تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820238079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله پلیس «بیشکک» به اعضای یک گروه تروریستی؛ 2 تن کشته شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
حمله پلیس «بیشکک» به اعضای یک گروه تروریستی؛ 2 تن کشته شدند
در حادثه درگیری پلیس قرقیزستان با مخالفین مسلح در ناحیه پنجم شهر بیشکک، 2 عضو یک گروه تروریستی کشته شدند.

خبرگزاری فارس: حمله پلیس «بیشکک» به اعضای یک گروه تروریستی؛ 2 تن کشته شدند



به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در «بیشکک»، اداره امنیت پلیس قرقیزستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پلیس پایتخت شب گذشته در ناحیه پنج با یک گروه جنایتکار درگیر شدند که ماهیت این گروه تروریستی هنوز مشخص نیست. در طول تعقیب و گریز پلیس، مجرمان مقاومت مسلحانه شدیدی داشتند و این امر موجب کشته شدن 2 عضو این گروه و زخمی شدن یک مامور پلیس در منطقه 8 پایتخت شد. هنوز فرد یا گروهی مسئولیت فرماندهی این گروه مسلح را بر عهده نگرفته است. گفته می‌شود از مهاجمان مسلح تعدادی اسلحه؛ نارنجک، بمب مغناطیسی و بدست آمده است.
 براساس تحقیقات اولیه اعضای گروه تروریستی قصد اقدام به عملیات تروریستی در بیشکک را داشتند. حمله پلیس امنیتی علیه این گروه تروریستی در حالی رخ داد که بنا به گفته برخی مقامات کشورهای آسیای مرکزی از سال 2011 تاکنون  بیش از 5 هزار نفر در قزاقستان، قزقیزستان، ازبکستان، تاجیکستان و ترکمنستان به گروه تکفیری، تروریستی داعش پیوسته‌اند. حدود 5 ماه قبل نیز در جریان عملیات تروریستی چند عضو داعش قصد داشتند با حمله به مسجد مرکزی شهر بیشکک و همچنین پایگاه کانت در جنوب این کشور، سلسله عملیات‌های خرابکارانه‌ای را راه اندازی کنند که با هوشیاری نیروهای امنیتی این عملیات خنثی شد. مسئله بازگشت جنگجویان قرقیزی حاضر در بحران سوریه و عراق اکنون به جدی ترین مسئله امنیتی مقامات بیشکک تبدیل یافته است. 
انتهای پیام/ح

http://fna.ir/UK4CMP





94/09/20 - 16:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن