تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812895557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات ویژه پلیس برای دستگیری ضاربان پدر و دختر بجنوردی


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: فرمانده انتظامی بجنورد گفت: پلیس برای دستگیری ضاربان دختر و پدر بجنوردی که امروز مورد هجوم 4 نفر با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های این شهر قرار گرفتند، عملیات ویژه‌ای را آغاز کرد.


تصویر عملیات ویژه پلیس برای دستگیری ضاربان پدر و دختر بجنوردی


علی پاکدل اظهار کرد: پس از کسب گزارش‌هایی درباره مضروب شدن پدر و دختری هنگام بازگشت از دادگاه و حمله افرادی به خودروی آنان، موضوع دستگیری متهمان پس از اخذ حکم قضایی در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: در این ماجرا پدر و فرزند دچار مصدومیت شده بودند که میزان صدمه در پدر خانواده بیشتر بوده است و به مراکز درمانی اعزام شدند. به گزارش فارس، این مسئول انتظامی انگیزه این درگیری را مسائل خانوادگی عنوان کرد و گفت: ابعاد این حادثه از سوی پلیس در حال پیگیری است.





سه شنبه 17 آذر 1394 ساعت 17:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن