تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820815855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امید علی باپیری پژوهشگر برتر آموزش و پرورش استان ایلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امید علی باپیری پژوهشگر برتر آموزش و پرورش استان ایلام شد پس از ارزیابی از سوابق علمی و پژوهشی پژوهشگران برگزیده شهرستان ها و مناطق، آقای امیدعلی باپیری به عنوان پژوهشگر برتر آموزش و پرورش استان ایلام در سال 1394 معرفی شد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۴ آذر ساعت 11:08

خبرگزاری پانا+

  به گزارش خبرنگار پانا از ایلام ،در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فعالان عرصه پژوهش که در محل سالن کنفرانس آموزش و پرورش استان ایلام برگزار گردید، ایشان با اشاره به اهمیت جایگاه تحقیق و پژوهش در سند چشم انداز و برنامه های چهارم و پنجم توسعه اظهار داشتند که تحقیق و پژوهش از ضرورتهای توسعه اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی جامعه است و سازمانهای امروزی جهت رشد، بالندگی و کارآمدی، ناگزیر از توجه ویژه به تحقیق و پژوهش هستند.
باپیری افزودند: در دنیای امروز ، آینده جایی نیست که باید به آنجا برویم؛ بلکه آینده جایی است که باید به وجود بیاوریم و ایجاد آن از طریق برنامه ریزی بوده و راه رسیدن به آن نیز از طریق تحقیق و پژوهش میسر است. پژوهشگر برتر استان افزودند: نمی خواهم بگویم که تحقیق باید در خدمت مدیران باشد، اما لازم است که مدیران از نتایج یافته های پژوهشی در روند برنامه ریزی و تصمیم گیری ها استفاده نمایند. به عقیده باپیری، علت به نتیجه نرسیدن بسیاری از طرح ها، نداشتن پیوست پژوهشی و برنامه های مطالعاتی است.
     
امیدعلی باپیری در ادامه ضمن تاکید بر نقش محوری پژوهش در دنیای امروز، اظهار داشتند: اگر در سازمان ها و نهادهای دیگر، پژوهش ابزاری کارآمد برای رفع مشکلات به حساب می آید، در آموزش و پرورش، پژوهش هم هدف است و هم ابزار؛چرا که بایستی محصول آموزش و پرورش نیز دانش آموزان پژوهش محور باشد.
ایشان از تعطیلی پژوهشکده تعلیم و تربیت استان، طی سال های گذشته انتقاد و بیان نمودند چرا باید نیروهای متخصص آموزش و پرورش جذب سایر نهادهای علمی و دانشگاهی شوند و آموزش و پرورش از خدمات آنان بی نصیب بماند؟ اگر قرار است ما دانش آموزان را پرسشگر و پژوهشگر بار بیاوریم، باید زمینه های کار پژوهشی در مدارس به وجود آید؛ اگر معلم از روحیه ی پژوهشی برخوردار نباشد، نمی تواند دانش آموزان را پژوهشگر بار بیاورد. پژوهشگر برتر استان ادامه دادند: در برنامه هفتگی معلمان باید به تحقیق و پژوهش بها و فرصت لازم داده شود و زمینه انگیزشی لازم در فرهنگیان برای پرداختن به این امر به وجود آید، و امکانات،تجهیزات ومنابع لازم برای این کار در مدارس فراهم شود ؛ هم چنین بایستی با هم اندیشی و اصلاح سازوکارهای ناکارآمد، نسبت به فعالیتهای پژوهشی در آموزش و پرورش توجه ویژه صورت گیرد، تا شاهد رشد، بالندگی و گسترش فضای تحقیق و پژوهش باشیم.
لازم به ذکر است امیدعلی باپیری، دانشجوی دوره دکتری روانشناسی دانشگاه اصفهان می باشد. این پژوهشگر انجام 9 طرح پژوهشی کشوری، منطقه ای و استانی، نظارت 26 طرح پژوهشی و پایان نامه دانشجویی، 6 مقاله چاپ شده در فصلنامه های علمی پژوهشی و علمی ترویجی، 12 مقاله ارائه شده در همایش ها و عضویت در کمیته ها و شوراهای پژوهشی و داوری مقالات مجلات و همایش های مختلف را در کارنامه خود دارد. باپیری همچنین از سال 76 تاکنون تدریس در مراکز آموزش عالی و مراکز تربیت معلم استان را بر عهده داشته و از سال 1385 تاکنون به عنوان روانشناس در مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اداره کل آموزش و پرورش استان فعالیت می نماید.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن