تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804739402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگر دردناک دختر جوان در درگیری با سارق خشن + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مرگر دردناک دختر جوان در درگیری با سارق خشن + عکس
در زمان برخورد با سارقین بویژه سارقین به عنف ، توصیه پلیس آن است که شهروندان به هیچ عنوان با سارقین درگیر نشده و یا در برابر آنها مقاومت نکنید.
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در ساعت 23:30 مورخه ششم آبان ماه ، از طريق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع يک فقره قتل در خيابان آيت کاشاني – بعداز بلوار اباذر به کلانتري140 باغ فیض اعلام شد . 


در بررسی های اولیه مشخص شد خانم جوانی به قصد جلوگیری از سرقت کیف دستی اش توسط یک سارق ، با سارق درگیر شده و در زمانیکه قصد داشته تا مانع از سرقت کیف خود شود به شدت از ناحیه سر با زمین برخورد نموده و بلافاصله فوت کرده است . 



مرگر دردناک دختر جوان در درگیری با سارق خشن + عکس



پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 


نحوه وقوع جنایت : 
با حضور قاضی ویژه قتل و تیم بررسی صحنه قتل اداره دهم پلیس آگاهی در محل و انجام تحقیقات از شاهدان صحنه جنایت مشخص شد : " مقتوله فرناز . ج ( 29 ساله ) با خودرو شخصی 206 خود از پارکینگ محل سکونتش خارج و در حالیکه کیف دستی اش در صندلی عقب خودرو قرار داشته ، به قصد صدا کردن مادر و خواهرش ( بنا بر اظهارات مادر و خواهر مقتوله آنها قصد داشتند تا جهت میهمانی به منزل یکی از بستگان خود بروند ) از ماشین پیاده شده است ؛ در همین زمان جوانی حدودا 30 ساله اقدام به سرقت کیف دستی مقتوله از صندلی عقب خودرو 206 کرده و جهت فرار سوار یک دستگاه خودرو پراید نوک مدادی می شود " . 


بنا بر اظهارات شاهدین صحنه : "مقتوله با مشاهده صحنه سرقت کیف دستی ، به صورت پیاده خودش را به در سمت راننده رسانده و از پنجره ی خودرو آویزان می شود ؛ با این وجود راننده پراید ( سارق ) شروع به حرکت کرده و پس از طی مسافتی حدودا 400 الی 500 متری و افزایش سرعت ، خودرو پراید را به سمت جدول سیمانی وسط بلوار نزدیک می کند ؛ قرار گرفتن مقتوله در مابین ماشین و بلوک سیمانی باعث برخورد شدید وی با بلوک سیمانی و جدا شدنش از خودرو ، اصابت شدید سر به زمین و جدول ، شکستگی شدید جمجمه از چندین قسمت و نهایتا مرگ وی می شود ؛ سارق نیز به سرعت و با خودرو پراید نوک مدادی از محل متواری می شود " . 


شناسایی متهم : 
با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده از شاهدین صحنه جنایت ( همسایگان مقتوله ) و همچنین تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ی پیش بینی شده در تعدادی از مجتمع های مسکونی محل وقوع جنایت ، کارآگاهان موفق به شناسایی پلاک خودرو پراید نوک مدادی و نهایتا آخرین مالک آن بنام روزبه . غ ( 30 ساله ) می شود ؛ بررسی سوابق روزبه نشان داد که او از مجرمین سابقه دار پلیس آگاهی است که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف از جمله سرقت و همچنین آزار و اذیت جنسی بارها دستگیر و روانه زندان شده است . 


با شناسایی مخفیگاه متهم در محدوده میدان انقلاب ، کارآگاهان به این محل مراجعه و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که متهم پس از ارتکاب جنایت ، از محل سکونتش متواری شده است . 


دستگیری متهم در مخفیگاه سارقین : 
در شرایطی که متهم پس از ارتکاب جنایت از محل سکونت خود متواری شده و عملا هیچگونه اطلاعات جدیدی در خصوص مخفیگاه جدید متهم وجود نداشت ، چندی پیش طرح دستگیری سارقین حرفه ای از سوی پلیس آگاهی تهران بزرگ به مرحله اجرا گذاشته شد و طی آن دهها سارق حرفه ای دستگیر و جهت تحقیقات در اختیار پایگاه های مختلف پلیس آگاهی قرار گرفتند . 


در یکی از این عملیات ها ، کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی موفق به دستگیری گروهی از سارقین حرفه ای در زمینه کیف قاپی شدند ؛ با انتقال این گروه از سارقین حرفه ای به پایگاه ششم آگاهی و بررسی سوابق آنها ، کارآگاهان متوجه شدند که دستور دستگیری یکی از متهمین توسط اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سیستم جامع پلیس ثبت گردیده است . 


با انتقال این متهم به اداره دهم مشخص شد که وی همان "روزبه . غ" ، متهم تحت تعقیب اداره دهم ویژه قتل است که پس از ارتکاب جنایت در خیابان آیت الله کاشانی از محل سکونتش متواری شده و طی این مدت در مخفیگاه های مجرمین و سارقین حرفی ای و سابقه دار بوده است . 


سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب بازپرس پرونده و حضور شخص بازپرس در مراحل مختلف تحقیقات ، عنوان داشت : متهم اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر از نوع شیشه دارد و مدعی گشته که پیش از زمان سرقت منجر به جنایت نیز مصرف شیشه داشته است . 


سرهنگ آریا حاجی زاده در پایان خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و شناسایی دقیق از سوی تعدادی از شاهدان صحنه ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است . 


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

مهلت بازپس گیری ودیعه اربعین برای سربازان اعلام شد/تعرض بی‌شرمانه ناپدری به دختران بی‌گناه+تصاویر
46 سال حبس مجازات سرقت های مرگبار دو نوجوان + تصاویر
زورگیری 2 خانم خوشتیپ از جوانان/ ابتکار سردار ساجدی نیا/ افغان‌های جنایتکار در قزوین اعدام شدند
رئیس پلیس فتا: شناسایی 285 سایت ترویج افکار داعش/ 53 نفر در ایران دستگیر شدند + فیلم
جزییات اسید پاشی در پایتخت/ دعوای مرگبار با 3برادر زن/ فرار از دست سردسته اوباش+تصاویر
ادعای کارت قرمز پیش از اجرای حکم اعدام
جزییات اسید پاشی در محله نازی آباد پایتخت/ خواستگار ناکام تنها مظنون جنایت
از دستگیری هزار و 877 مزاحم خانم‌های پایتخت تا کشف 939 قبضه سلاح از زورگیران





۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن