تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815268657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدارس ابتدایی کلیه مناطق تهران تعطیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مدارس ابتدایی کلیه مناطق تهران تعطیل شود
کد خبر: ۵۵۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ - 15 December 2015


سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس با انتقاد از سکوت مسئولان در مقابل افزایش آلودگی هوا در پایتخت، گفت:‌ دولت باید درشرایط پرخطر الودگی هوا از سفرهای غیرضروری مردم در سطح شهر جلوگیری کند.

موید حسینی صدر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به افزایش آلودگی هوا درپایتخت، گفت:‌ درحال حاضر در برخی از مناطق استان تهران شرایط آلودگی هوا در مرزخطر قرار دارد و شرایط ناسالم به لحاظ آب و هوایی در پایتخت حکمفرماست؛ بنابراین از دولت انتظار می رود که مدارس مقطع ابتدایی در کلیه مناطق تهران را تعطیل کند.

نماینده مردم خوی و چایپاره درمجلس شورای اسلامی با تاکید برلزوم کاهش تردد خودروها در سطح معابر عمومی، افزود:‌ به طورحتم دولت باید برای کاهش آلودگی هوا به ویژه در مناطقی با گره ترافیکی بالا تدابیر ویژه اتخاذ کند؛ البته دولت گذشته با برخی رفتارهای نادرست با تعطیلی مدارس در شرایط آلودگی هوا مخالفت بود، اما این دولت باید به توصیه های پزشکی دراین خصوص توجه کند.

وی با تاکید براینکه در شرایط بحرانی آلودگی هوا باید از سفرهای غیرضروری درسطح شهر جلوگیری شود، تصریح کرد:‌ همچنین در این شرایط باید برای تردد در سطح خیابان ها از حمل و نقل عمومی استفاده گردد، البته توصیه می شود که درکلیه اتاق های خانه نیز از بخاری استفاده نشود؛ هرچند که در حال حاضر مسئولان محیط زیست در مقابل این شرایط تنها سکوت کردند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به ضرورت توجه بیشتر وزارت بهداشت و استانداری تهران نسبت به ارائه توصیه های لازم بهداشتی به مردم دراین شرایط، افزود:‌ شرایط فعلی آلودگی هوا برای افراد آسیب پذیر و بیماران تنفسی مضر است و دولت باید آگاهی های لازم را دراین باره به مردم ارائه دهد.

سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس، گفت:‌ دولت باید در بلند مدت نیز در جهت کاهش آلودگی هوا به توسعه حمل و نقل عمومی، اصلاح الگوی مصرف سوخت، افزایش کیفیت بنزین  و اصلاح سیستم خودروها توجه کند.





















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن