تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805131882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگ برنده جدید در دوره سقوط نفت


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
برگ برنده جدید در دوره سقوط نفت
برگ برنده جدید در دوره سقوط نفت مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی با بیان اینکه هم اکنون امکان تولید نفت بشکه‌ای ۱ تا ۱.۵ دلار در مناطق مرکزی ایران وجود دارد، گفت: بازار جهانی انرژی اجازه نمی‌دهد که قیمت نفت برای مدت طولانی پایین بماند.


به گزارش فرهنگ نیوز ، سلبعلی کریمی با بیان اینکه یکی از پائین ترین هزینه های تولید نفت در جهان متعلق به ایران است، به مهر گفت: هم اکنون ارزان قیمت ترین نفت خام از نظر پائین بودن هزینه تولید در مناطق مرکزی کشور تولید و عرضه می شود.
 
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اعلام اینکه هم اکنون ارزان ترین قیمت معادل نفت و گاز در بین همه شرکت های تابع شرکت ملی نفت ایران در مناطق مرکزی تولید می شود، تصریح کرد: بر این اساس در تعدادی از میادین هزینه تولید نفت خام بین یک تا ۱.۵ دلار برای هر بشکه است.
 
این مقام مسئول با یادآوری اینکه با وجود پائین بودن هزینه های تولید نفت در مناطق مرکزی اما از سال گذشته اقدامات متعددی به منظور مدیریت منابع مالی و بهینه سازی هزینه های تولید نفت و گاز را در دستور کار قرار داده ایم، اظهار داشت: از این رو، پیش بینی می شود با اجرای طرح‌های در دست اجرا هزینه های تولید نفت و گاز به حداقل کاهش یابد.
 
وی همچنین در خصوص تاثیر نوسان قیمت نفت خام بر روی اجرای طرح‌های افزایش تولید نفت و گاز در مناطق مرکزی و حوزه زاگرس جنوبی ایران، توضیح داد: تجربه نشان داده که همیشه قیمت بازار نفت فراز و فرود داشته است به طوری که از سال ۱۹۷۳ میلادی تقریبا هر ۷ تا ۱۰ سال یک بار یک شوک نفتی داشته ایم.
 
کریمی با بیان اینکه در سال ۱۹۷۹ میلادی و همزمان با انقلاب اسلامی ایران، ۱۹۸۵ میلادی همزمان با جنگ تحمیلی نوسان‌هایی در قیمت نفت به ثبت رسیده است، اظهارداشت: اما در نهایت قیمت نفت رو به افزایش گذاشت و این روند ادامه داشت تا ۱۹۹۷ میلادی که قیمت نفت به محدوده بشکه ای ۶۰ دلار رسید.
 
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی با اشاره به بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ میلادی در خصوص نوسان‌های قیمت نفت، بیان کرد: دلیل اصلی این نوسان قیمت آن است که نفت یک کالای مصرفی نیست و یک کالایی است که عوامل مختلفی در خریداری آن تاثیرگذار است، زیرا در همه حوزه‌های امنیتی، اقتصادی و سیاسی نفوذ دراد و این سه حوزه وقتی تجمیع می شوند، حداکثر ریسک را به نفت تحمیل می کنند بنابراین قیمت دچار نوسان می شود.
 
این مقام مسئول با اعلام اینکه بازار انرژی و نفت نمی تواند برای مدت زمان طولانی روی قیمت‌های پایین بماند، تاکید کرد: نفت خام قیمت بهینه ای دارد و باید طوری باشد که مقایسه هزینه فایده برای سرمایه گذار، تولیدکننده و مصرف کننده به صرفه باشد و مهمترین بخش این است که نباید تغییرات آنی در بخش اقتصای روی دهد که برای مصرف کننده و تولید کننده ابهام آمیز باشد. 









94/9/23 - 09:31 - 2015-12-14 09:31:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن