تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821028236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش رسانه ملی برای حفظ محیط زیست


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: در گزارشی که اداره کل آمار و توسعه فناوری اطلاعات سازمان صدا و سیما منتشر کرده بیش از 2000دقیقه برنامه در شش ماه اول امسال به موضوع محیط زیست و توسعه پایدار اختصاص داشته است.
به گزارش تابناک ایلام، بیش از دوهزار دقیقه برنامه درباره محیط زیست، در شش ماه اول امسال در صدا و سیما تولید و پخش شده است.
خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی نوشت: در گزارشی که اداره کل آمار و توسعه فناوری اطلاعات سازمان صدا و سیما منتشر کرده بیش از 2000دقیقه برنامه در شش ماه اول امسال به موضوع محیط زیست و توسعه پایدار اختصاص داشته است.
بر اساس اطلاعات گردآوری شده از معاونت های رسانه ملی، معاونت های خبر و امور مجلس و شهرستان های این سازمان،بیشترین میزان پخش برنامه در زمینه محیط زیست و توسعه پایدار را بر عهده داشته اند بطوری که معاونت خبر در این مدت 740 دقیقه گزارش خبری و مستندخبری را به موضوع مذکور اختصاص داده و مراکز استانی صدا و سیما نزدیک به 600 دقیقه برنامه در این زمینه تهیه و پخش کرده است.
شبکه های تلویزیونی در شش ماه اول امسال با پخش برنامه ها و مستند های مختلف در ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست سهم بسزایی داشته اند و در برنامه هایی نظیر "اقلیم ایران"،"حیات آبی ، محیط زیست برای همه"، " احترام به محیط زیست"و "طبیعت 360 درجه" تلاش زیادی برای تشریح وضع موجود و تاکید بر ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

پنجشنبه ، ۱۹آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن