تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820749187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید مواضع سیاسی و اجتماعی خود را با مواضع اهل بیت تنظیم کنیم/ انقلابیون باسابقه به واسطه زاویه با نظر ولایت منحرف شدند


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: آیت الله علم الهدی گفت: تمام افرادی که علیرغم دارا بودن سوابق زیاد در انقلاب منحرف شدند، به دلیل صاحب نظری آنان بوده که نظر خود را با نظر جریان ولایی تنظیم نکردند، آنان روی زاویه های فکری خود با مقام ولایت ایستادند.
به گزارش  شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛  به نقل از صبح توس،  آیت الله سید احمد علم الهدی صبح امروز در دیدار با هیأت دانشجویی امام رضا(ع) که در حسینیه دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، بابیان این که عالی ترین عرض ارادت ها به ساحت اهل البیت، توجه به شخصیت سازنده و آموزشی آنان است، گفت: بیش از همه عشق ها، ارادت ها و وابستگی ها، ائمه معصومین به این علاقه مندند که دوستان و شیعیانشان به نقطه های سازنده و آموزنده چه در سخنان و چه در رفتارشان آشنایی پیدا کنند.
وی بابیان این که اهل بیت علاقه دارند پیروانشان با توجه به این شناخت، راهبردهای زندگی فرهنگی و اجتماعی خود را اخذ کنند، اظهار کرد: گرایش عده ای به اهل بیت در قالب یک حرکت عاطفی و احساسی خلاصه می شود و برخی نیز با بینشی بیشتر نسبت به اهل بیت به اخلاق ایشان متمایل می شوند.
امام جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: ائمه معصومین از آن فرد و جامعه ای بیشتر خوشنود هستند که در برابر اسلام، در برابر معارف اهل بیت، در برابر ولایت و شخصیت ولایی معصومین، بی تفاوت نباشند.
چه گروهی از محبان برای اهل بیت محبوب تر هستند؟
وی، پیروان علی بن موسی ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
باید مواضع سیاسی و اجتماعی خود را با مواضع اهل بیت تنظیم کنیم/ انقلابیون باسابقه به واسطه زاویه با نظر ولایت منحرف شدند






شنبه ، ۲۱آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن