تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815366872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امنیت ایران در دنیا بی‌نظیر است/ لزوم مطالعه وصیت‌نامه شهدا


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
امنیت ایران در دنیا بی‌نظیر است/ لزوم مطالعه وصیت‌نامه شهدا
آیت الله نوری همدانی:
امنیت ایران در دنیا بی‌نظیر است/ لزوم مطالعه وصیت‌نامه شهدا قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: با وجود دشمنان فراوان نظام جمهوری اسلام استوار است و امنیتی که در این کشور وجود دارد در هیچ جای دنیا نیست.


به گزارش فرهنگ نیوز ، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر سه‌شنبه در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اظهار داشت: مردم ما این نظام را نظامی ولایی می‌دانند. هر اندازه دشمنان اسلام، آمریکا، صهیونیست، داعش و بوکو حرام علیه اسلام توطئه می‌کنند باز هم اسلام مردم با دید ولایی به نظام نگاه می‌کنند و گوش به فرمان ولی فقیه خود هستند.
 
وی عنوان کرد: با وجود دشمنان فراوان نظام جمهوری اسلام استوار است و امنیتی که در این مملکت وجود دارد در هیچ جای دنیا نیست.
 
استاد سطوح عالی حوزه عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید انسان‌ها برای سعادت دنیا و آخرت خود با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند، سرمایه گذاری کنند تا پاداش نصیبشان شود.
 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با سرمایه گذاری‌های شهدا و ایثارگران ایجاد شد و به موجب آن ایران از استبداد و استکبار ۲ هزار و ۵۰۰ ساله نجات یافت.
 
آیت الله نوری همدانی بیان داشت: رژیم سلطنتی و حکومت‌های پیشین در ایران برخلاف اسلام بودند. آن‌ها عده‌ای کاخ نشین بودند که بر مسلمانان تسلط داشتند و اسلام اجازه این اعمال را نمی‌دهد.
 
استکبار و استبداد یکی از مشکلات مردم در زمان طاغوت بود
 
وی با بیان اینکه اسلام سرنوشت مسلمانان را به دست مستکبران نمی‌دهد، افزود: استکبار و استبداد یکی از مشکلات مردم در آن زمان بود و برای مبارزه با این مشکلات باید سرمایه گذاری می‌شد و آن جهاد و شهادت بود.
 
مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: پیامبر اسلام(ص) ۱۳ سال در مکه انسان‌ها را از درون ساختند و پس از آن ۱۰ سال در مدینه ۶۴ جنگ انجام دادند که از این تعداد در ۳۵ جنگ خودشان حضور داشتند.
 
وی تصریح کرد: ۳۵ دولت در زمان جنگ تحمیلی به صدام کمک می‌کردند و در این زمان امام راحل توانستند آن بحران را پشت سر گذاشته و انقلاب اسلامی را ایجاد کنند.
 
آیت الله نوری همدانی بیان داشت: خداوند کسانی را که همچون دژ فولادین صف می‌کشند و جهاد می‌کنند را دوست می‌دارد.
 
اولین گام برای رسیدن به سعادت ایمان به خدا و پیامبر گرامی اسلام است
 
وی اظهار کرد: اولین گام برای رسیدن به سعادت ایمان به خداوند و پیامبر گرامی اسلام(ص) است. ایمان به انسان شجاعت و شهامت می‌دهد.
 
این مفسر قرآن کریم ادامه داد: انسان با جهاد در راه خدا جان و مال خود را انفاق می‌کند و خداوند در نتیجه این سرمایه گذاری تمام گناهان او را می‌بخشد و بهشت نصیبش می‌کند.
 
لزوم مطالعه وصیت‌نامه شهدا
 
وی با بیان اینکه برخی وصیت نامه‌های شهدا واقعا بسیار عجیب است، عنوان کرد: ما باید وصیت نامه شهدا را مطالعه کنیم و بدانیم آنها چه توصیه‌هایی داشته‌اند.
 
آیت الله نوری همدانی ادامه داد: عده‌ای از رزمندگان عنوان می‌کردند به پدر و مادر ما بگویید در مصیبت ما ناله نکنند و بر روی سنگ قبرمان جوان ناکام ننویسند زیرا ما با خداوند معامله می‌کنیم و خط شکن هستیم.


منبع: مهر


94/9/17 - 15:58 - 2015-12-8 15:58:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن