تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820337873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ممانعت وزارت کشور از ایجاد فضای ناسالم انتخاباتی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ممانعت وزارت کشور از ایجاد فضای ناسالم انتخاباتی
کد خبر: ۵۵۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ - 15 December 2015


سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشورمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجریان انتخابات نباید جهت خاصی را دنبال کنند، گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی توسط وزارت کشور باید به گونه‌ای انجام شود که مجریان انتخابات جهت دار عمل نکنند.

دخیل عباس زارع زاده مهریزی در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت، در خصوص برگزاری کلاس های آموزشی وزارت کشور برای مجریان انتخابات، اظهار داشت: برگزاری این کلاس ها را برای برگزار کنندگان انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، خبرگان و شوراها را لازم می دانم.

نماینده ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در راستای بهینه کردن هزینه‌های برگزاری انتخابات هر نوع فعالیتی مفید است ولی باید نکاتی را مورد توجه قرار داد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشورمجلس شورای اسلامی متذکر شد: برگزاری کلاس‌های آموزشی توسط وزارت کشور باید به گونه‌ای انجام شود که مجریان انتخابات جهت دار عمل نکنند.

زارع ‌زاده مهریزی با بیان اینکه در راستای برگزاری انتخابات دولت نباید ذهنیتی را برای فرمانداران در زمینه جهت گیری حزبی ایجاد کند، گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مجریان انتخابات لازم است ولی با این شرط که قانون را اجرا کنند.

وی افزود: فرمانداران، بخشداران و مجریان انتخابات باید آموزش ببینند تا جهت خاصی را اعمال نکنند و در گرایش‌های آن‌ها نفی و اثبات در مورد کاندیداها وجود نداشته باشد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه دولت‌های گذشته انتخابات را سالم برگزار کرده‌اند و تقلبی در کارنبوده که این موضوع را همگان اقرار کرده‌اند و در انتخابات‌های گذشته تلاشی صورت نگرفته تا جریان و حزب خاصی پیروز شود.

زارع زاده مهریزی خاطرنشان کرد: امیدوارم وزرات کشور با مجریان متخلف به جد برخورد کند تا فضای انتخابات به هیچ وجه نا سالم نشود.





















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن