تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805093228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش صدیقی به منتقدان عملکرد نهاد نظارتی در انتخابات: غربگراها با شورای نگهبان مخالفند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


واکنش صدیقی به منتقدان عملکرد نهاد نظارتی در انتخابات: غربگراها با شورای نگهبان مخالفند سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - خطیب نماز جمعه تهران به برخی اظهارات علیه شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: غربگراها با شورای نگهبان مخالفند. هیچ کشوری نیست که هر کس بتواند بدون حساب و کتاب کاندیدا شود.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه امروز در تهران بود. او گفت: شورای نگهبان بدون واهمه کارش را انجام دهد و تا درست احراز صلاحیت نکرده، کسی را تأیید صلاحیت نکند.
مهم ترین بخش های سخنان صدیقی به نقل از خبرگزاری ها به شرح زیر است:
** سیاست‌زده‌ها و غرب‌زده‌ها علی‌رغم همه تلاش‌هایی که انجام دادند نتوانستند دانشگاه‌ها را به صورت پایگاه‌های دشمن درآورند
** نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غرب، به نوعی حکمت‌نامه، افشاگری و دعوت به فطرت‌ها به حقایق موجود در اسلام و واقعیت دین و شناخت واقعیت استعمار است. این نامه هشداری هم به جوانان خودمان و هم به جوانان دنیا است که ما در چه شرایط قرار داریم و چه جو مصنوعی جلوی شناخت حقایق را گرفته است.
**وظیفه ما این است که دست تزویر و فریب و غارت و ناامن‌کننده بشریت را بشناسیم و به فطرت و دین فطری اسلام است بازگردیم سوابق اسلام و مسلمین را باید ببینیم و متوجه شویم که ترور از چه زمانی و از چه پایگاهی به وجود آمده است.
** سراسر نامه مقام معظم رهبری نور است. آدم احساس می‌کند که رهبری نماینده پیامبر و امام زمان است و همه بندگان را عائله خدا می‌بیند و سرپرستی آنها را بر عهده می‌گیرد و نسبت به جهانیان دلسوزی دارد.
** تزویر و رفتار دوگانه غرب بسیار حکیمانه در این نامه به آن پرداخته شده است امیدواریم همان طور که برخی از کلیساها از این نامه پذیرای این نامه شدند و همچنین در محافل مختلف دنیای غرب مطرح شد مثل نامه‌های نبی مکرم اسلام نوید جهانی شدن انقلاب اسلامی، انسانی و فطری را بدهد.
** رهبر معظم انقلاب، انقلاب را در داخل کشور محصور نمی‌داند و بشریت را محتاج آن می‌بیند و به همه بشریت عشق می‌ورزد. به واقع کسی نمی‌تواند در مطالب روح‌بخش رهبر انقلاب خدشه‌ای وارد کند.
** دانشجویان در اصل انقلاب همراه امام بودند و در تشکیل نظام،‌سپاه موثر بودند. دانشجویان هویت دینی دارند و مادرانشان با مهر و محبت امیر المومنین آنها را تربیت کردند.
** سیاست‌زده‌ها و غرب‌زده‌ها علی‌رغم همه تلاش‌هایی که انجام دادند نتوانستند دانشگاه‌ها را به صورت پایگاه‌های دشمن درآورند و این اتاق جنگی برخی از گروه‌های در اوایل انقلاب تشکیل داده بودند خیلی زود ریشه‌کن شدند و رخت بربستند. ** امروز که 36 سال است که انقلاب اسلامی گذشته و دانشگاه‌ها تبدیل به پایگاه‌ها اعتکاف شدند و نمازها جماعت به طور باشکوه در آن برگزار می‌شود و مراسم عزاداری امام حسین (ع) به خوبی در آن برگزار می‌شود اگر ببینیم که تبدیل به صحنه مانور سیاست‌زده‌ها و سیاست‌بازها و کسانی که قائله 88 را به وجود آورده‌اند شده است،‌ جای تامل و تفکر است که مجاری اجرایی این گونه زمینه‌سازی کنند و آنها بار دیگر مردم را نگران کنند.
** ما از برخی سخنرانی و حضور برخی سخنران‌ها و ایجاد فضای مصنوعی که درست می‌کنند ابراز تاسف داریم و انسان را نسبت به برخی امور نگران می‌کنند و خیلی بد است که مسئولان مردم را نسبت به خودشان بدبین کنند چرا که این مردم مسلمان ولایت‌مدار و عاشق قداست‌های انقلاب هستند.
** از آن روزی که قانون اساسی شورای نگهبان در تعیین سرنوشت انتخابات دخیل دانسته، نظارت این نهاد را یک نظارت استصوابی قرار داده است.
**یک نانوا اگر بخواهد در یک محله‌ای مغازه باز کند باید اخذ پروانه کند و پروانه تا موقعی که شرایط نباشد صادر نخواهد شد یک راننده تاکسی هم بخواهد راننده بشود باید یک امتحانی از او گرفته و صلاحیت او برای رانندگی احراز شود حالا اگر ما بخواهیم پست‌های کلیدی کشور را به دست کسانی بدهیم و اگر یک عده فقیه و حقوق‌دان و دارای بینش و وابستگی‌های الهی صلاحیت‌ها را در انتخابات احراز کند چرا که این یک مطالبه مردمی و عقلایی است در تمام عالم است منتهی در هر جامعه‌ای متناسب با فرهنگ آن عمل می‌شود.
** نظام ما یک نظام اسلامی است و اینجا هم به تناسب این موضوع فقهای شورای نگهبان و حقوق‌دانان مسئولیت نظارت بر احراز صلاحیت‌ها را دارند اما عده‌ای که نگرانند انتخاب نشوند و نتوانند شلوغ بکنند دامن زده می‌شود و می‌بینیم که قبل از آنها بعد از آنها رسانه‌های خارجی آتش‌افروزی می‌کنند و متاسفانه عملکرد آنها را تایید می‌کنند و هم صدا هستند.
** شورای نگهبان، بسیج و سپاه و حرکت‌های فرهنگی عاشورایی مورد بغض دشمنان ما هستند و روی حساب این حرف‌ها را می‌زنند اما کسانی که در داخل هستند چرا با آنها همراهی می‌کنند.
** نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و غرب یک افشاگری، روشنگری و همچنین هشدار به جوانان خودمان و همه دنیاست که در چه شرایطی هستیم و چه جو مصنوعی جلوی شناخت حقایق را گرفته است.
** ریشه‌های خشونت در این نامه بررسی شده و برخوردهای دوگانه دنیای غرب بسیار ظریف و حکیمانه نشان داده شده است. امیدواریم همان‌طور که بعضی از کلیساها این نامه را پذیرا شده‌اند و در محافل مختلف دنیای غرب پذیرفته شد،‌ مثل نامه‌های پیامبر(ص) نوید جهانی شدن انقلاب اسلام باشد. یکی از جوانه‌هایش هم همین نامه‌هاست که انقلاب را در داخل کشور محصور نمی‌داند.
**برخی عاملان فتنه 88 به راحتی وارد دانشگاه‌ها می‌شوند که این اقدامات مردم را نگران می‌کند، دستگاه‌های اجرایی مراقبت کند؛ برخی از سخنرانی ها در 16 آذر امسال مایه تاسف بود. 17213  

کلید واژه ها: نماز جمعه - کاظم صدیقی -




جمعه 20 آذر 1394 - 14:20:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن