تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820861376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت مانع صادرات محصولات مازندران نشود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با تاکید بر حمایت دولت به فعالان بخش خصوصی، گفت: دولت مانع صادرات محصولات مازندران نشود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری ، عبدالله مهاجر دارابی صبح امروز در جلسه کارگروه رسانه اتاق بازرگانی مازندران، اظهار داشت: تلاش فعالان رسانه ای استان در اتاق بازرگانی سبب خیر و توسعه در بخش خصوصی می شود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه به اصل وجود و تقویت کارگروه رسانه را در اتاق اعتقاد داریم، تصریح کرد: باید خروجی جلسات کارگروه رسانه در اتاق سبب توسعه متوازن فعالیت های رسانه ای در بخش خصوصی باشد.
مهاجر با بیان اینکه موافق تشکیل نشریه داخلی در اتاق بازرگانی با همکاری کارگروه رسانه اتاق هستیم، افزود: نقش اصحاب رسانه در آگاه بخشی بخش خصوصی و صاحبان صنایع باید جدی تر باشد.
وی با اعلام اینکه حفظ نظام برای ما مهم است، گفت: مرکبات از نقاط قوت توسعه استان بوده و با مدیریت صحیح توانستیم قیمت مرکبات را در مازندران مدیریت کنیم.
رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه هنوز موانع صادراتی در فعالیت های تولیدی استان وجود دارد، افزود: اهتمام مدیران ارشد استان، توسعه صادرات غیرنفتی در استان مازندران است.
مهاجر با بیان اینکه بخشنامه های ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
دولت مانع صادرات محصولات مازندران نشود






سه شنبه ، ۲۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن