تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813054138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجارت خارجی در استان اردبیل افزایش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: یکی از اولویت های بازار اردبیل توسعه تجارات خارجی است و در این راستا تجارت خارجی در استان اردبیل افزایش می یابد.
بهروز پورسلیمان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیل اظهار اشت: بازار اردبیل در گذشته از اهمیت زیادی برای کشورهای منطقه برخوردار بوده است و ما باید هم اکنون نیز با افزایش تجارت خارجی بازار اردبیل را رونق بخشیم.
وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی های اساسی برای افزایش تجارت خارجی در اردبیل بعد از استقرار دولت یازدهم انجام شده است، گفت: افزایش تجارت خارجی می تواند پویایی اقتصاد منطقه را به دنبال داشته باشد و سبب خروج رکود اقتصادی از منطقه باشد.
نایب رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل افزود: توسعه تجارت خارجی در اردبیل سبب رونق چرخ های اقتصادی، ساماندهی صادارات محصولات کشاورزی و افزایش تولید در بخش های مختلف را به دنبال دارد و موفقیت در این زمینه نیازمند برنامه ریزی دقیق مسئولان و پیگیری مداوم آنان است.
پورسلیمان بیان کرد: پرداخت مشوق های صادراتی از سوی مسئولان سبب ایجاد روحیه امید برای کشاورزان در راستای تولید محصولات با کیفیت کشاورزی و مطابق با نیاز بازارهای هدف خواهد بود که این مستلزم تحقق پرداخت مشوق های صادراتی و تداوم آن است.
وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای توسعه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
تجارت خارجی در استان اردبیل افزایش می یابد






یکشنبه ، ۲۲آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن