تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819859701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

‌ نوجوان قاتل قربانی خیانت شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ‌ نوجوان قاتل قربانی خیانت شد
زن جوان وقتي حاضر نشد ارتباط تلگرامي خود را با مغازه‌دار محل قطع كند، نمي‌دانست پسر نوجوانش براي پایان دادن به اين رابطه دست به چاقو مي‌برد. با رقم خوردن خيانت خونين مسير زندگي پسر نوجوان از آينده‌اي روشن به پشت ميله‌هاي زندان و سرنوشت مادرش به آينده‌اي تاريك گره خورد.


‌به گزارش خبرنگار ما، ساعت 15 عصر روز يك‌شنبه 22 آذر ماه قاضي سعيد احمدبيگي، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 160 خزانه از قتل پسر جواني داخل يكي از سوپر ماركت‌ها باخبر شد. لحظاتي بعد بازپرس به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد. اولين بررسي‌ها نشان داد كه جسد متعلق به پسري 25 ساله به نام سعيد است كه با ضربه چاقو به قلبش فوت شده بود. پسري نوجوان كه چاقويي خون آلود به دست داشت و خودش را سلمان معرفي كرد، گفت كه او مرتكب قتل صاحب مغازه شده است.
سلمان در شرح ماجرا به بازپرس گفت: از مدتي قبل با سعيد دوست بودم. ما بيشتر به صورت پيامكي و تلگرامي با هم ارتباط داشتيم تا اينكه چند روز قبل متوجه شدم او از طريق تلگرام مزاحم مادرم است. قبل از حادثه به او هشدار دادم اما به تهديدهايم توجه نكرد. مدتي كه گذشت احساس كردم در تلگرام براي مادرم مزاحمت ايجاد مي‌كند. لحظاتي قبل به مغازه‌اش آمدم تا با هم حرف بزنيم، اما درگير شديم. مي‌خواستم او را با چاقو بترسانم، اما چاقو به سينه‌اش خورد و حادثه اتفاق افتاد. پس از انتقال جسد به پزشكي قانوني مادر متهم به دادسرا احضار شد. صبح ديروز متهم و مادرش مورد بازجويي قرار گرفتند.
زن جوان در بازجويي‌ها اعتراف كرد كه با مقتول ارتباط  تلگرامی داشته است. او توضيح داد: خانه ما تا چند ماه قبل در نزديكي مغازه مقتول بود‌.  من و پسرم براي خريد به سوپر ماركت رفت و آمد داشتيم تا اينكه يك روز سعيد مدعي شد كه پسرم دچار يك شكست عشقي شده است. او گفت كه دختر مورد علاقه پسرم ازدواج كرده و پس از اين سلمان افسرده شده و من بايد بيشتر مراقب او باشم. من حرف‌هاي سعيد را قبول نكردم. او از من خواست شماره تلفنم را در اختيارش بگذارم تا پيامك‌هاي تلگرامي سلمان را برايم ارسال كند. من كه كنجكاو شده بودم، به او اعتماد كردم و شماره‌ام را در اختيارش گذاشتم. سعيد اما هر روز وعده مي‌داد كه پيامك‌ها را مي‌فرستد و به جاي آن پيامك‌هاي عاشقانه مي‌فرستاد تا اينكه پسرم از ماجرا باخبر شد و به سعيد هشدار داد. بعد هم خانه‌مان را به چند كوچه آن طرف‌تر انتقال داديم، اما من هم براي خريد به مغازه سعيد رفت و آمد داشتم. روز حادثه در خانه بودم كه پسرم سراسيمه وارد شد. چاقويي از آشپزخانه برداشت و گفت قصد دارد با سعيد دعوا كند. هر چقدر تلاش كردم مانع رفتنش شوم، نشد. بلافاصله لباس پوشيدم و به دنبالش رفتم كه متوجه شدم داخل سوپر ماركت با سعيد درگير شده و حادثه رقم خورده است.
سلمان هم در بازجويي‌ها گفت: مدتي قبل از طريق تلگرام به سعيد پيام دادم كه دختر مورد علاقه‌ام ازدواج كرده و ناراحت هستم. همين موضوع بهانه‌اي شد تا او با مادرم تلفني و پيامكي ارتباط برقرار كند. به او هشدار دادم مزاحم مادرم نشود، اما فايده‌اي نداشت.
تلاش زیادی کردم تا مانع شکل‌گیری این رابطه شوم و از هر راهی که به ذهنم می‌رسید وارد می‌شدم. با مهارتی که داشتم توانستم کاری کنم ارتباط تلفنی مادرم و سعید به گوشی من پیامک شود. روز حادثه خيلي عصباني بودم به همين خاطر به قطعه نام آوران بهشت زهرا رفتم و آنجا فاتحه‌اي خواندم تا آرام شوم. آنجا بود كه از طريق تلگرام متوجه شدم سعيد پيامكي به گوشي مادرم فرستاد. بلافاصله خودروي دربستي گرفتم و به خانه برگشتم و چاقويي از آشپزخانه برداشتم و راهي سوپرماركت او شدم. من قصد داشتم او را بترسانم تا ارتباطش را با مادرم قطع كند، اما وقتي مادرم وارد مغازه شد، ناگهان دستم به طرف چاقو رفت و ضربه‌اي به او زدم. وي در پايان با چشماني گريان گفت: من تا كنون حتي يك درگيري كوچك هم نداشتم و لحظه حادثه هم اصلاً قصد قتل نداشتم، اما اين اتفاق ناگوار رخ داد.
زن جوان در تحقيقات بيشتر به دستور قاضي سعيد احمدبيگي در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت و پسر نوجوان هم راهي كانون اصلاح و تربيت شد. ‌

منبع : روزنامه جوان









تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن