات آقای هاشمی متاثر شدم، این نوع از ادبیات در شان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست.
روحانی نباید تشریفاتی باشد آیت الله محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با بیان این که مردم در نحوه زندگی به ما روحانیون نگاه می‌کنند گفت: روحانی نباید تشریفاتی باشد، ما برای زندگی روحانی نشده‌ایم بلکه برای هدایت مردم و برای تبلیغ و هدایت ایتام آل محمد(ع) روحانی شده‌ایم. وی با بیان اینکه زندگی اسلامی یعنی زندگی به اندازه کفایت و به‌اندازه‌ای که دست به سوی دیگران دراز نکنیم، گفت: قناعت، زندگی در حد متوسط و عدم مقایسه با دیگران از ویژگی‌هایی است که طلبه‌ها در زندگی باید آنها را رعایت کنند.
دلیل مهاجرت بازیگران به شبکه‌های ماهواره‌ای ایسنا در گفت‌وگویی با علی اصغر پورمحمدی، معاون سیما موضع تلویزیون را در قبال همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای جویا شده است. وی در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: اول از همه این خود هنرمندان هستند که انتخاب می‌کنند؛ چراکه ما نمی‌توانیم در این زمینه کاری کنیم. هر کسی می‌تواند به هر جایی برود. در نهایت نهادهایی که مسوول این کارها هستند باید تصمیم‌گیری کرده و این تصمیم‌ها را اجرایی کنند. تردیدی نیست که ما در حال حاضر با بحران گسترده‌ای در تلویزیون مواجه هستیم و کم کاری وجود دارد و باید عده‌ی زیادی جمع شوند و این مشکل را برطرف کنند. اما اگر بازیگر یا هر فرد دیگری با این شبکه‌ها همکاری کند ما دیگر از همکاری با او معذور می‌شویم، بالاخره مشکل مالی سازمان صدا‌و ‌سیما هم حل می‌شود و وضعیت اینگونه نمی‌ماند.
با عوامل انتشار خبر بخیه‌های صدرا برخورد کنید آیت اله حاج شیخ عباس رحیمی امام جمعه خمینی شهر در خطبه‌های نماز جمعه جمعه گذشته این شهر گفته است: دشمن با عَلَم کردن این اشتباه خیلی بد در ماهواره و اینترنت و شبکه های اجتماعی چه کسی را می خواهد فریب دهد؟ ملت ایران خیلی فهمیده است. مردم دشمن را می شناسند. اول اینکه این کار غلط بود و کسی نمی تواند آن را توجیه کند. کار کوچک بود اما خیلی زشت. ولی می شد درون شهرستان به راحتی جمعش کرد. البته بعدا از آن کودک دلجویی شد، معاینه و معالجه گردید و به راحتی جمع شد.خطیب جمعه خمینی شهر با اشاره به اینکه با متخلفان این ماجرا برخورد شده است، خواستار برخورد شدید با کسانی شد که به انتشار این خبر پرداختند و گفت: تا زمانی که این خبر منتشر نشده بود، تخلفی کوچک بود ولی حال که با هزار و یک دروغ و نقشه منتشر شد کار سیاسی و ضد نظام شد و باید برخورد جدی تر انجام گیرد. چرا اینان با انتشار این کار هم آبروی شهر را بردند هم آبروی نظام اسلامی؟ چه کسانی و با چه هدفی منتشر کردند؟ چه کسانی جو ایجاد نمودند؟ و متاسفانه عده ای تابع جو شده اند مانند آن مسوول استانی که در مصاحبه اش جوگیر شده و گفته «ما جراحی پلاستیک می کنیم» در حالی که زخم کوچکی بوده و آن مسوول اصلا ماجرا را نمی دانسته است. البته آن مسوول بی اطلاع حق نداشته مصاحبه کند و بگوید جراحی پلاستیک می کنیم که دیگران بگویند «وای چه خبر شده»
دلیل دفاع نکردن کوچک‌زاده از خودش کوچک‌زاده نماینده تهران در مجلس در بخشی از تذکر آیین‌نامه‌ای خود پس از مرور ادعاهایش درباره بی طرف نبودن هیات رئیسه مجلس گفت: من در تمامی این موارد چیزی نگفتم نه اینکه حرفی نداشتم،‌ نه بلکه شرم می‌کنم. زیرا وقتی مردم از لحاظ اقتصادی و معیشتی طبق گزارش معاون وزیر کشور به فحشا و مصیبت کشیده می‌شوند جرأت نمی‌کنم از خودم دفاع کنم. ما در چند جلسه قبل هم در جهت دفاع از مردم و در جهت مخالفت با اقتصاد لیبرالی و در جهت دفاع از محرومان حرفی زدیم، به نظر من اینگونه آمد و شاید درست نبود اما نهایتا شما بی‌طرفی را رعایت نکردید. بنده استعفایی دادم که تاکنون پس نگرفته‌ام. این موضوع دستمایه عده‌ای شد تا آنچه لیاقت خودشان است را به ما نسبت دهند؛ این آخرین حرف من به عنوان 79 در این مجلس است. تصور نکنید ما حرفی نداریم بلکه ما نمی‌خواهیم از این تریبون از خودمان دفاع کنیم.
خاطره ابطحی از پارتی‌بازی به نفع حجت‌الاسلام کرباسچی محمد علی ابطحی در ستون "خاطرات مديريت راديو در دهه ٦٠" در روزنامه اعتماد با اشاره به سیاسی کاری خود در برنامه «سخنراني ساعت يك تا دو» نوشته: البته زمان پخش شدن سخنراني‌ها هم خيلي مهم بود. صادقانه، اگر اعتراف كنم، در اين برنامه بيشتر سراغ كساني كه هم جناح سياسي خودمان كه آن زمان هم جناح دفتر امام تلقي مي‌شدند، مي‌رفتيم. سخنراني‌هاي حساسي را كه در دعواها خيلي تعيين‌كننده بود پخش مي‌كردم يا آدم‌هايي كه اصلا خيلي اهل سخنراني نبودند ولي من دوست داشتم به نحوي در كشور مطرح‌شان كنم. يك نمونه به ياد دارم از آقاي غلامحسين كرباسچي كه از نزديكان مرحوم احمد آقا بود و در آن دوران تازه استاندار اصفهان شده بود با عنوان حجت‌الاسلام والمسلمين كرباسچي سخنراني پخش كردم چون معمولا سخنراني‌ها از روحانيون منتشر مي‌شد و علاقه‌مند بوديم كه از ايشان سخنراني پخش كنيم و نمي‌شد به عنوان يك استاندار از او سخنراني پخش كرد، از عنوان حجت‌الاسلام استفاده كرديم. در ابتداي انقلاب مجموعه‌اي از روحانيون بودند كه همان اوايل انقلاب لباس‌شان را درآوردند؛ مثل آقايان دكتر هادي و كرباسچي.
4 ساله بودن دولت روحانی شوخی سیاسی است یونسی دستیار رئیس جمهور در پاسخ به این سوال خبرگزاری فارس که «یک بحثی مطرح می‌شود و حتی برخی اصلاح‌طلبان می‌گویند دولت آقای روحانی ممکن است اولین دولتی است که چهار ساله باشد، شما قبول دارید؟» گفته: اینها شوخی ‌های سیاسی است، کسی نمی تواند پیش ‌بینی کند. کشور وارد فضای انتخابات سیاسی شده، در دنیای سیاست فضای رقابت داغ است هر حرفی گفته می ‌شود؛ خیلی چیزهایی که در فضاهای دیگر آزاد نبوده و مردم جرات نمی ‌کردند بگویند حالا در انتخابات گفته می‌شود و این خیلی خوب است؛ ما این مزیت را حفظ کردیم و باید حفظ کنیم چرا که منافعش بیشتر از ضررهایش است در این بین همین حرف‌ها گفته می ‌شود خیلی حرف‌های نامربوط یا خوب نیز گفته می ‌شود.

























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن