تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815552273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش درآمد سالن های ورزشی استان اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از دو برابر شدن درآمد سالن های ورزشی استان خبر داد.
بهرام آقاخانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: درهفت ماهه امسال 6 میلیارد ریال از اجاره سالن های استان درآمد بدست آمده و پیش بینی می شود که تا پایان سال این میزان به یک میلیارد و200 میلیون ریال افزایش یابد.
وی با اشاره به محل هزینه کرد این درآمدها گفت: 50 درصد درآمدها به هیات های ورزشی شهرستان ها پرداخت می شود و 50 درصد دیگر برای پرداخت هزینه های خدماتی از قبیل آب ، برق ، گاز و... اختصاص می یابد.
وی با اشاره به وجود 131 مکان ورزشی در استان اظهار کرد: 126 مکان ورزشی از این تعداد به ورزشکاران و هیات های ورزشی استان واگذار شده است.
آقاخانی گفت: همچنین مدیریت و نگهداری سالن های ورزشی واقع در روستاها به دهیاری ها و شورای های روستا واگذار شده است.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به افزایش نرخ سالن های ورزشی در هر سال افزود: این افزایش با توجه به بخشنامه های اعلامی صورت می گیرد اما امسال با تصمیم مدیر کل ورزش و جوانان استان هیچ گونه افزایشی در نرخ اجاره سالن ها نداشتیم.
وی از اجرای 32 پروژه ورزشی در استان خبر داد و اظهار کرد: خانه وزنه ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

سه شنبه ، ۱۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن