تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821158410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای همگرایی نیروهای ارزشی تبیین کننده جبهه ولایت و رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه تشکیل شورای هماهنگی نیروهای ارزشی کاری ریشه دار و ماندگار است، تاکید کرد: شورای همگرایی نیروهای ارزشی تبیین کننده جبهه ولایت و رهبری است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، آیت الله قربان علی دری نجف آبادی در گردهمایی نیروهای ارزشی استان مرکزی، ضمن اشاره به تشکیل و راه اندازی این شورا در استان مرکزی، اظهار داشت: تشکیل شورای هماهنگی نیروهای ارزشی یک اقدام ریشه دار و ماندگار است، در صورتی که این کاری، روتین یا فصلی و مناسبتی مربوط به یک انتخابات نیست.
وی افزود: عمر مجلس و دولت، عمری 4 ساله و مجلس خبرگان نیز 8 سال است، اما آنچه که باید ثبات داشته باشد، پافشاری مردان خدا در خدمت به مردم با پایمردی و استقامت است.
آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: استان مرکزی ظرفیت های بالایی از حیث وجود نیروهای ارزشی و متعهد به انقلاب و رهبری دارد که البته نیاز بود این نیروهای ارزشی بار دیگر، ساماندهی شوند تا در جریانات مختلف، این تشکل ریشه دار و اصیل آسیب نبیند.
وی ادامه داد: گردهمایی نیروهای ارزشی تبیین کننده جبهه ولایت و رهبری است که باید در استان مرکزی با جدیت دنبال شود چراکه برگزاری این گردهمایی و جلسات یک کار راهبردی، استراتژیک و دراز مدت در راستای تحقق آرمان های بزرگ اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) است.
نماینده ولی فقیه در ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
شورای همگرایی نیروهای ارزشی تبیین کننده جبهه ولایت و رهبری است






دوشنبه ، ۲۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن